خدمات سایت


متن کامل خبر

هر فردي رئيس فدراسيون فوتبال شود حمايت مي‌کنيم /واکنش وزير ورزش به دخالت در انتخابات

آرشیو
وزير ورزش و جوانان درباره اينکه گفته مي‌شود تماس‌هايي از سوي وزارت ورزش با اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال گرفته شده گفت: بر اجدادشان صلوات! :
1390/12/09 01:42:25 ب.ظ

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نخستین همایش خصوصی سازی باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران درباره اینکه بحث خصوصی سازی در فوتبال وجود ندارد گفت: ‌ظرفیتی که برای تصویب سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و ابلاغ آن توسط مقام معظم رهبری در کشور اعلام شد، ظرفیت بسیار گسترده‌ای است که آحاد جامعه می‌تواند در بحث‌های اجتماعی و فرهنگی بخش خصوصی را توسعه دهد.

وی افزود:‌ قدم‌های خوبی توسط دولت برداشته شده اما در زمینه ورزش و امور فرهنگی به دلیل این بسترهای سرمایه‌گذاری در گذشته آماده نبوده و افراد نسبت به اقتصادی بودن چنین فعالیت‌‌هایی تردید دارند این امر با کندی پیش رفته است. نه تنها فوتبال بلکه همه امور ورزش‌ باید در امر خصوصی سازی مورد حمایت قرار گیرند.

عباسی گفت: اکنون گروه کثیری از افراد جامعه را داریم که به صورت خصوصی باشگاه‌ها را اداره می‌کنند. جلسه امروز نیز در همین راستا است و افرادی که به صورت خصوصی باشگاه‌ها را اداره می‌کنند در این جلسه حضور دارند. در مورد استقلال و پرسپولیس باید بگویم طبق قانون به سازمان خصوصی سازی واگذار شدند و تا سال 93 مهلت است که این دو باشگاه دولتی واگذار شود. ما هم آمادگی داریم و جلسات مشترکی برگزار شده تا کمک کنیم سریع‌تر انجام شود. این ظرفیت قانونی است که برای شما می‌گویم. باید تلاش کنیم جلوتر از این قانون پیش برویم اما قانون تا انتهای سال 93 این مهلت را قائل شده است.

عباسی درباره مطالبات باشگاه‌ها و نیازهایشان و برنامه‌ریزی وزارت ورزش اظهار داشت: اقدام امروز یکی از نکات برنامه‌ای وزارت ورزش است. اولین باری است که این نشست دوستانه با باشگاه‌های غیردولتی برگزار می‌شود. من این فرصت را برای خودم و باشگاه‌ها غنیمت می‌دانم.

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می‌شود منتقمی گزینه نائب رئیسی کفاشیان و قریب است و آنها به خاطر وزرات ورزش او را انتخاب کرده‌اند، تاکید کرد: بارها گفته‌ام فدراسیون‌های ورزشی به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی تحت نظارت وزارت ورزش عمل می‌کنند. همه جای دنیا هم نوع نظارت بر همه موسسات را شفاف اعلام می‌کنند و در ایران هم همین گونه است. همه دوستانی که می‌توانستند ثبت نام کنند، ثبت نام کرده‌اند و کسانی که طبق قانون می‌توانند رای داشته باشند می‌تواند حضور داشته باشند.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد:‌ انتخابات فدراسیون فوتبال مانند انتخابات مجلس نیست و بنا نیست که تعدادی دیگر رای بدهند. افراد خودی از اعضای مجمع یک انتخابات داخلی دارند. من هم در جریان آن هستم مراحل نیز به صورت شفاف و قانونی پیش رفته و امیدوارم مجمع فدراسیون فوتبال این انتخابات برگزار شود و هر کس رئیس شود وزارت ورزش وی را کمک خواهد کرد.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود تماس‌هایی از سوی وزارت ورزش با اعضای مجمع وجود دارد گفت: بر اجدادشان صلوات.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1177

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 772

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2551

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2901

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2999

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3158

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3033