خدمات سایت


متن کامل خبر

علي دايي مطرح کرد: نام دايي براي پرسپوليس حاشيه مي‌سازد

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال راه آهن شهرري عملي شدن وعده مالکان جديد را دليل اصلي بازگشتش به اين تيم دانست و از هواداران پرسپوليس درخواست کرد از تشويق وي در استاديوم‌ها بپرهيزند، چرا که اسم دايي براي پرسپوليس حاشيه درست مي‌کند.
1391/04/21 02:40:20 ق.ظ

علي دايي پس از پايان تمرين امروز سه شنبه تيم راه آهن در مورد اتفاقاتي که در اين مدت برايش رخ داده است، ضمن بيان مطلب فوق گفت: به خاطر شفاف سازي بايد بگويم که من قرارداد دوساله مشروط با باشگاه راه آهن داشتم که ادامه فعاليتم در سال دوم دست خودم بود اما در جلسه‌اي که با مالکان قبلي باشگاه داشتم ديدم شرايط کارکردن مناسب نيست به همين دليل تصميم گرفتم قراردادم را با آنها کنسل و لغو کنم.
وي در پاسخ به اين پرسش که "چرا نخواستيد با مالکان قبلي فعاليت کنيد؟"، اظهار داشت: بنده در نشست با آنها ديدم دوباره همان قول و وعده وعيدهاي گذشته مطرح مي‌شود و ما بايد دست خالي کار را شروع کنيم. آنها به من گفتند تا شهريورماه خبري از پول نيست من سال قبل اين مسائل را شنيده بودم و نمي‌خواستم بار ديگر به هيچ عنوان با چنين وضعيتي کار کنم.
سرمربي راه آهن ادامه داد: وقتي بحث مالکان جديد پيش آمد آنها طي سه، چهار جلسه با من صحبت کردند و تنها يک شرط براي‌شان گذاشتم و آنهم اين بود که اول همه مطالبات بازيکنان و کساني که از باشگاه طلب داشتند را بدهند. خوشبختانه آنها هم بلافاصله به قول‌هاي خود عمل کردند و اين پروسه پرداخت مطالبات 10 روز ديگر هم به طول مي‌انجامد.
دايي در اين خصوص اضافه کرد: خدا را شکر مالکان جديد باشگاه نمي‌خواهند زير دين مردم باشند و هدف‌شان اين است که راه آهن در حالي ليگ را شروع کند که هم کسي از آن طلبکار نباشد و هم پيش پرداخت خوبي به نفرات تيم براي فصل جاري پرداخت شود. من وقتي ديدم بدهي‌ها را صفر کردند در نشست يکشنبه با آنها تصميم گرفتم به همکاري‌ام با راه آهن ادامه دهم.
وي در واکنش به اين موضوع که به نظر مي‌رسد انصاريفرد از بازگشت شما ناراحت است و همين موضوع را دليل استعفايش از مديريت راه آهن عنوان کرده است، اظهار داشت: ايشان بزرگ ماست و من هيچ وقت پشت سرش حرف نمي‌زنم. خودم هم فکر مي‌کنم تصميم ايشان به خاطر اين مسئله بوده است. شايد ايشان ناراحت هستند که هرکاري کردند حاضر نشدم با مالکان قبلي کار کنم، زيرا اصلا صلاح نبود. اگر مالکان قبلي هم مي‌ماندند بنده به هيچ وجه به راه آهن باز نمي‌گشتم اما وقتي قول مالکان جديد عملي شد تصميم گرفتم هدايت راه آهن را قبول کنم.
سرمربي پيشين تيم ملي در اين خصوص به موضوع جالب‌تري هم اشاره کرد و گفت: من 13 خردادماه به ايران آمدم تا پانزدهم تمرينات را شروع کنم اما وضعيت مالکان گذشته اصلا معلوم نبود. آنها به من گفتند بودجه نداريم و شايد تيمداري کنيم يا نکنيم. حتي بحث انصراف راه آهن از حضور در ليگ هم مطرح شد. تمام اين مسائل باعث شد وقت زيادي را از دست بدهيم اما خدا را شکر مي‌کنم حضور مالکان جديد باعث شد باشگاه ريشه دار راه آهن به فعاليتش ادامه داده و در کنار آن حق و حقوق طلبکاران هم پرداخت شود تا باشگاه با آرامش فصل آينده کارش را ادامه دهد.
 وي همچنين تاکيد کرد: قبل از اينکه من به راه آهن برگردم حکم مديرعاملي آقاي انصاريفرد تمديد شده بود. همچنين قرار بود هر کسي کار خودش را انجام دهد. شايد ايشان دوست نداشت با من کار کند. من نمي دانم چه اتفاقي افتاد ولي براي ايشان آرزوي موفقيت مي‌کنم.
سرمربي راه آهن در مورد اينکه آيا تيم مي‌تواند در فصل پيش رو عملکرد خوبي داشته باشد، گفت: قطعا کار سختي داريم چون هفته بعد بازي‌ها شروع مي‌شود. البته سال قبل هم تجربه اين اتفاق را داشتيم و امسال سعي مي‌کنيم با تمرينات مناسب عقب ماندگي‌ها را جبران کرده و با جذب نفرات دلخواه نقاط ضعف‌مان را براي حضور در ليگ برتر برطرف کنيم.
وي در مورد نفراتي که تاکنون به راه آهن پيوسته‌اند، تصريح کرد: ما سعي مي‌کنيم بهترين بازيکناني که به تيم‌هاي ديگر نرفته‌اند را جذب کنيم. در حال حاضر حضور جهانگير عسگري در تيم ما قطعي شده است و تا پنجشنبه هم چهار، پنج بازيکن ديگر را جذب خواهيم کرد. فرزاد آشوبي هم در فهرست نفرات‌مان جاي دارد اما با توجه به داشتن نفرات خوب در خط دفاع و احتمال بازگشت محمد علي غرزول ديگر به مدافع نياز نداريم.
دايي در خصوص حضور نفراتي چون فرهاد مجيدي و مجتبي جباري در راه آهن تاکيد کرد: باشگاه ما  محدوديت هاي مالي دارد اما اگر ببينيم شرايط مالي آنها خوب است آرزويم کار کردن با فرهاد مجيدي و مجبتي جباري است. من با آقا فرهاد در تيم ملي همبازي بودم و جباري هم در تيم ملي شاگردم بود. در مجموع تا پنجشنبه تيم را بسته و نقاط ضعف را برطرف مي‌کنيم.
سرمربي راه آهن با بيان اينکه "هنوز ليگ شروع نشده تا در مورد جايگاه راه آهن در اين مسابقات صحبت کنم"، خاطر نشان کرد: من قولي به مديران باشگاه نداده‌ام  و فقط گفته‌ام با تمام وجود تلاش مي‌کنم راه آهن جايگاه بهتري نسبت به فصل گذشته به دست آورد. ما فصل گذشته با تمام مشکلات بهترين عنوان تاريخ راه آهن در ليگ برتر را کسب کرديم و در رده يازدهم قرار گرفتيم.
وي در مورد پسوند "شهرري" که در انتهاي نام راه آهن قرار گرفته بود، تصريح کرد: اين مسائل را از مالکان باشگاه بپرسيد شايد اين بحث‌ها روي بازيکنان تاثير منفي بگذارد اما من تنها به مباحث فني تيم کار دارم و بهتر است مالکان باشگاه در اين خصوص پاسخگو باشند. ضمن اينکه فکر کنم سال قبل هم پسوند شهرري حذف شده بود.
"مالکان جديد راه آهن نمي‌خواهند به کسي طلبکار باشند و دنبال کار اصولي و منطقي هستند"، دايي با طرح اين موضوع ادامه داد: قطعا با ادامه اين روند راه آهن در سال‌هاي بعد به يکي از تيم هاي مطرح تبديل شده و نتايج خوبي مي‌گيرد. البته امسال هم بايد با مشکلاتي که پيش از فصل براي ما پيش آمد به بهترين شکل مقابله کنيم و نتايج خوبي را به دست آوريم.
سرمربي راه آهن در مورد اينکه امسال هم عضو هيات مديره راه آهن خواهد بود، تصريح کرد: من از مالک جديد باشگاه خواستم به هيچ عنوان در مسائل مديريتي دخالت نکنم و تمرکزم روي کارهاي فني باشد. ايشان هم از ما حمايت کنند تا بتوانيم نتايج دلخواه را کسب کنيم.
دايي در بخش ديگر گفتگويش با خبرنگاران در مورد وضعيت پرسپوليس و حضور "مانوئل ژوزه" در اين تيم گفت: من مربي راه آهنم نه پرسپوليس، پرسپوليس مربي دارد و آرزوي قلبي من اين است که به خاطر هواداران و کساني که اين تيم را دوست داشته و با آن زندگي مي‌کنند پرسپوليس هميشه موفق باشد. همچنين براي آقاي مانوئل ژوزه هم آرزوي موفقيت مي‌کنم گرچه شخصا ايشان را نمي‌شناسم زيرا فوتبال مصر را پيگيري نمي‌کردم.  البته در مطبوعات خوانده‌ام ايشان با الاهلي قهرماني‌هاي زيادي کسب کرده و اميدوارم اين روند را هم در پرسپوليس ادامه دهد، زيرا موفقيت ايشان باعث شادي 40 ميليون هوادار پرسپوليس مي‌شود.
دايي در پاسخ به اين پرسش که "آيا شما جزو گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس بوديد؟"، تصريح کرد: به هيچ عنوان صحبتي با من در اين خصوص نشد و همه اين مسائل در روزنامه‌ها مطرح مي‌شد. متاسفانه برخي چيزهايي مي‌نويسند که صحت ندارد هيچکدام هم به من ربطي پيدا نمي‌کند.
خبرنگار ديگري پرسيد: "خيلي‌ها ليست اعلام شده براي بازيکنان فصل جاري پرسپوليس را به شما منسوب مي‌کردند" که دايي در مورد اين موضوع اظهار داشت: مطمئنا سليقه يارگيري و يا نگه داشتن بازيکنان فصل جاري با نفراتي که من مي‌خواستم فرق مي‌کند البته به نظرم پرسپوليس بهترين‌ها را در خط حمله و دفاع جذب کرده و فقط در يکي دو جا خصوصا خط هافبک نياز به نفرات خوبي دارد تا نقاط ضعفش را برطرف کند بنده به شخصه براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.
دايي همچنين به طلب 319 ميليوني خود از پرسپوليس اشاره کرد و ادامه داد: فقط يکبار طي اين مدت با مسئولان پرسپوليس تماس داشتم و آن هم به خاطر پرداخت اين بدهي بود. آقاي زارع يک ماه پيش به من قول داد تا دو هفته ديگر اين طلب پرداخت مي‌شود اما هنوز اين اتفاق نيفتاده است. من اميدوارم حداقل حق و حقوق من را بدهند زيرا اين طلب براي يک سال و نيم پيش است.
خبرنگاري در مورد حمايت تماشاگران از دايي در محل تمرين و يا حتي زمان ورود مانوئل ژوزه به ايران صحبت کرد که دايي در اين خصوص خاطر نشان ساخت: من از لطف مردم کمال تشکر را دارم اما از آنهايي که واقعا پرسپوليس را دوست دارند مي‌خواهم تنها مربيان و بازيکنان اين تيم را تشويق کنند و به هيچ عنوان براي اين تيم حاشيه درست نکنند. به نظر من اسم دايي اين روزها براي پرسپوليس حاشيه سازي مي‌کند واز آنهايي که واقعا به من علاقه‌مند هستند خواهش مي‌کنم در ورزشگاه اسمم را نبرده و در تمرينات هم از تيم حمايت کنند. من به عنوان بازيکن و مربي در پرسپوليس خاطرات خوبي دارم و مي‌خواهم اين خاطرات خوش هميشه برايم باقي بماند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1177

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 774

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2551

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2903

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3000

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3158

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3034

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4061