خدمات سایت


متن کامل خبر

نتایج همه بازی های لیگ قبل دربی/ طوفان تراکتور و صبا / بختیار فولاد را صدرنشین نگه داشت

آرشیو
فولاد با پیروزی برابر ذوب آهن تکلیف صدرنشینی لیگ در پایان هفته هشتم را روشن کرد.
1392/06/15 01:22:10 ق.ظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ همه بازی های هفته هشتم لیگ برتر به غیر از دربی یک روز جلوتر برگزار شدند تا عصر جمعه همه فوتبالی ها با خاطری آسوده فقط دربی را ببینند. مسابقه ای که نتیجه اش هرچه باشد دیگر تیمی را به صدر جدول نمی رساند.

در بازی های این هفته اولین بازی در تبریز به پایان رسید. استقلال خوزستان در بازی نخست تنها چند دقیقه تا پیروزی خارج از خانه برابر گسترش فاصله داشت اما در نهایت این یاران رسول خطیبی بودند که مزد فشارشان را گرفتند. گل دقیقه 10 میلاد میداودی را در دقیقه 90 این مهدی محمدپور بود که پاسخ داد و حسرت پیروزی به دل عبدالله گواردیولا و یارانش ماند.

در دیگر بازی های مهم این روز ، تراکتورسازی در قم دست به کار بزرگی زد. یاران مجید جلالی که در شهرشان و از سوی هواداران تیم خیلی جدی گرفته نمی شوند 3 گل به یاران محمد مایلی کهن زدند و فقط یک گل خوردند . احمدزاده در دقیقه 12 برای تیم مهمان گل زد اما فرید کریمی در دقیقه 24 بازی را مساوی کرد. تراکتور اما در ده دقیقه پایانی بازی توانست بازی را طوری دیگر رقم بزند. سعید دقیقی و کریم انصاری فرد در دقایق 82 و 86 برای جلالی گل زدند و حالا تراکتورسازی 15 امتیازی شده و قبل از دربی بالاتر از استقلال و پرسپولیس تیم دوم جدول است.

کرانچار و سپاهان باز هم نشانی از یک مدعی قهرمانی نداشتند. این تیم در ادامه فصل نه چندان هیجان انگیزش با نتیجه تساوی بدون گل برابر راه آهن منصور ابراهیم زاده متوقف شد. سپاهان حالا 12 امتیاز دارد و در پله ششم جدول است و امیدوار به برگشت محرم نویدکیا تا شاید سرنوشت دیگری بر فوتبالش حاکم شود. آنها دیگر به نبودن جباری هم عادت دارند و می دانند که این بازیکن را نمی خواهند. نکته جالب چسبیدن تیم ابراهیم زاده به پله یکی به آخر جدول است.

در شیراز باز هم یاران غلام پیروانی نتوانستند بردشان را نگه دارند و در نهایت با داماش گیلان به تساوی 2 بر 2 رسیدند. سیف اللهی گل اول این بازی را در دقیقه 7 زد بعد در دقایق 42 و 46 این جوکار و انصاری بودند که برای یاران شاغلام گل زدند اما در دقیقه 86 بازی چاووشی برای تیم امیر عابدینی گل زد تا داماش با یک امتیاز به رشت برگردد و دومین برد فجر هم بدست نیاید.

رضا نوروزی با گل دقیقه 8 خود 3 امتیاز بازی با مس را برای نفت گرفت تا اوضاع تیم یحیی گل محمدی همچنان مناسب باشد.

برد بزرگ هفته را سایپا با انگین فیرات بدست آورد. او با دو گل سجاد شهباززاده و گل دیگری از روزبه شاه علی دوست 3 گل به ملوان در انزلی زد. نتیجه ای که هیچ یک از بندر نشینان انزلی باورش را نداشتند. البته این تیم یک پنالتی را هم توسط مازیار زارع در این بازی خراب کرد. انگین فیرات که بسیاری فکر می کردند قبل از 5 هفته اول به ترکیه بر می گردد این بار توانسته تیم جوانی که پیشترها مربیانی چون دایی و مایلی کهن ساخته بودند را حالا در آستانه نتیجه گیری داشته باشد. آنها تا اینجای کار 9 امتیاز گرفتند و در میان 9 تیم اول لیگ هستند. البته آنها پرسپولیس را هم بردند و فیرات ادعا کرده در جام جهانی تیمش 2 سهمیه خواهد داشت!

در مهمترین بازی لیگ هم در اهواز ، این شاگردان حسین فرکی بودند که تکلیف صدر جدول را مشخص کردند. گل زیبای بختیار رحمانی از روی ضربه کاشته به ذوب آهن در پایان 3 امتیاز به فولادی ها داد. اگرچه آنها در دقایق پایانی می توانستند گل های بیشتری هم بزنند اما با همین برد به امتیاز 18 رسیدند و قطعا هر نتیجه ای در دربی رقم بخورد ، آنها صدرنشینی شان را ادامه می دهند. بختیار رحمانی این بار بدشانس نبود و مثل بازی با پرسپولیس در حسرت کاشته نماند تا بتواند به حریف گل بزند!

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010