خدمات سایت


متن کامل خبر

مشکی پوش جدید ایسوس معرفی شد

آرشیو
این مادربورد دارای تراشه X79 می باشد و از پردازنده‌های Core i7 با سوکت LGA 2011 پشتیبانی می‌کند.
1392/09/05 01:40:13 ب.ظ

از ویژگی‌های مهم این مادربورد برای اجرای بازی‌های سنگین، امکان نصب 8 ماژول رم و چهار کارت گرافیکی در کنار یکدیگر است.
این مادربورد دارای تراشه X79 می باشد و از پردازنده‌های Core i7 با سوکت LGA 2011 پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های مهم این مادربورد برای اجرای بازی‌های سنگین، امکان نصب ۸ ماژول رم و چهار کارت گرافیکی در کنار یکدیگر است.
مادربورد  Rampage IV Black Edition یک مدل حرفه‌ای در سایز E-ATX برای اجرای بازی‌ها سنگین است و از پردازنده‌های قدرتمند نسل سوم Core i7 با سوکت LGA 2011 استفاده می‌کند. چیپست X79 Express اینتل در این مدل‌ بستر مناسب برای اجرای تکنولوژی‌های مخصوص سری ROG را فراهم می‌کند و علاوه بر آخرین دستاوردهای فناوری در زمینه گیمینگ توانایی بالایی در راهکارهای اورکلاکینگ دارند. طراحی جذاب این مدل‌ها نیز بر اساس گروه کاربردی آنها با رنگ زمینه مشکی در همراهی با بخش‌های نقره‌ای و قرمز طراحی شده است.

مادربورد Rampage IV Black Edition دارای هشت سوکت برای نصب حافظه است و ظرفیت رم این دستگاه می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت افزایش پیدا کند. در این مدل از ماژول‌هایی با فرکانس بالای ۲۸۰۰ مگاهرتز در حالت اورکلاک پشتیبانی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل امکان نصب همزمان چهار کارت گرافیکی برای افزایش قدرت پردازش گرافیکی است که اهمیت زیادی در اجرای بازی‌های سنگین دارد. برای تنظیم ولتاژ از موتور Extreme Engine DIGI+ III استفاده شده تا توان خروجی کاملا پایدار و ثابت بماند. خروجی صدای این مادربورد نیز بر اساس فناوری SupremeFX Black تامین می‌شود که امروزه در کارت‌های صدای حرفه‌ای کاربرد دارد. این مادربورد برای گیمرها طراحی شده و به همراه ان یک نسخه رایگان از بازی Assassin’s Creed® IV: Black Flag ارایه می‌شود.

نسخه سیاه مادربورد Rampage IV برای اورکلاکرها مدل‌سازی شده است. این مادربورد به همراه یک پنل مخصوص اورکلاک و واحد کنترل و نظارت همزمان بر عملکرد و بهینه‌سازی سیستم عرضه می‌شود و از طریق‌ آن گیمرها می‌توانند در طول اجرای بازی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنند ضمن اینکه اورکلاکرها نیز از توان این بخش‌ها استفاده خواهند برد. این قسمت را می‌توان درون سیستم قرار داد و از طریق آن وضعیت عواملی مثل حرارت، فرکانس و سرعت فن‌های سیستم را مشاهده کرد. این ابزار توانایی افزایش توان پردازنده تنها با یک کلیک را دارد و هنگام اجرای اورکلاک‌های حرفه‌ای وضعیت پارامترهای مختلف را نمایش می‌دهد. از این طریق اجرای تنظیمات سنگین به راحتی امکان‌پذیر است.

در طراحی این مادربورد به امکان نصب چهار کارت گرافیکی توجه شده و Rampage IV Black Edition توانایی پشتیبانی از پیکربندی SLI و CrossFireX برای کارت‌های مجهز به تراشه انویدیا و AMD را دارد. استفاده از قطعات با کیفیت در یک طراحی پیچیده در کاهش محدودیت‌های پردازشی موثر است و این مدل با استفاده از تنظیم‌کننده‌های ولتاژ با فناوری Extreme Engine DIGI+ III جریان توان دقیق و پایدار را از طریق نسل جدید NexFET MOSFETs ، چوک‌های ۶۰ آمپری و خازن‌های متالیک سیاه رنگ ساخت ژاپن فراهم می‌کند. سینک خنک‌کننده مشکی رنگ این مدل به صورت اختصاصی طراحی شده و علاوه بر بخش تنظیم‌کننده‌های ولتاژ تا قسمت پورت‌ها در پنل پشت ادامه پیدا می‌کند.

طراحی مهندسی در این مادربورد موفق به شکستن بسیاری از رکوردهای جهانی شده است و اکنون عنوان بالاترین مقام‌ها در تست‌های DMark11 Entry3 با امتیاز  E39244، ۳DMark11 Performance با امتیاز  P41531، ۳DMark11 Extremeبا امتیاز  X22531، ۳DMark Fire Strike با امتیاز   ۳۴۲۴۶  و  ۳DMark Vantageبا امتیاز  P96500 را در اختیار دارد.

علاوه بر این مادربورد Rampage IV Black Edition بسیاری از عنوان‌های جهانی در زمینه پلتفرم X79 را نیز از آن خود کرده است که در این زمینه می‌توان به اورکلاکینگ پردازنده i7-4820k تا فرکانس ۶۹۴۳ مگاهرتز و اورکلاکینگ رم‌های چهار کانال G.Skill تا فرکانس ۴۰۷۲ مگاهرتز اشاره کرد. عنوان بیشترین فرکانس پایه  (BCLK)با دستیابی به فرکانس ۱۶۷٫۱۶ مگاهرتز و امتیاز ۱۹۲۴ در ابزار Intel Extreme Tuning نیز توسط این مدل کسب شده است.

فناوری SupremeFX Black که در پردازش صوتی این مادربورد مورد توجه قرار گرفته است که در کارت صدای حرفه‌ای برای کاربردهای پیشرفته استفاده می‌شود و برای دستیابی به بالاترین کیفیت صدا از قطعات ویژه مانند خازن‌های صوتی ELNA و خازن‌های لایه‌ای WIMA ساخت آلمان استفاده شده است. این قطعات به دلیل ویژگی‌هایی مثل تقویت‌کننده‌های عملیاتی، مبدل صوتی Cirrus Logic® CS4398 با نرخ سیگنال به نویز ۱۲۰dB  کارایی بالایی دارند. ضمن اینکه برای پردازش صوتی بخش هدفون نیز از آمپلی‌فایر ۶۰۰ اهم TPA6120A2 ساخت شرکت تگزاس اینسترومنت استفاده شده است. فناوری اختصاصی جداسازی بخش صوتی (EMI) برای عدم انتقال تداخل الکترومغناطیسی و رله‌های صوتی NEC/TOKIN UC2 برای محافظت از مدارهای الکترونیکی در برابر اضافه بار از دیگر ویژگی‌های صوتی مادربورد Rampage IV Black Edition هستند که صدایی شفاف، رسا، گرم و طبیعی را ایجاد می‌کنند. یکی از امکانات این مادربورد فناوری Sonic Radar است که برای طرفداران بازی‌های اول شخص (FPS) طراحی شده و منشا صدا را بر اساس صدای قدم یا شلیک روی صفحه نمایش می‌دهد.

شبکه پرسرعت گیگابیتی اینتل به همراه ابزار GameFirst II برای بهینه‌سازی ترافیک شبکه، زمان تاخیر در ارتباط را به کمترین مقدار ممکن کاهش می‌دهند در حالی که به کمک ابزار RAMDisk در این مادربوردها می‌توان تا ۸۰ درصد از فضای رم را به یک درایو فوق سریع تبدیل کرد. با این فناوری‌ها گیمرها می‌توانند در طول بازی محدودیت‌های رایج در خواندن و نوشتن داده‌ها را به حداقل برسانند.

مادربورد Rampage IV Black Edition طراحی جذابی دارد. رنگ مشکی این مدل‌ها جذابیت زیادی به طراحی قدرتمند آنها می‌دهد و مادربورد جدید دارای بایوس‌های UEFI می باشد که اجرای تنظیمات را در یک محیط آسان گرافیکی را فراهم می‌کند. این رابط کاربری امکانات بسیاری را برای بهینه‌سازی مادربورد در دسترس قرار می‌دهد و از طریق آن می‌توان از ذخیره پروفایل‌ها برای اجرای اورکلاکینگ استفاده کرد. یکی دیگر از امکانات این بایوس Secure Erase است که برای افزایش عملکرد درایوهای SSD بکار می‌رود و از طریق آن می‌توان سرعت درایو را مانند روز اول فعالیت بهینه کرد.


به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36