خدمات سایت


متن کامل خبر

استقلال در آخرین دقایق از شکست مقابل سایپاگریخت

آرشیو
استقلال در ورزشگاه آزادی با سایپا به تساوی 2 - 2 رسید.
1390/11/17 12:46:38 ب.ظ

دربی تاثیر خودش را گذاشته بود. شکست سه بر دو آن هم در آخرین لحظات بازی فقط 2 هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود. البته نباید از سردی هوا هم غافل شد. دمای منفی 4 درجه هوای تهران را هم می توان دلیلی برای عدم استقبال هواداران از بازی استقلال عنوان کرد.آبی ها بازی را بد شروع نکردند اما کمی محتاط بودند و بی محابا به سمت دروازه سایپا حمله نمی کردند.هواداران که صدای آنها در فضای خالی ورزشگاه کاملا واضح بود سعی کرده بودند تا خاطره تلخ دربی را با شعارهایی که می دهند از یاد بازیکنان ببرند.

از میلاد میداودی گرفته تا مهدی امیر آبادی و کیانوش رحمتی همگی یک سری با القابی خاص تشویق شدند تا مقابل سایپا با روحیه بازی کنند اما این سایپایی ها بودند که درهمان دقایق ابتدایی یک توپ را توسط منوچهری وارد دروازه رحمتی کردند.گلی که کمک داور بازی آن را آفساید اعلام کرد تا نفسی که در سینه هواداران استقلل حبس شده بود آزاد شود.پس از این گل بود که استقلالی ها تلاش خود را بیشتر کردند و سعی کردند با کنترل توپ در میانه ها به سمت دروازه سایپا نفوذ کنند.این اتفاق باعث خلق یکی دو موقعیت گل برای آنها شد که مهمترین آنها را ساموئل از یک قدمی خط دروازه به اوت فرستاد تا یک آه بلند از نهاد همه استقلالی ها بلند شود.

فقط چند دقیقه پس از این صحنه بود که فرار بازیکنان سایپا از جناح راست استقلال منوچهری را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد تا او این بار بدون اینکه خطایی انجام بدهد و در آفساید گیر کند تیمش را یک بر صفر جلو بیاندازد.دقیقه 34 بود و یکی دو حمله ای هم که آبی پوشان انجام دادند به نتیجه نرسید تا شکست حاصل تلاش استقلالی ها در نیمه نخست باشد.

با شروع نیمه دوم این استقلالی ها بودند که حمله را شروع کردند.در این شرایط طبیعی بود که شاگردان مجید صالح بازی را کنترل کنند تا با حفظ نتیجه نیم نگاهی به دروازه استقلال داشته باشند.سوت های ممتد هواداران استقلال که تیم را برای حرکت رو به جلو تشویق می کرد گرمی خاصی به ورزشگاه بخشیده بود اما بر خلاف روند بازی این شاگردان صالح بودند که روی حرکت استثنایی منوچهری و درست مشابه همان گلی که ایمون زاید مهاجم پرسپولیس وارد دروازه رحمتی کرد به گل رسیدند تا استقلال بازی را دو بر صفر عقب بیفتد.

سکوت محض طرفداران آبی پوش در ورزشگاه نشان از نارضایتی آنها داشت.در سرمای زیر صفر درجه پایتخت آنها به ورزشگاه آمده بودند تا حامی تیمشان باشند اما شکست دو بر صفر اتفاقی بود که برای آنها و تیمشان رقم خورده بود.

پس از این گل بود که استقلالی ها کمی دور تر از محوطه 18 قدم صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند.فریدون زندی که معمولا این ضربات را خوب می زند این بار هم خوب زد و دور از دستان دروازه بان سایپا توپ را به تور دروازه چسباند تا اختلاف به یک گل برسد.این گل خون تازه را به رگ های هواداران استقلال تزریق کرد تا آنها جان دوباره بگیرند و یک صدا استقلال را تشویق کنند.آنها دوست نداشتند تیمشان که چند هفته پی در پی صدرنشینی لیگ برتر را یدک می کشید فاصله اش با رقیبان در صدر جدول زیاد شود و همین اتفاق تهدیدی شود برای اینکه آنها قهرمانی را از دست بدهند.«وای وای وای،ای استقلال،حمله حمله حمله»هواداران آبی پوش یک لحظه هم آرامش نداشتند.توقع آنها این بود که تیمشان حمله کند،گل بزند و حتی بازی باخته را با برد عوض کند.سایپایی ها که برای حفظ نتیجه آماده شده بودند در لاک دفاعی فرو رفتند و هر چه استقلالی ها زدند آنها دفع کردند.همه چیز به همین منوال می گذشت و حملات استقلالی ها مدام به در بسته می خورد.تا اینکه در دقیقه 87 یک بار دیگر فریدون زندی نشان داد که احیا شده است و تخصصی که دارد روی ضربه های ایستگاهی است.ضربه ای که او در این دقیقه زد،البته با اشتباه محض دروازه بان سایپایی ها به گل دوم استقلال تبدیل شد تا آنها بازنده این بازی نباشند و بازی باخته را با تساوی عوض کنند.در آخرین دقیقه بازی هم حنیف عمران زاده گل سوم را برای استقلالی ها به ثمر رساند؛ گلی که به عقیده داور خطا روی دروازه بان بود تا حاصل این بازی همان تقسیم امتیازات باشد.

با این نتیجه استقلال 47 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان موقتا در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2543

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2992

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3146

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055