خدمات سایت


متن کامل خبر

قتل دختر ۸ ساله بعد از ربوده شدن از مقابل مدرسه

آرشیو
هر کس یک حرفی می‌گفت و اهالی محل اطلاعات دقیقی به ما ندادند، حتی مسوولان مدرسه نیز چیزهای مختلفی به ما گفتند....
1390/12/16 12:26:18 ق.ظ

کارآگاهان جنایی در تلاش هستند تا قاتل یا قاتلان دختر دانش‌آموزی را که از مقابل مدرسه‌اش ربوده شده بود، شناسایی کنند.

این دختر هشت‌ساله که حدیث نام داشت چند ساعت پس از ربوده شدن به قتل رسید و جنازه سوخته او در استخری در منطقه تالارسر پیدا شد. پلیس تا شامگاه یکشنبه 20 مظنون را از افراد معتاد و ولگرد در این خصوص شناسایی و از آنها بازجویی کرد اما به غیر از دو نفر دیگران آزاد شدند. دو مظنون بازداشتی نیز تاکنون ارتکاب قتل را گردن نگرفته‌اند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

عموی حدیث در این‌باره گفت: حدود ساعت 9 صبح سه‌شنبه هفته گذشته از مفقود شدن حدیث مطلع شدیم و جست‌وجو را برای پیدا کردن او آغاز کردیم و در نهایت به پایگاه یکم آگاهی تهران رفتیم و حدود ساعت 14:30 همان روز جسد سوخته برادرزاده‌ام در فاصله حدود پنج‌کیلومتری محلی که گم شده بود، پیدا شد.

این مرد میانسال در مورد نحوه گم شدن حدیث توضیح داد: حدیث هشت‌ساله و خواهر بزرگ‌ترش زهرا که 12سال دارد در مدرسه پروین اعتصامی میگون درس می‌خواندند. روز حادثه حدیث پس از رفتن به مدرسه احساس گرسنگی کرد، به همین دلیل همراه خواهرش به مغازه‌ای که در نزدیکی مدرسه بود، رفت تا کیک و ساندیس بخرد. اما چون برای رفتن به مغازه باید از عرض خیابان عبور می‌کردند خواهر بزرگ‌تر حدیث را منتظر گذاشت و خودش به مغازه آن طرف خیابان رفت. وقتی زهرا از مغازه بیرون آمد اثری از خواهر هشت‌ساله خود ندید و با این تصور که خواهرش به مدرسه رفته به آنجا بازگشت اما پس از زنگ اول بود که متوجه شد خواهرش گم شده است. بنابراین موضوع را به خانواده اطلاع داد و جست‌وجوی محلی آغاز شد.

این مرد ادامه داد: خانواده حدیث حدود ساعت 9 از مفقود شدن او مطلع شدند و پس از سرکشی به خانه اقوام و کوچه و خیابان‌های اطراف موضوع را به ماموران کلانتری فشم اطلاع دادند. در نهایت حدود ظهر درحالی که عکس حدیث هشت‌ساله را در دست داشتند به پایگاه اول آگاهی تهران راهنمایی شدند. در آنجا پس از اعلام مفقودی برادرزاده‌ام در سیستم سراسری پلیس و تکمیل تحقیقات، از برادرم خواسته شد هرگونه اطلاعاتی را در اختیار کارآگاهان قرار دهد.

عموی این دختر در تحقیقات محلی انجام‌شده، گفت: هر کس یک حرفی می‌گفت و اهالی محل اطلاعات دقیقی به ما ندادند، حتی مسوولان مدرسه نیز چیزهای مختلفی به ما گفتند. بعضی از اهالی محل به ما گفتند حدیث را درحالی دیده‌اند که گریه‌کنان به طرف بالای خیابان حرکت می‌کرد. درحال حاضر تحقیقات برای کشف راز قتل این دختر ادامه دارد. اما گفته می‌شود سرنخ دقیقی به دست نیامده است.

به گفته عموی مقتول رد لاستیک‌های خودرو در محل کشف جسد نیز به پلیس کمک نکرده است. چون منطقه برفی است و رد لاستیک‌های زیادی آنجا وجود دارد. اما عده‌ای از افرادی که در آنجا حضور داشتند از اتومبیلی حرف می‌زنند که تا نزدیکی محل کشف جسد رفت و پس از مدت کوتاهی دور زد. تا این مرحله از تحقیقات فقط مشخص شده است دختر هشت‌ساله در فاصله کوتاهی پس از مفقود شدن به قتل رسیده و سپس جسد او به استخری در تالارسر انتقال پیدا کرده است.

عموی این دختر در مورد میزان سوختگی جسد نیز گفت: مقدار سوختگی جسد حدیث را غیرقابل شناسایی کرده بود و مادرش با توجه به پیراهنی که پوشیده بود احتمال داد جنازه او باشد. بنابراین گزارش تحقیق پیرامون این جنایت همچنان ادامه دارد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7553

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6500

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7283

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8338

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8202

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8858

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8710

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8867

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9229