خدمات سایت


متن کامل خبر

هواداران آمازون و اپل، کدامیک پیروز می شوند؟ کیندل فایر یا آی پد؟

آرشیو
شاید آمازون از لحاظ تکنولوژی به پای اپل نرسد، اما هر کس خرید کردن را دوست داشته باشد، عاشق این کمپانی می شود!
1391/06/20 02:29:50 ق.ظ

صرف نظراز اینکه شما چه احساسی راجع به اپل دارید، بیشتر موفقیت های این کمپانی در واقع بر می گردد به وجود طرفدارن بسیار باوفایش. طرفدارنی که نه تنها خریداران خوبی برای گوشی و تبلت های این کمپانی اند  بلکه همواره مشتاق محصولات تازه هستند.
شاید روزی مایکروسافت بتواند با سرفیسش به چنین حجمی از هواداران مشتاق دست یابد اما فعلا که در همین سطح باقی مانده .آمازون هم از لحاظ هواداران در وضعیت مشابهی با اپل قرار دارد هر چند که بسیاری از آنها چندان علاقه ای به تکنولوژی این کمپانی ندارند. بلکه آنچه که آنها عاشقش هستند خرید کردن است و آمازون به راحتی برایشان بهترین تجربه خرید آنلاین را فراهم می کند. مسلما تعداد کسانی که واقعا به خرید علاقه دارند باید از هوادارن اپل بیشتر باشد.
اکثر خریداران آنلاین عاشق Amazon Prime ، هستند. خرید کردن از آمازون بسیار آسان است، محصولات با دریافت هزینه ای جزئی به خریدار تحویل داده می شوند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به راحتی می توان کالا را مرجوع کرد. با این اقدامات آمازون حتی خریداران ناراضی را به بزرگترین هواردان خود تبدیل می کند.
بنابراین ما خیل عظیمی از هواداران مشتاق را برای این کمپانی می بینیم که اگر بخواهند می توانند سلطه اپل را در بازار تبلت ها سرنگون کنند. و حالا که قرار است دوباره کیندل فایر جدیدی وارد بازار شود باید گفت اولین مهره ای که آمازون باید به آن توجه کند  فقط یک چیز است:  eTextbook
این روزها هر کس فرزند دانشگاهی داشته باشد  به خوبی می داند باید سالانه هزینه زیادی صرف خرید کتاب هایی کند که چاپ اولشان با چاپ بعدی تنها در نکات جزئی تفاوت دارد. گاهی اوقات تغییرات فقط در همین حد است که چاپ قبلی قدیمی شده و دانشجو حتما باید نسخه به روز را تهیه کند. چنین مشکلی سالانه سود های هنگفتی را نصیب ناشران می کند.اما  eTextbook هزینه چاپ را از روی دوش ناشر بر می دارند و بنابراین آنها می توانند همچون گذشته باز هم از فروش کتاب های خود سود ببرند.  آمازون  هم می تواند برای ناشران این امکان را فراهم کند که توزیع کتاب های قدیمی شان را بر روی کیندل فایر محدود کنند. وجود لینک های تعاملی و قابلیت های جذاب می تواند کیندل فایر آمازون را به تبلت محبوب دانش آموزان و دانشجویان بدل کند.
کیندل فایر جدید اجزایی دارد که تا پیش از این دانشجویان روی اسمارت فونهایشان از آنها استفاده می کردند ، از جمله بلندگوهای استریو واقعی، قابلیت پخش ویدئو با کیفیت HD، و گزینه های اتصالات اجتماعی چندجانبه. به علاوه آمازون به خریداران تبلت جدیدشGB 20 فضای ذخیره ابری رایگان در Amazon Cloud می دهد.
چند سال پیش آمازون به دانشجویان این امکان را داد که به مدت 6 ماه یا 1 سال از  Amazon Prime به صورت رایگان استفاده کرده و با پسوند edu. آدرس ایمیل برای خودشان بسازند.Amazon Prime همچنین امکان دسترسی به ویدئو استریمینگ را برای آنها فراهم می کرد ، پس از یک سال هم اکثر کاربران می توانستند به سادگی اشتراک آمازون را دریافت کنند و بنا به عادت مرتبا برای خرید به این سایت سر می زدند.
ترکیب همه این ویژگی ها ممتاز سبب شد، آمازون نسلی را پرورش دهد که انتظار داشتند همه سرویس های مورد علاقه خود را طریق همین وب سایت دریافت کنند .  هر چند حتی با وجود آسان کردن فرایند خرید کالا، باز هم برای آمازون آسان نیست که در عرصه فن آوری به یک کمپانی بزرگ تبدیل شده و رتبه نخست را از آن خود کند. اما اولین امتیاز این کمپانی در این است که برای اولین بار متقاضیانش را نه تنها برای تکنولوژی بلکه برای همه چیزهای جالب زندگی به سوی خود جذب کرده .
در واقع آمازون توانسته ،درست مثل کاتالوگ هایی که  به نسبت صد سال پیش عادات خرید مصرف کنندگان را تغییر دادند ، بر رفتار یک نسل از آمریکایی ها در قرن بیست و یکم تاثیر بگذارد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37