خدمات سایت


متن کامل خبر

بلوتوث، جان 2 نفر را گرفت

آرشیو
با شنیدن این حرف‌ها مصمم شده و نام 11 مرد و چند زن را که گمان می‌برم عاملان حادثه آن فیلم شوم هستند، شناسایی کرده و درصدد انتقام از آنها بودم که فقط 2 نفرشان را کشتم اگر دستگیر نمی‌شدم، همه آنها را به قتل می‌رساندم...
1389/09/01 12:42:27 ب.ظ

مردی که با شلیک گلوله 2 نفر را در شهر قدس شهریار به قتل رسانده و تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد. عامل جنایت پس از مشاهده یک فیلم غیراخلاقی به گمان این که تصویر متعلق به همسرش است، قصد مجازات عاملان حادثه را داشت که 2 نفر را کشت و در قتل 11 مرد و چند زن دیگر که در لیست سیاه وی بودند، ناکام ماند.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 8/40 روز یکشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر قدس شهریار تماس گرفت و از کشف جسد مردی جوان در کوچه‌ای بن‌بست نبش خیابان استقلال خبر داد.

کارآگاهان جنایی آگاهی شهر قدس با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام و با جسد مردی که با گلوله کشته شده بود، مواجه شدند. ماموران پس از کشف جسد ماجرا را به قاضی ولیعهدی کشیک ویژه قتل حوزه شهر قدس اطلاع دادند و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات آغاز شد. تحقیق از ساکنان محل حادثه مشخص کرد مقتول مهدی نام دارد که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند.

دومین حادثه

جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این که 2 روز بعد از حادثه فوق، یکی از اهالی 30 متری شورا با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر قدس تماس گرفت و از درگیری مسلحانه در خیابان خبر داد.

با حضور ماموران در این محل مرد زخمی به نام محمدعلی به بیمارستان منتقل شد و در میانه راه به ماموران گفت مردی مسلح که اکبر نام دارد و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است به سویش شلیک کرده است. مرد زخمی چند ساعت پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد. در پی این 2 جنایت با دستور قاضی کریم‌نژاد، رئیس حوزه قضایی شهرقدس، قاضی ولیعهدی تحقیقات در رابطه با این دو پرونده را آغاز کرد.

دستگیری در آخرین مخفیگاه

تحقیقات کارآگاهان جنایی برای دستگیری عامل تیراندازی‌های مرگبار ادامه یافت تا این که معلوم شد، متهم فراری با زور و تهدید وارد خانه یک زن در یکی از محله‌های جنوبی شهر قدس شده است. بنابراین با هماهنگی قضایی آن خانه را محاصره و نیمه‌شب شنبه 29 آبان وارد خانه شدند و متهم فراری مسلح را دستگیر و یک قبضه سلاح از وی کشف کردند.

اعتراف به 2 جنایت

با انتقال این مرد به پلیس آگاهی شهرقدس وی در بازجویی به جرم خود اعتراف و عنوان کرد پس از مشاهده یک فیلم غیراخلاقی که تصور می‌کرده مربوط به همسرش است، تصمیم گرفته عاملان حادثه را مجازات کند.

با اعتراف این مرد، محل‌هایی که وی پیش از دستگیری در آنجا حضور یافته بود، شناسایی و معلوم شد، محل‌ها پاتوق موادفروشان و خانه‌های فساد بوده که در این رابطه 11 زن و مرد دستگیر شدند. روز گذشته عامل جنایت و دیگر افراد بازداشت شده برای ادامه تحقیقات به شعبه 103 دادگاه حوزه قضایی شهرقدس اعزام و از سوی قاضی ولیعهدی بازجویی شدند.

اعتراف به تهیه لیست سیاه

اکبر ـ متهم به قتل ـ در اظهاراتش به قاضی ولیعهدی گفت: 3 ماه پیش در پی اختلاف با همسرم از او جدا شدم ولی با میانجیگری خانواده‌ام و به خاطر آینده 3 فرزندم به ادامه زندگی با همسرم رضایت داده و او نزد من و فرزندان بازگشت. تا اینکه 2 هفته پیش در یکی از پاتوق‌هایم فردی فیلم ضبط شده در گوشی تلفنش را به من نشان داد.

وی افزود: با دیدن فیلم و تصویر زنی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود بشدت شوکه شدم، چون آن تصویر به همسرم شباهت داشت و من به گمان این که تصویر متعلق به همسرم است، ماجرا را برایش بازگو کردم، اما او منکر این فیلم شد و از ترسش همراه بچه‌ها شبانه فرار کرد.

عامل جنایت ادامه داد: چندین بار فیلم را بررسی کرده و پی بردم نشانه‌ای که روی دست آن زن وجود دارد، با مشخصات دست همسرم مطابقت دارد. بنابراین تصمیم گرفتم هویت عاملان این فیلم غیراخلاقی را شناسایی و همه را مجازات کنم.

عامل جنایت در رابطه با تهیه لیست سیاه گفت: برای پیدا کردن آنها به خانه یک زن آشنا به نام زهرا رفتم که وی مدعی شد تصویر متعلق به همسر من است و از من خواست از عاملان حادثه انتقام بگیرم.

متهم افزود: بعد از آن ماجرا را با رمالی آشنا درمیان گذاشتم که وی هم ادعا کرد به او الهام شده که باید چنین افرادی از بین بروند. با شنیدن این حرف‌ها مصمم شده و نام 11 مرد و چند زن را که گمان می‌برم عاملان حادثه آن فیلم شوم هستند، شناسایی کرده و درصدد انتقام از آنها بودم که فقط 2 نفرشان را کشتم اگر دستگیر نمی‌شدم، همه آنها را به قتل می‌رساندم.

با اعتراف این مرد، زهرا و مرد رمال در تحقیقات مدعی شدند، عامل جنایت را تحریک به کشتن 2 مرد جوان نکرده‌اند و از فیلم سیاه اطلاعی نداشته‌اند.

دیگر زنان و مردان بازداشت شده نیز بازجویی شدند که معلوم شد یکی از زن‌ها فیلم را در اختیار عامل جنایت قرار داده و از محتوای آن بی‌خبر بوده و یکی از متهمان مرد نیز جزو لیست سیاه متهم برای قتل قرار داشته است. این فرد پس از دستگیری در پاتوق معتادان، هنگام انتقال به بازداشتگاه از سوی عامل جنایت در بستر خواب مورد سوءقصد قرار گرفته که با هوشیاری ماموران نجات یافته است.

بنابراین گزارش، برای عامل جنایت قرار بازداشت موقت و برای دیگر متهمان قرار قانونی صادر شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7553

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6499

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7283

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8338

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8202

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8856

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8710

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8867

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9228