خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

ارزان ترین تبلت دنیا + عکس

آرشیو
شرکت بریتانیایی تسکو با ارائه ارزان قیمت ترین تبلت دنیا وارد جنگ شرکتهای معروف فناوری در فروش تبلت شد.
1392/07/03 01:12:36 ب.ظ

 تبلت هفت اینچی با نام هادل " Hudl " 119 پوند قیمت دارد اما اگر با طرح ارائه شده توسط شرکت تسکو خریداری شود قیمت آن به 60 پوند می رسد.

این تبلت می تواند رقابت تنگاتنگی را با آمازون، گوگل و اپل راه بیاندازد.

تسکو اعلام کرده است که عرضه این تبلت با هدف کاهش کیفیت و در نتیجه کاهش قیمت نبوده است، این تبلت می تواند با رقبایی که قیمتهای بالاتری دارند رقابت داشته باشد.

هادل دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی چون آی پد می نی و گوگل نکسوس 7 است و از طریق آن می توان به اینترنت، موسیقی، فیلم و برخی خدمات تلویزیونی برحسب تقاضا دسترسی داشت.
از آنجا که شرکت تسکو در اصل یک شرکت خواربار فروشی جهانی است، این تبلت دارای یک دکمه به نام تسکو لانچ است که کاربر از طریق آن می تواند به فروشگاه خواربار فروشی تسکو دسترسی مستقیم داشته باشد و به صورت آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای این شرکت خرید کند.

مقامات این شرکت اعلام کرده اند که هادل خانواده هایی را هدف گرفته که توانایی خرید تبلتهایی با قیمتهای بالا ندارند و از فناوریهای کنونی و عقب ماندن از آن وحشت دارند.

این تبلت دارای دوربینهای پشت و جلو 3 و 2 مگاپیکسلی است و به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق برنامه های ارتباطی با یکدیگر در تماس باشند.

فیل کلارک مدیر اجرایی تسکو در مراسم رونمایی دیروز دوشنبه 1 مهر ماه که در لندن برگزار شده بود گفت: ما فکر می کنیم اکنون زمان مناسبی است که تسکو به گسترش استفاده از تبلت میان تمام اقشار جامعه کمک کند.

از سه سال پیش با عرضه آی پد توسط شرکت اپل، تبلتها به محبوبیت بسیاری دست یافتند. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که تبلتها تا پایان سال جاری از نظر فروش بر رایانه های سنتی غلبه خواهند کرد.
برخی از تحلیلگران این پرسش را مطرح کرده اند که آیا ارائه گزینه های ارزان تر می تواند محبوبیت آی پد را به خطر بیاندازد یا خیر. از سوی دیگر برخی از مشتریان اعتقاد دارند که به طور قطع گران قیمت تر بودن آی پد نسبت به سایر مدلها نشان از کیفیت آن دارد.

درحال حاضر قیمت هادل از کیندل فایل آمازون بیشتر است ، کیندل فایر آمازون قیمت 99 پوندی دارد اما حافظه آن کمتر و پردازنده آن کند تر بود و دوربین ندارد.

منبع : سایت سیمرغ
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha