خدمات سایت


متن کامل خبر

ساعت پخش سریال‌های ماه مبارک رمضان مشخص شد

آرشیو
ساعت پخش مجموعه‌های تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان شبکه‌های سیما اعلام شد.
1391/04/26 10:56:52 ق.ظ

مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و نویسندگی و کارگردانی فلورا سام هر شب ساعت 22:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


داریوش ارجمند، پروانه معصومی، الهام حمیدی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، علیرضا جلالی‌تبار، جمال اجلالی، لادن طباطبایی، محمود عزیزی و بازیگر خردسال فاطمه دقاقی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

داستان «راز پنهان» از آنجا آغاز می‌شود که فرامرز احصایی 35 ساله بر اثر تصادف به کما می‌رود و پس از یک هفته در بیمارستان به هوش می‌آید، اما هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد، هیچکس را نمی‌شناسد و هیچ خاطره‌ای ندارد. او اکنون مثل کودکی است که تازه به دنیا آمده، اما گذشته‌ای دارد که هر چند آن را به خاطر نمی‌آورد، اما دیگران آن گذشته را می‌دانند و فراموش نکرده‌اند.


از دیگر عوامل سریال «راز پنهان» می‌توان به تصویربردار: محسن فلاحی، طراحان گریم: احسان رناسی و شیوا پاک‌نیت، برنامه ریز: آلاله هاشمی، مدیر تولید: عباس دقاقی، آهنگساز: امید کرامتی، تدوین: روزبه کلباسی، صدابردار: محمد کیان ارثی، هماهنگی تولید: مسعود نور بخش و عکاس: مهرداد همراهی اشاره کرد.

سریال تلویزیونی «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری درماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17:35 از شبکه یک پخش می‌شود.


مجموعه تلویزیونی «مثل من مثل تو» به تهیه‌کنندگی داوود قچاق و کارگردانی شاهین باباپور در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای از برنامه‌های گروه کودک و خردسال شبکه دو برای ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعت 19:30 پخش می‌شود.


داستان این مجموعه درباره یک خانواده سنتی متشکل از پدر و مادر، دو پسر و یک دختر است. پسربچه‌ای 11 ساله به نام حمید قهرمان داستان است. برای این پسر مشکلاتی به وجود می‌آید که همه به او کمک می‌کنند تا این مشکل حل شود. این موضوع با ماه مبارک رمضان مصادف می‌شود و او با توجه به اینکه هنوز به سن بلوغ نرسیده سعی می‌کند، روزه بگیرد....


این مجموعه در 60 قسمت 25 دقیقه‌ای تهیه شده که 30 قسمت آن در ماه مبارک رمضان و 30 قسمت دیگر آن بعد از این ماه پخش می‌شود. اینکه «آیا این بچه‌ها که در ماه رمضان کارهای خوب انجام می‌دهند بعد از این ماه هم این کار‌ها را ادامه می‌دهند.» موضوع 30 قسمت دوم این مجموعه است.
 
لاله صبوری، جلیل فرجاد، رضا توکلی، برانوش سیف‌الهی، اکبر مددی مهر و علی سلیمانی از جمله بازیگران «مثل من مثل تو» هستند.


دیگر عوامل مجموعه عبارتند از دستیار تهیه‌کننده: سجاد محمودی، نویسندگان: احمد حامد، مهدی کوشکی، بیتا شباهنگ و سید جواد رهنما، تدوین: بنیامین قچاق، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، صدابردار: سامان شهامت ومدیر تصویربرداری: مرتضی غیبی.

مجموعه تلویزیونی «چمدان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که خسروملکان آن را کارگردانی و تهیه کرده است. این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:45 روی آنتن می‌رود.


فتحعلی اویسی، اکرم محمدی، مهران غفوریان، هوشنگ توکلی و شهره لرستانی ازجمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان از آنجا آغاز می‌شود که چمدانی بی‌صاحب طی اتفاقاتی خاص دست افراد مختلف می‌افتد و هرکدام از افراد با آن ماجرایی دارند.

سریال «سرزمین قدس» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:40 پخش خواهد شد.

 

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه سه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:55 پخش خواهد شد.


آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، مهراوه شریفی‌نیا، شهرام حقیقت‌دوست، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، ناصر گیتی جاه، شهین تسلیمی، پوراندخت مهیمن، حدیث میرامینی و ایمان صفا و نویسندگی سجاد ابوالحسنی در «خداحافظ بچه» بازی می‌کنند. داستان درباره یک زوج خوشبخت به نام مرتضی و لیلاست که در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند، اما وقوع حادثه‌ای زندگی آرامشان را به هم می‌ریزد و...


سایر عوامل تولید «خداحافظ بچه» عبارتند از مشاور پروژه و ناظر کیفی: علیرضا افخمی، مدیر برنامه‌ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، دستیار دوم کارگردان: محمد مجدوزیری، منشی صحنه: رضا بقایی، دستیار برنامه‌ریز: پگاه هنرمند، دستیار دوم کارگردان: محمد مجد وزیری، عکاس: پریسا افخمی، تدوین: افسانه افخمی، دستیار تدوین: علیرضا همتی، مدیر تصویربرداری: عباس سلامی، مدیر صدابرداری: احمدپولی بابایی، صداگذاری: مجیدیوسفی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، صدابردار: احمد پولی بابایی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: فواد بور بور


مجموعه داستانی «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام که مدتی است پخش آن ازشبکه سه آغاز شده، در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 12  پخش خواهد شد.


پرویز فلاحی‌پور، فریبا کوثری، عبدالرضا اکبری، فریده صابری، محمد حاتمی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، سحر قریشی، حدیث میرامینی، سمانه پاکدل، مهدی ماهانی، ایمان موسوی، زهره فکور صبور، نیره فراهانی، پرویز سیرتی، محمد ساربان، شکوفه هاشمیان، سیروس میمنت و نسرین خسروانی بازیگران سریال «دلنوازان» هستند. 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: شکوه و جهان خواهر برادری هستند که سال‌هاست با فرزندانشان در خانه‌ای قدیمی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و قرار است بهزاد پسر جهان با مهتاب دختر شکوه با هم ازدواج کنند، اما با ورود دختری که خود را خواهر گمشده بهزاد می‌داند، ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.


مجموعه تلویزیونی «رهایی» در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.


«رهایی» به کارگردانی محسن بخارایی که در سه قسمت برای پخش در شب‌های لیالی قدر تهیه و تولید شده، درباره زوجی جوان به نام سعید و نرگس است که در ایام ماه رمضان برای اجرای تئا‌تر خود در شب عید فطر سخت در حال تمرین هستند. در اثر یک تصادف و ورود خواهر ناتنی سعید که به تازگی از زندان آزاد شده، زندگی آن‌ها از روال عادی خارج می‌شود.


یکتا ناصر، امیر محمد زند، حسام منظوم، فریبا طالبی، اکبر رضوانیان، سعید خسروی و شیرین صمدی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.


«رهایی» به سفارش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در سه قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده است.


شبکه تهران سری جدید مجموعه نمایشی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را ویژه ماه رمضان به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی احمد معظمی و محمود معظمی در 30 قسمت تهیه، تولید و پخش می‌کند.

در این مجموعه که هرشب ساعت 19 پخش خواهد شد، سعی شده از داستان‌های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود. از جمله اپیزودهای این مجموعه می‌توان به «خواب گران» و «مسافر دو دنیا» و... اشاره کرد.


اپیزود «خواب گران» به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان و نویسندگی آرش صادق‌بیگی درباره شخصیتی به نام امیر 42 ساله است که با کاظم شریک خود، کارخانه‌ای را اداره می‌کنند. امیر خواب مادرش (سوری خانم) را می‌بیند که می‌گوید او تا یک ماه بیشتر زنده نیست. امیر برای تعبیر خوابش به روحانی مسجد مراجعه می‌کند و...


در این اپیزود رضا رضوی، هادی خسروی، وحید نگاه، حمزه نصیری‌خواه، سیما مطلبی، اسماعیل حاتم‌نژاد و... به ایفای نقش می‌پردازند.


در اپیزود «مسافر دو دنیا» با بازی کتایون امیرابراهیمی، عمار تفتی، حدیث تهرانی و پونه احمدی، رقیه خانم که زنی 58 ساله است در پی اتفاقی، پسرش را گم می‌کند و بعد از گذشت شش سال، از طریق تلویزیون او را پیدا می‌کند. پس از آن در پی مسائلی با همسر پسرش مشکل پیدا می‌کند و دوباره پسرش را از دست می‌دهد و...


از جمله عوامل مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» می‌توان به گروه نویسندگان: ندا نوبخت، آرش صادق بیگی و سهیل امیر شریفی، مدیر تولید: مهدی تحویلیان وحسن صداقت، صدابردار: ایمان آزاد وحمید یارند‌پور و تدوین‌گر: روح الله هاشمی اشاره کرد.


 در ماه نزول قرآن مجموعه نمایشی «صاحبدلان» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی برزو ارجمند و باران کوثری و «نردبان آسمان» هر روز از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 325

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 369

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 207