خدمات سایت


متن کامل خبر

پژو پارس 5 میلیون تومان گران شد/افزایش 0.5 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودرو

آرشیو
عرضه محدود خودرو‌سازان و بحث‌های مربوط به تشدید محدودیت‌های بین‌المللی برای صنعت خودروی ایران باعث افزایش 500 هزار تا 10 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار شده است.
1392/03/22 04:43:16 ب.ظ

عرضه کم تعداد خودرو از سوی خودروسازان و بحث‌های مربوط به اعمال برخی تحریم‌ها برای صنعت خودروی ایران، باعث شده تا طی روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار افزایش قابل توجهی را تجربه کند.
* پژو پارس 5 میلیون تومان گران شد
در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 به قیمت 40 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که افزایش 1.5 میلیون تومانی را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد.
همچنین پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 در بازار با افزایش قیمت یک میلیون تومانی این روزها 43 میلیون تومان معامله می‌شود.
قیمت پژو 405 بنزینی و دوگانه سوز نیز به ترتیب رشد یک و 1.5 میلیون تومانی را تجربه کرده است، به طوری که در حال حاضر نوع بنزینی این خودرو 27.5 میلیون تومان و نوع دو گانه سوز آن 28.5 میلیون تومان عرضه می‌شود.
در مورد پژو پارس سال نیز باید به رشد قابل توجه 5 میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کرد که در حال حاضر 38 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
نوع دوگانه سوز پژو پارس نیز با افزایش قیمت 4.5 میلیون تومانی، به قیمت 37 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.
در مورد تندر 90 مدل E1 ایران خودرو نیز باید به افزایش 2 میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 33 میلیون تومان اشاره کرد.
قیمت تندر 90 مدل E2 ایران خودرو نیز با رشد 2 میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 36 میلیون تومان رسیده است.
در این مدت، رانا رشد 1.5 میلیون تومانی را تجربه کرده و قیمت این خودرو به 33 میلیون تومان رسیده است.
خودروی ملی ایران خودرو یعنی سمند نیز طی روزهای اخیر افزایش قیمت را در بازار تجربه کرده و در حال حاضر مدل LX این خودرو به قیمت 28 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که افزایش قیمت 4 میلیون تومانی را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد.
قیمت سوزوکی ویتارا نیز با رشد 10 میلیون تومانی در بازار به 130 میلیون تومان رسیده است.
* افزایش 2.5 میلیون تومانی قیمت مگان
در مورد محصولات سایپا نیز می‌توان به افزایش 500 هزار تومانی قیمت تیبا و عرضه این خودرو به قیمت 20 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.
تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز با رشد قیمت 2 میلیون تومانی همراه بوده و در حال حاضر به قیمت 37 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.
در مورد مگان نیز می‌توان به افزایش 2.5 میلیون تومانی قیمت این خودرو در روزهای اخیر در بازار اشاره کرد که در حال حاضر 85 میلیون تومان معامله می‌شود.
قیمت تیانا نیز با افزایش 2 میلیون تومانی به 147 میلیون تومان رسیده و در عین حال، قیمت ماکسیما با رشد یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 116 میلیون تومان رسیده است.
* افزایش 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی
در مورد خودروهای خارجی نیز می‌توان به افزایش 5 میلیون تومانی قیمت پرادوی 2در اشاره کرد که در حال حاضر 230 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.
قیمت کرولا نیز با رشد 5 میلیون تومانی به 115 میلیون تومان رسیده است.
قیمت لندکروز هم افزایش 10 میلیون تومانی را در روزهای اخیر تجربه کرده و در حال حاضر 340 میلیون تومان معامله می‌شود.
قیمت مزدا 3 نیز با افزایش 2 میلیون تومانی به 120 میلیون تومان رسیده و قیمت آزرا گرانجور هم با افزایش یک میلیون تومانی به 201 میلیون تومان رسیده است.
در شرایط فعلی بازار خودرو چشم انتظار تعیین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و واکنش بازار ارز نسبت به آن است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران image قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران 1403/02/03

شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران خودرو منعقد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 12

تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد image تسلا با هدف جبران کاهش فروش، قیمت برخی خودروها را کاهش داد 1403/02/03

تسلا قیمت برخی خودروهای خود را در تعدادی از بازارهای بزرگ ازجمله ایالات متحده، چین و آلمان کاهش داده است. این شرکت به‌دلیل کاهش تقاضا و فروش در سه ماهه اول 2024، تصمیم گرفته است ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد image نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد 1403/02/02

نسخه جدید خودرو شاسی بلند آمریکایی شورولت تریل بلیزر با الهام از طراحی پیکاپ سایز متوسط و محبوب کلرادو ساخته شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم image وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم 1403/01/29

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند image رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند 1403/01/28

«سردار سید تیمور حسینی»، رئیس پلیس راهور فراجا آمار قابل‌توجهی از تصادفات رانندگی کشور طی نوروز 1403 منتشر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

هفت خودروی جدید وارد سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شدند image هفت خودروی جدید وارد سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شدند 1403/01/25

طی روزهای پایانی هفته گذشته، هفت خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی بارگذاری شدند که فروش آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54