خدمات سایت


متن کامل خبر

تساوی سپاهان و استقلال بازی حساس هفته + سایر نتایج

آرشیو
دیدار تیم های سپاهان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. و سایر نتایج
1392/09/14 05:02:26 ب.ظ

دیداری حساس در نصف جهان.اصلا مشخص نبود که سپاهانی ها میزبان هستند.از همان دقیقه اول که داور در سوت خودش دمید استقلالی ها یک بازی تهاجمی را شروع کردند و اجازه ندادند تا سپاهان به رسم میزبانی حاکم مطلق توپ و میدان باشند.بازی این دو تیم همیشه حساس بوده است و این اتفاق اصلا هم ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی ندارد. طلایی پوشان که 5 هفته ای است نتایج ایده آلی در لیگ نمی گیرند آمده بودند تا با متوقف کردن استقلال در فولادشهر به هفته های بد خود پایان بدهند اما حریف تیمی نبود که به همین راحتی ها تسلیم شود.علاوه بر انگیزه شکست دادن خود سپاهان و انتقام بازی رفت،شاگردان قلعه نویی برای رسیدن به صدر جدول هم انگیزه داشتند.

بدون شک باید گفت که بازی دو تیم تفاوت زیادی با سایر بای های لیگ برتر داشت.سرعت بالای بازی،کیفیت خوب و حملات متعددی که بازیکنان دو تیم تدارک می دیدند باعث شده بود تا هواداران فوتبال دلچسبی را در سرمای فولادشهر تماشا کنند.بازی از دقیقه 10 به بعد کمی با درگیری فیزیکی همراه بود و داور مجبور بود برای اینکه مسابقه از دستش خارج نشود بارها در سوت خودش بدمد.قلعه نویی و کرانچار هیچ کدام آرام و قرار نداشتند.به خصوص قلعه نویی که از کنار خط تکان نمی خورد و نسبت به هر صحنه حساسی که در بازی ایجاد می شد واکنش نشان می داد.

دقایق به تندی می گذشت و بیشتر توپ در میانه میدان درگیر بود.جواد نکونام،آندو تیموریان از استقلال و در آن طرف هم امید ابراهیمی و یعقوب کریمی جنگندگی زیادی داشتند.در دقیقه 23 استقلالی ها حرکت خوبی را روی دروازه سپاهان انجام دادند.حرکتی که با شوت غافلگیر کننده نظری راهی اوت شد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود.چند دقیقه بعد نوبت سپاهانی ها بود که این حمله را جواب بدهند اما این حمله آنا نصفه و نیمه ماند و تا قبل از اینکه به پشت 18 قدم آبی ها برسند خنثی شد.

هر حمله با ضد حمله ای از تیم حریف پاسخ داده می شد و نمی توان گفت که در نیمه نخست برتری بیشتر با کدام یک از دو تیم بود.دقایق 35،36 و 37 هم گذشتند و علیرغم حمله های زیاد موقعیتی که رحمتی و احمدی را وادار به واکنش کند اتفاق نیفتاد.لحظه به لحظه خشونت در این بازی بیشتر می شد و با هر سوت داور عده ای اعتراض می کردند.

در دقیقه 42 محمد قاضی اگر کمی بیشتر دقت کرد بود می توانست دروازه سپاهان را فرو بریزد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت تا هواداران استقلال نیم خیز شوند.یک دقیقه بعد بازیکنان سپاهان حمله خوبی را تدارک دیدند.این بار امید ابراهیمی ضربه زیبایی را روانه دروازه رحمتی کرد که فوق واکنش سید را به همراه داشت.بدون شک باید گفت که اگر این سوپر واکنش نبود استقلالی ها حالا با شکست راهی رختکن شده بودند.

شروع نیمه دوم،توفانی مثل نیمه نخست.این بار سپاهانی ها هجومی تر بودند و کاملا مشخص بود که دوست ندارند درخانه بازنده باشند.خشونت از همان دقایق ابتدایی بر بازی حاکم شد.استقلالی ها خیلی زود توانستند بر بازی مسلط شوند و بر فشار ابتدایی سپاهانی ها غلبه کنند.همه چیز مشابه نیمه نخست و دوباره گردش توپ درمیانه های میدان.آبی ها نسبت به نیمه نخست موقعیت های بیشتری را تدارک دیدند و از دقیقه 50 تا ابتدای دقایق 60 کاملا روی بازی سوار بودند. 

در دقیقه 65 استقلالی ها حمله نصفه و نیمه ای را روی دوروازه سپاهان انجام دادند که این حمله تبدیل به ضد حمله ای برای طلایی پوشان شد.شاید اگر امید ابراهمی کمی بیشتر دقت می کرد و مهاجمان تیمش را زودتر صاحب توپ کرده بود حالا سپاهان به گل رسیده بود.

بازی در دقایق 65 تا 75 کمی افت کرده بود و بازیکنان دو تیم محتاط بازی می کردند.در دقیقه 78 امیر قلعه نویی دست به یک تعویض زد تا شاید مهرداد اولادی بتواند گره کور بازی را برای آنها باز کند.این اتفاق در حالی افتاد که هم زمان با ورود مهرداد به زمین سپاهانی ها صاحب یک موقعیت ایده آل شدند که باز هم فوق واکنش سید مهدی رحمتی دروازه را نجات داد.هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد سپاهانی ها بر توپ و میدان حاکم می شدند.

در دقیقه 86 و بهترین موقعیت استقلالی ها برای گلزنی.خسرو حیدری از سمت راست وارد محوطه 18 قدم سپاهانی ها شد و توپ را روی دروازه ارسال کرد.محمد قاضی به هوا پرید و با ضربه سر توپ را روانه دروازه رحمان احمدی کرد.این اتفاق در حالی افتاد که مدافعان سپاهان در حالی که احمدی هم جا مانده بود توپ را از محوطه خطر دور کردند تا دروازه دو تیم همچنان بسته بماند.دقیقه 89 بازی بود و حالا نوبت استقلالی ها بود که حاکم توپ و میدان باشند.

داور چهارم اعلام 3 دقیقه وقت اضافه کرد تا بازیکنان دو تیم فرصت اندکی برای رسیدن به گل داشته باشند.


سایر نتایج بازیهای امروز :

راه آهن سورینت 0 - سایپا 0

فجرسپاسی 0 - فولاد 0

 

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1157

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042