خدمات سایت


متن کامل خبر

انسداد یک هفته‌ای خیابان انقلاب

آرشیو
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به انسداد لاین جنوبی خیابان انقلاب (مسیر غرب به شرق) در محدوده خیابان‌های ابوریحان تا چهارراه جهان‌نما گفت: انسداد این محور با توجه به درخواست شهرداری تهران و احتمال ریزش زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) بوده است.
1391/08/20 04:18:05 ق.ظ

سرهنگ جمال بذرافشان افزود: لاین جنوبی خیابان انقلاب حدفاصل خیابان ابوریحان تا چهارراه ولیعصر(عج) (جهان‌نما) مسدود شده است و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.
وی علت این امر را درخواست شهرداری تهران در این خصوص و احتمال ریزش زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) عنوان کرد و به ایسنا گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این محور به مدت حدود یک هفته مسدود خواهد بود.
جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، ترجیحا از میدان انقلاب به سمت مسیرهای جایگزین حرکت کنند تا با بار ترافیک در تقاطع ابوریحان مواجه نشویم.
انسداد این بخش ارتباطی به مترو ندارد
معاون ترافیک شهردار تهران با تاکید بر اینکه انسداد بخشی از لاین جنوبی خیابان انقلاب ارتباطی به مترو ندارد، گفت: علت اصلی این امر سست بودن خاک این محدوده در این مرحله از حفاری زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) است.
مهندس سیدجعفر تشکری  با اشاره به اینکه مدخل غربی چهارراه ولیعصر(عج) که محل احداث بخشی از زیرگذر این تقاطع است دارای خاک سستی است افزود: بر این اساس و به جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و افزایش ایمنی حفاری این مسیر، با هماهنگی پلیس راهور تهران مقرر شد بخشی از خیابان انقلاب از محدوده ابوریحان تا چهارراه ولیعصر(عج) در مسیر غرب به شرق مسدود شود.
وی با تاکید بر اینکه انسداد این بخش ارتباطی به مترو ندارد گفت: بدیهی است مسافران خط 4 متروی تهران بدون هیچ نگرانی می‌توانند از این ایستگاه و سایر ایستگاه‌ها استفاده کنند و خطر ریزشی وجود ندارد.
 
حساسیت اجرای زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) دلیل انسداد این چهارراه و خیابان‌های اطرافش است
 فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه 6 با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی چهارراه ولیعصر و خیابان‌های اطراف آن به دلیل حساسیت اجرای زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) است، گفت: محدودیت ترافیکی در خیابان انقلاب حد فاصل فلسطین تا چهارراه ولیعصر در مسیر غرب به شرق داکثر تا پایان هفته برطرف می‌شود.
وی درباره علت مسدود شدن خیابان انقلاب حد فاصل ابوریحان تا چهارراه ولیعصر(عج) در مسیر غرب به شرق، توضیح داد: با توجه به اجرای پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) با همکاری پلیس راهور مسیر یاد شده از روز گذشته به مدت حداکثر یک هفته مسدود شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: در جریان اجرای این پروژه، قرار است که در مقطعی به طول حدود هشت متر از زیر یک خط لوله آب به قطر یک متر عبور کنیم و با توجه به حساسیت این بخش از پروژه زیرگذر ولیعصر، مصلحت در آن بود که خودروهای عبوری برای مدت چند روز از این مسیر تردد نکنند.
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه حفاری این نقطه انجام شده است، اظهار کرد: طی هفته جاری عملیات لاینینگ و بتن‌ریزی نهایی جداره این مقطع از تونل زیرگذر ولیعصر انجام می‌شود و از آنجا که این بخش از تونل از زیر لوله آب عبور کرده و این خط لوله، کل آب مصرفی محدوده مرکز شهر را تامین می‌کند، بنابراین مسیر برای مدت چند روز مسدود می‌شود تا اجرای این بخش از پروژه با توجه به حساسیت‌های آن به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه حد فاصل خیابان فلسطین تا چهارراه ولیعصر در مسیر غرب به شرق حداکثر تا پایان هفته مسدود خواهد بود، اظهار کرد: مسیر جایگزین معرفی شده و با همکاری پلیس راهور، این محدودیت ترافیکی از شب گذشته اعمال شده است.
مسیرهای جایگزین خیابان ولیعصر اعلام شد
سرهنگ حسن عابدی، سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در خصوص مسیرهای جایگزین با تاکید بر اینکه در تقاطع‌های اسکندری و میدان انقلاب بنرهای راهنما و مسیرهای جایگزین نصب شده است گفت: با توجه به اینکه غرب به شرق خیابان انقلاب قرار است به مدت یک هفته در محدوده ابوریحان تا چهارراه ولیعصر(عج) مسدود شود بر این اساس رانندگانی که قصد دارند این مسیر را طی کنند باید از میدان انقلاب وارد کارگر به سمت شمال شده و از بلوار کشاورز یا خیابان طالقانی استفاده کنند.
وی افزود: همچنین رانندگان می‌توانند پس از ورود به میدان انقلاب به سمت جنوب رفته و از خیابان جمهوری به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد: رانندگانی که قصد دارند مجددا وارد خیابان انقلاب مسیر غرب به شرق شوند می‌توانند از خیابان جمهوری و تقاطع‌های رازی، سی تیر و یا خیابان فردوسی به سمت شمال رفته و پس از آن وارد خیابان انقلاب شوند و ادامه مسیر دهند.
وی با اشاره به اینکه تردد تا خیابان ابوریحان فعلا برای خودروها امکانپذیر است، تاکید کرد: در عین حال توصیه می‌کنیم رانندگان از میدان انقلاب تغییر مسیر دهند تا با ترافیک تقاطع ابوریحان برخورد نکنند.
به گفته عابدی همچنان طول خیابان فلسطین مسیر شمال به جنوب باز بوده و رانندگان می‌توانند در این مسیر تردد کنند.
سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مسیر ویژه این خیابان برای تردد اتوبوسهای تندرو باز است، در خصوص ترافیک صبحگاهی این مسیر گفت: با توجه به اینکه بار ترافیک صبحگاهی در این محدوده معمولا سنگین نیست مشکل خاصی نداشتیم اما پیش‌بینی می‌شود در بعد از ظهر با بار ترافیک سنگین در این محدوده مواجه شویم لذا مجددا توصیه می‌کنیم شهروندان از میدان انقلاب تعیین مسیر کنند تا در ترافیک خیابان انقلاب و تقاطع ابوریحان قرار نگیرند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 328

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 374

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 342

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209