خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی ۲۵ وب سایت برتر جهان در سال ۲۰۱۲

آرشیو
بر اساس گزارش ZDnet، در گزارش سال 2012 این پایگاه، گوگل عنوان جهانی ترین وب سایت را به خود اختصاص داده است...
1390/11/23 08:24:24 ق.ظ

گزارش جدیدی که توسط پایگاه ByteLevel منتشر شده است برترین وب سایتهای جهانی را با تاکید بر شبکه های اجتماعی و وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل معرفی کرده است.

پایگاه ByteLevel که در سال 2000 تاسیس شده، اولین شرکتی است که به صورت ویژه به علم و هنر جهانی شدن وب اختصاص یافته است. این پایگاه در هشتمین گزارش خود به وب سایتهایی پرداخته است که در زمینه جهانی شدن ارتقا پیدا کرده اند.

این تحقیق در میان وب سایتهای مختلف و بر روی طراحی وب سایتها، چگونگی اشتراک گذاری این طراحی ها در کشورهای مختلف و سکوهای موبایل، زبانهای استفاده شده در وب سایتها و برنامه جانبی موبایلها، و مطالعه بر روی محتوی محلی رسانه های اجتماعی و موقعیت یابی انجام گرفته است.

در گزارش امسال این پایگاه، وب سایت گوگل نسبت به شبکه اجتماعی فیس بوک وب سایت جهانی تری معرفی شده است و میزان زبانهای ارائه شده توسط برنامه جانبی شبکه گوگل پلاس بیشتر از زبانهای موجود در برنامه جانبی شبکه فیس بوک اعلام شده است.

بر اساس گزارش ZDnet، در گزارش سال 2012 این پایگاه، گوگل عنوان جهانی ترین وب سایت را به خود اختصاص داده است.

25 وب سایت جهانی برتر:

google 1

2 Facebook

3 CIsco

4 Samsung

5 Hotels

6 3M

7 Nivea

8 Booking

9 Philips

10 Symantec

11 Autodesk

12 TripAdvisor

13 Nikon

14 Wikipedia

15 HP

16 American Express

17 LG

18 Avon

19 Microsoft

20 Coca-Cola

21 Panasonic

22 Deloitte Touche Tohmatsu

23 Catrepillar

24 Yahoo

25 SAP

ByteLevel امسال 105 وب سایت را به اضافه وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل مورد بررسی قرار داده است تا درک بهتری از چگونگی متعادل سازی استراتژی های جهانی و موبایلی شرکتها به دست آورد.

25 وب سایت برتر در این گزارش به صورت متوسط از بیش از 50 زبان پشتیبانی می کنند و بیشترین درجه همخوانی را با طراحی جهانی دارند. با وجود اینکه گوگل برای متناسب سازی سرویس موقعیت یاب جهانی اش در میان دیگر خدمات اینترنتی دشواری هایی دارد، این موتور جستجوی قدرتمند بر روی جهانی شدن نیز سرمایه گذاری کرده است.

گوگل اکنون از بیش از 140 زبان در موتور جستجوی خود پشتیبانی می کند و برنامه موبایل گوگل پلاس نیز پشتیبان 40 زبان مختلف است.

در این گزارش زبان تنها 25 درصد از امتیاز وب سایتها را تشکیل می دهد و دیگر امتیازها عبارتند از عمق و وسعت محتوای محلی، پشتیبانی از زبان محلی برای شبکه های اجتماعی، تاثیرگذار بودن دروازه های جهانی و همخوانی جهانی با سکوهای رایانه و موبایل.

در این گزارش وب سایتهای مختلف جهان به واسطه چهار معیار دسترسی جهانی یا زبان، موقعیت یابی جهانی، معماری جهانی/موبایلی، بومی سازی و شبکه های اجتماعی ارزیابی شده اند و بر این اساس وب سایتهای گوگل، فیس بوک، Cisco، سامسونگ، Hotels و 3M، نیوآ، Booking، فیلیپس و سایمنتک به عنوان 10 وب سایت جهانی برتر معرفی شده اند.

در بخشی دیگر به اصلی ترین زبانهایی پرداخته شده که بیشتر از دیگر زبانها توسط 2.2 میلیارد کاربر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین درصد در میان زبانهای مورد استفاده کاربران اینترنت چینی است و پس از آن زبان انگلیسی پرکاربردترین است.

به گزارش مهر، بر اساس گزارش ByteLevel، همچنین در میان وب سایتهایی که از بیشترین تعداد زبانها پشتیبانی می کنند ویکیپدیا با 283 زبان و گوگل با 145 زبان به عنوان برترین وب سایتها معرفی شده اند.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 103

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 113