خدمات سایت


متن کامل خبر

جزییات تکان دهنده جسد سوخته دختر تهرانی در جنگل سرخه‌ حصار +عکس

آرشیو
ساعت 6 عصر 21 خرداد ماه سال جاری 1392 در جنگل سرخه‌ حصار تهران جسد سوخته زنی پیدا شد که یک جنایت آتشین را مقابل پلیس جنایی پایتخت قرار داد.
1392/04/05 05:37:39 ب.ظ

ساعت 6 عصر 21 خرداد ماه سال جاری 1392 در جنگل سرخه‌ حصار تهران جسد سوخته زنی پیدا شد که یک جنایت آتشین را مقابل پلیس جنایی پایتخت قرار داد.

هیچ مدرک شناسایی‌ای در صحنه پیدا شدن جسد سوخته به دست نیامد اما قطرات خون نشان می‌داد که زن ناشناس ابتدا در فاصله 50 متری کشته شده، سپس با کشانده شدن به آنجا آتش زده شده است. کارآگاهان جنایی با دستور بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 27 تهران به تجسس‌های ویژه‌ای پرداختند و در بررسی آلبوم زنان گمشده پی بردند همزمان با پیدا شدن جسد سوخته، مردی با مراجعه به کلانتری 110 شهدا اعلام داشته که خواهر 30‌ ساله‌اش از خانه یکی از بستگانشان خارج و دیگر به خانه بر نگشته است. برادر این دختر به تیم پلیس آگاهی گفت: خواهرم ساعت 8 صبح 21 خرداد ماه برای رفتن به بانک از خانه خاله‌ام واقع در خیابان پیروزی خارج شده و هرگز برنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده است.

با توجه به آثار جراحت روی گردن دختر گمشده مشخص شد که وی قربانی ضربات چاقو بوده است که عامل جنایت با انگیزه‌ای غیر از سرقت دست به این قتل ‌زده و با سوزاندن آن سعی در عدم شناسایی‌اش داشت. خیلی زود ردپای مرد 29 ساله‌ای به نام حسن به دست آمد و مشخص شد وی خواستگار دختر جوان بوده و آخرین بار نیز با وی دیده شده است.

حسن خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد بی‌گناه است و اطلاعی از سرنوشت وی ندارد. همزمان کارآگاهان دریافتند که وی متاهل است و  زن  دو بچه دوقلو 2 ساله دارد و خانواده‌اش هیچ‌گونه اطلاعی از آشنایی وی با قربانی جنایت ندارند.

8 ساعت طول کشید تا سکوت این مرد مرموز بشکند و وی 25 خردادماه قتل آتشین دختر جوان را به‌گردن گرفت.

حسن به افسر پرونده گفت: از فروردین ماه سال 90 با این دختر آشنا شدم، البته ارتباط ما محدود به تماس‌های تلفنی بود ولی پس‌ از گذشت مدتی این ارتباط هر روز بیشتر شد و این در حالی بود که من از وی خواستگاری کرده بودم و او نمی‌دانست زن و بچه‌ دارم.

عامل جنایت خاموش افزود: رابطه عاطفی من و قربانی ادامه داشت تا این‌که من صاحب دو بچه شدم و بعد از مدتی وی نیز از موضوع اطلاع پیدا کرد؛ از آن زمان درگیری‌های ما با یکدیگر آغاز شد و مرتباً تهدید می‌کرد که موضوع را با همسر و خانواده‌ام در میان خواهد گذاشت.

حسن گفت: زمانی‌که اطمینان پیدا کردم این دختر قصد دارد با مطرح کردن موضوع با خانواده‌ام به نوعی از من انتقام بگیرد، تصمیم‌ به قتل گرفتم، به همین خاطر ساعت 8 صبح به سراغش در خیابان پیروزی رفته و پس از سوار کردن وی به خودرویم به سمت جنگل سرخه‌حصار رفتیم؛ مدتی با هم صحبت کرده تا این‌که باز با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و او دوباره تهدیدهایش را مطرح کرد؛ در حالی که عصبانی شده بودم تصمیم به قتل گرفته و چندین ضربه چاقو به گردن، دست و دیگر قسمت‌های بدن قربانی زدم، بعد از جنایت در داخل خودرو، جسد را به داخل شمشادهای داخل پارک منتقل و مخفی کردم؛ به محل کار خود رفتم و پس از عوض کردن لباس‌های خون‌ آلود و خرید یک ظرف مواد آتش‌ زا، باز به محل جنایت برگشتم و بعد از برداشتن 2 گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی، همه آن‌ها را به همراه چاقو در داخل سطل زباله‌ انداخته و جنازه را در داخل جنگل به آتش کشیده و به سرعت به محل کار خودم برگشتم.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 329

بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 289

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 374

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 343