خدمات سایت


متن کامل خبر

آنچه در 90 شب گذشته رخ داد

آرشیو
برنامه نود دوشنبه شب 15 آبان ماه 91 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت...
1391/08/16 04:14:38 ق.ظ

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه نود دوشنبه شب 15 آبان ماه 91 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت؛


سوال مسابقه پيام کوناه برنامه در مورد برترين بازيکن خارجي تاريخ ليگ برتر بود.



مهمان ابتدايي برنامه سعيد رجبي آقاي گل رقابتهاي جام جهاني فوتسال در سال 1992 بود.





پخش گزارشي از بازي هاي جام جهاني فوتسال در سال 1992 و همچنين بازي هاي جام جهاني فوتسال 2012 در تايلند و بازي هاي تيم ملي مقابل مراکش و اسپانيا از بخش هاي ابتدايي برنامه نود بود.





هدايت اله ممبيني کارشناس داوري برنامه بود.



جعفري مدير عامل تراکتور سازي اولين مهمان تلفني برنامه بود.




وي در مورد رفتن اوليويرا از تبريز در تعطيلات گفت: اصلا اوليويرا نرفتند و در تبريز هستند. وي تا به امروز با مسائل مالي ما کنار آمده و در تلاش هستيم که حقوق معوقه وي که دو ماه است را پرداخت کنيم.


جعفري در خصوص ميزان دستمزد کادر فني تراکتورسازي گفت: حقوق اوليويرا و دستيارانش 800 هزار دلار است و از طريق فدراسيون و وزارت ورزش در حال قانوني کردن پرداخت دلار دولتي به باشگاهها هستيم تا بتوانيم حقوق معوقه کادر فني تيم را پرداخت کنيم.


مدير عامل تراکتورسازي در مورد صحبتهاي برخي بازيکنان تيمش بر عليه کادر فني تيم گفت: هر بازيکني خارج از ضوابط حرفه اي رفتار کند با وي برخورد مي کنيم، حتي بازيکنان بزرگ ما حق ندارند بر عليه کادر فني صحبت کنند.


جعفري در پايان راجع به بدهي هاي باشگاه تراکتورسازي گفت: کل بدهي هاي باشگاه ما حدود 700 ميليون تومان است، درآمد ما از طريق اسپانسر پيراهن، بليط فروشي بازي ها و تبليغات دور زمين است و سازمان ليگ بايد به ما در اين رابطه کمک کند.


در حاشيه تمرين تيم ملي، رئيس فدراسيون فوتبال پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.



کفاشيان در خصوص برگزار شدن جام حذفي گفت: هنوز برگزاري يا عدم برگزاري جام حذفي مشخص نيست و در جلسه اي که برگزار مي کنيم در اين خصوص تصميم گيري مي شود.


وي در مورد پرداخت دستمزد کي روش گفت: براي پرداخت پول کي روش دلار با نرخ 1500 تومان استفاده مي کنيم و نگراني بابت اين موضوع نيست.


رئيس فدراسيون فوتبال راجع به ابطال انتخابات هيئت فوتبال فارس و کرمانشاه گفت: مستنداتي براي ابطال انتخابات هيئت فوتبال فارس و کرمانشاه نداريم و برگزار شدن دوباره مجمع انتخاباتي در اين استانها در دستور کار نيست.


کفاشيان در پايان در خصوص فتح اله زاده و رويانيان که مجمع فدراسيون فوتبال را به حالت قهر ترک کردند، گفت: با رويانيان و فتح اله زاده قهر نبوديم که آشتي کنيم، براي مجمع يک نفر تصميم نمي گيرد و آراي همه اعضا لحاظ مي شود.


در ادامه برنامه نظر سرمربيان و مديران تيم هاي ليگ برتري در مورد برگزاري يا عدم برگزاري جام حذفي به صورت کوتاه مرور شد.








در ادامه برنامه آيتم دوربين نود پخش شد.























مهمان ويژه برنامه نود مهدوي کيا کاپيتان پرسپوليس بود.



مهدوي کيا در صحبتهاي خود گفت : ورزش را از مدارس شروع کردم و در ابتدا دو و ميداني کار مي کردم. در دو و ميداني به ويژه دو صد متر استعداد خوبي داشتم و حتي يکبار در دوي شصت متر قهرمان شدم.


وي در ادامه گفت: پس از آن در 14 سالگي فوتبال را انتخاب کردم و به بانک ملي رفتم؛در چهار سالي که در بانک ملي بودم بيش از 120 گل براي اين تيم زدم.


مهدوي کيا خاطرنشان کرد: زمانيکه در هامبورگ بودم دو بازي فوق العاده براي اين تيم انچام دادم که هر دوي آنها در مقابل يوونتوس بود و حتي فيلم اين دو بازي در موزه فوتبال هامبورگ وجود دارد.



وي در ادامه گفت: هرگز دوست نداشتم از هامبورگ جدا شوم اما توماس دال سرمربي آن زمان هامبورگ خيلي رک به من گفت به تو احتياج ندارم، در حاليکه از لحاظ آمادگي در شرايط بسيار خوبي قرار داشتم. شرايط خيلي سختي را سپري کردم و حتي در اردوهاي تيم مرا نمي بردند و به همراه بازيکنان جوان تيم تمرين مي کردم.


مهدوي کيا تصريح کرد: زمانيکه بوندس ليگا شروع شد هفته اول سکو نشين بودم اما قبل از بازي دوم که با بيله فلد داشتيم شش بازيکن ما مصدوم شدند و من به همراه تيم به بيله فلد رفتم.


وي در ادامه صحبتهاي خود در مورد حضورش در هامبورگ گفت: در بازي فينال جام اينترتوتو 45 دقيقه خود را گرم کردم اما با اين حال مربي تيم به من بازي نداد.


بازيکن پيشين تيم هامبورگ آلمان گفت: در بازي با بيله فلد مربي تيم به من ده دقيقه فرصت بازي داد و من در اين ده دقيقه بسيار عالي عمل کردم و حتي پاس گل دادم اما در بازي بعدي به من بازي نداد و اين موضوع بارها تکرار شد.


وي اظهار کرد: دو فصل در دفاع راست هامبورگ بازي کردم و حتي به عنوان بهترين دفاع راست بوندس ليگا انتخاب شدم زيرا شش ماه بسيار سخت را سپري کرده بودم و دو سال با همه مشکلات جنگيدم.


مهدوي کيا در مورد رابطه اش با تماشاگران هامبورگ گفت: سمت راست زمين هامبورگ براي من بود و در زمان بازي ها 57 هزار تماشاگر ورزشگاه يکصدا مرا تشويق مي کردند و حتي زمانيکه با تيم فرانکفورت به آنجا رفتم اين موضوع تکرار شد.


در پرسپوليس نيز در ابتداي فصل حتي جز 18 نفر اصلي هم نبودم اما به نظر من بهترين جايي که فوتباليست مي تواند حرفش را بزند در مستطيل سبز است. من اعتقاد دارم فوتباليستي که بازي نمي کند بايد ناراحت شود اما نبايد اين ناراحتي به تيم راه پيدا کند.


پس از بازي با داماش سيستم تيم عوض شد و من توانستم در پستي جديد به تيم کمک کنم و اميدوارم بتوانم بيشتر از اين به تيم پرسپوليس کمک کنم.


در بين صحبتهاي مهدوي کيا اولين قسمت آيتم از نود تا نود با پخش گزارش هايي در مورد بازگشت ايمون زايد به پرسپوليس، طلب مرفاوي از استقلال، رفتن بازيکنان پرسپوليس به منزل ماهيني، شماره پيرآهن خلعتبري و جام حذفي و اخراج ميثاقيان در حين بازي با ملوان به روي آنتن رفت.





مهدوي کيا در ادامه صحبتهايش تصريح کرد: فوتباليست تا زمانيکه بازي مي کند بايد بجنگد و امسال به صورت قطعي از فوتبال خداحافظي ميکنم.


 بازيکن پيشين تيم ملي در مورد بهترين گل هاي ملي اش گفت: بهترين گلهايم در تيم ملي، دو گلي که به چين و آمريکا زدم بود.


وي راجع به بازي تيم ملي و بحرين در مقدماتي جام جهاني 2002 گفت: پس از بازي اي که مقابل بحرين در مقدماتي جام جهاني 2002 انجام داديم و در آن بازي بسيار به ما اهانت شد، بازيکنان تيم ملي عهد کردند که ديگر به بحرين نبازيم.


در بخش دوم آيتم از نود تا نود مصاحبه هايي از زلاتکو کرانچار، علي انصاريان و غلامرضا بهروان در مورد مشکل توپ هاي ليگ برتر پخش شد.






مهدوي کيا در رابطه با برگزار نشدن جام حذفي گفت: قشنگي جام حذفي به درخشش تيم هاي دسته هاي پايين تر و شگفتي هاي آن است و يکي از جام هاي مهم در همه کشورهاست، چرا وقتي که تيم ملي 9 ماه بازي ندارد نبايد ملي پوشان در جام حذفي بازي کنند؟ در ليگ هاي معتبر تيم ها در چندين ليگ بازي مي کنند و مشکل خاصي پيش نمي آيد اما نمي دانم در فوتبال ما جه مي گذرد؟



پس از پخش مصاحبه اي قديمي از مهدوي کيا پس از جام ملتهاي آسيا در سال 2000 که در آن وي بسيار عصباني بود و صحبتهاي تندي بر عليه جلالي سرمربي وقت تيم ملي و اسماعيل حلالي بازيکن آن زمان تيم ملي انجام داده بود؛ وي در اين رابطه گفت: در آن زمان آن مصاحبه ما بازي بوندس ليگا را باخته بوديم و عصباني بودم. در آن زمان نيز تيم ملي به هم ريخته بود و اتحاد لازم را نداشتيم. البته حلالي دوست خيلي خوب من است و از او عذرخواهي کردم ولي تيم ملي اوضاع خيلي خوبي نداشت و همه تقصيرها به گردن من افتاد.



مهدوي کيا در خصوص دربي سال گذشته که با نتيجه سه بر دو به سود پرسپوليس شد، گفت: بازي سال گذشته پرسپوليس و استقلال که سه بر دو برديم واقعا تاريخي و خاطره انگيز شد؛ در آن بازي از حرکات مظلومي کنار زمين ناراحت شدم و با عصبانيت به زمين رفتم ولي خدا کمک کرد و توانستيم بازي را ببريم.


مهدوي کيا در رابطه با کريمي گفت: به اندازه کافي در مورد کريمي صحبت کرديم و خيلي راحت تر مي توانستيم اين موضوع را حل کنيم، کريمي بازيکن بسيار خوب و بزرگي است و همه دوست دارند که وي به تيم برگردد؛ با توجه به اين که فردا روز تولد کريمي است اميدوارم که بعد از بازي فرداي تيم ملي اتفاق خوبي بيفتد و با توجه به بازي هاي حساسي که در نيم فصل دوم داريم با حضور کريمي قدرتمندتر به مصاف حريفان برويم.



کاپيتان پرسپوليس در پايان صحبتهايش راجع به بيانيه اي که کي روش بر عليه ژوزه صادر کرد، گفت: اين که دو هموطن در يک کشور ديگر اينگونه بر عليه هم صحبت کنند قشنگ نيست اما بعد از بازي با کره جنوبي دو تا سه هفته کي روش وقت داشت که پاسخ ژوزه را بدهد اما اينکه سه ساعت قبل از بازي ما مقابل پيکان که روي مربي تيم ما فشار زيادي است اين مسائل مطرح شود کمي عجيب است.


جدول رده بندي ليگ برتر:








 پس از پخش بازي هاي ليگ دسته اول گزارشي از شهرستان اقليد استان فارس پخش شد که در آن يکي از نوجوانان کشورمان بر اثر حادثه اي در زمين فوتبال جان به جان آفرين تسليم کرده بود.




پخش دو بازي تيم ملي جوانان کشورمان در امارات مقابل ژاپن که با برد دو بر صفر تيم ملي کشورمان همراه بود و تساوي يک بر يک مقابل امارات يکي از بخش هاي برنامه نود بود.



قسمت پاياني برنامه نود در مورد حواشي ليگ يک و بازي تيم هاي برق شيراز بود.



در ساعت 2 و ده دقيقه بامداد سه شنبه 16 آبان ماه برنامه نود به پايان رسيد که در مسابقه پيام کوتاه آن که حدود يک ميليون 440 هزار نفر شرکت کردند نتيجه زير به دست آمد.





منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 276

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1159

افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال image افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال 1400/02/12

اگر از ارتفاع می‌ترسید، مسلما علاقه‌ای به پل‌های معلق ندارید، با این حال بسیاری از افراد عاشق هیجان هستند و به سراغ این پل‌ها می‌روند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 590

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 756

همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید  image همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید 1399/07/21

لوئیس همیلتون با پیروزی در گرندپری ایفل آلمان که روز گذشته در پیست نوربرگ‌رینگ برگزار شد، توانست به رکورد تاریخی ۹۱ پیروزی مایکل شوماخر در فرمول یک دست یابد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2825

اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست image اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست 1399/07/16

شخصی یک اسکلت تقریبا کامل «تی رکس» را با قیمتی بیش از ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است. این اسکلت که به «استن» معروف شده است، ستاره «شب فروش هنر قرن بیستم کریستی» که دیشب برگزار شد بود و رکورد گران‌ترین فسیل فروخته شده تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2988

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2518

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود image ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود 1399/06/11

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین گردهمایی غول های فناوری و شرکت های تولید کننده های لوازم خانگی است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود و میزبان علاقه مندان زیادی از سراسر جهان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 3458

کشف سیاه‌ترین موجودات اقیانوس؛ ۱۶ ماهی که ۹۹.۵ درصد نور را جذب می‌کنند image کشف سیاه‌ترین موجودات اقیانوس؛ ۱۶ ماهی که ۹۹.۵ درصد نور را جذب می‌کنند 1399/04/29

محققین موفق شدند در عمق ۱۸۲ متری از سطح اقیانوس، یکی از سیاه‌ترین موجودات زنده در سراسر جهان را پیدا کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2861

تولید پارچه گرافینی با امکان گرم شدن در سرما و خنک شدن در گرما image تولید پارچه گرافینی با امکان گرم شدن در سرما و خنک شدن در گرما 1399/04/02

محققان دانشگاه منچستر نوع جدیدی از پارچه مبتنی بر گرافین را توسعه داده‌اند که امکان تولید لباس‌های هوشمند تطبیق‌پذیر با دما را فراهم می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3095