خدمات سایت


متن کامل خبر

خودروهای بدون راننده گوگل: بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر بدون تصادف

آرشیو
خودروی بدون راننده گوگل با ترکیب اطلاعات Google Street View ، هوش مصنوعی و تعدادی دوربین، کار کنترل اتومبیل را به عهده دارد...
1391/05/20 01:28:20 ب.ظ

اتومبیل های بدون راننده گوگل را به یاد دارید؟ گوگل همچنان با جدیت مشغول تست و بهبود آنها است و حالا این شرکت اعلام کرده به رکورد جدیدی با خودروهایش دست یافته است. اتومیبل های بدون راننده گوگل تا اینجا ۳۰۰ هزار مایل معادل ۴۸۲ هزار کیلومتر را در جاده و خیابان رانندگی کرده اند، بدون اینکه هیچ تصادفی داشته باشند.

گوگل می گوید رانندگی خودکار آنها در شرایط ترافیکی متفاوت تست شده و کامپیوتر راننده تا اینجا بسیار خوب عمل کرده و هیچ تصادفی نداشته است. اما گوگل می گوید همچنان به تست های زیادی برای تکمیل این پروژه نیاز است.

خودروی بدون راننده گوگل با ترکیب اطلاعات Google Street View ، هوش مصنوعی و تعدادی دوربین، کار کنترل اتومبیل را به عهده دارد و البته فعلا در تمام تست ها، یک راننده نیز پشت فرمان قرار دارد تا در صورت نیاز کنترل خودرو را به عهده بگیرد.

گوگل می گوید حالا مشغول تست رانندگی خودکار در شرایط جاده ای و جوی متفاوت می شود. مثلا در جاده های برفی و ناهموار و به همین خاطر هم تعدادی اتومبیل جدید مانند این لکسوس RX450h را به اتومبیل هایش اضافه کرده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو image ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو 1402/12/19

جنرال موتورز خودروی بلیزر برقی خود را بعد از برطرف کردن مشکلاتی که وجود داشت، آماده عرضه به مشتریان خود کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! image دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! 1402/12/16

شخصی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در تلاش بود یکی از خودروهای خودران گوگل را به‌سرقت ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا image قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا 1402/12/14

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۱۴ اسفند. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! image فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! 1402/12/08

شرایط در بازار خودرو جهان تغییر کرده و اکنون فروش خودروهای دنده دستی به طرز عجیبی در مقایسه با خودروهای اتوماتیک، افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59