خدمات سایت


متن کامل خبر

ویژگی جدید ماشین لباسشویی های ال جی + توضیحات

آرشیو
ماشین لباسشویی‌های ال‌جی الکترونیکس، با پیشگام شدن در پایداری زیست‌محیطی برای لوازم خانگی، اولین ماشین لباسشویی‌های دنیا هستند که برای ثبت ردپای آب، که توسط UL Environment ایجاد شده است، مورد تأیید قرار گرفتند.
1392/09/26 11:14:08 ق.ظ

ماشین لباسشویی‌های ال‌جی الکترونیکس، با پیشگام شدن در پایداری زیست‌محیطی برای لوازم خانگی، اولین ماشین لباسشویی‌های دنیا هستند که برای ثبت ردپای آب، که توسط UL Environment ایجاد شده است، مورد تأیید قرار گرفتند.UL Environment یک واحد تجاریUL آزمایشگاه‌های تأییدکننده است.

این تأییدیه جدید بازتابی از تعهد ال‌جی به عنوان سازنده‌ای مسئول درزمینۀ درک تأثیر ساخت و چرخۀ محصول بر منابع طبیعی است؛ مخصوصاً افزایش نگرانی‌هایجهانی در مورد آب و کمبود آب. ال‌جی بر این باور است که اولین سازندۀ بزرگ لوازماست که مصرف آب را در کل چرخۀ عمر محصول پیگیری می‌کند.

ماشین لباسشویی‌های WM8000HWA و WM8000HVA، از نوع دربِ جلوبازشو با ظرفیت فوق‌العاده بالا، تحت بررسیگستردۀ ثبت میزان ردپای چرخۀ آب قرار گرفتند تا استفاده از آب را مورد بررسی قراردهند؛ از تولید اجزا و بسته‌بندی گرفته تا مونتاژ محصولات، تولید محصول و پایان عمر آن. UL Environment در حال پیشگام شدن در مسیر تأیید محصولات است. این تأیید بر پایۀاصول پیش‌نویس سازمان استاندارسازی بین‌المللی (ISO) و خط‌ مشی‌های ردپای آب بر محصولات، فرآیندهاو سازمان‌ها (ISO 14046) صورت می‌گیرد.

سارا گرین‌اشتین، رئیس UL Environment گفت: «از آنجا که آب یک منبع جهانی است، همۀما تحت تأثیر آن قرار می‌گیریم و در مورد روش استفاده و مدیریت آن مسئول هستیم.ثبت ردپای آب به شیوۀ UL Environment برای شرکت‌هایی مانند ال‌جی ابزاری مهیا می‌کند که این شرکت‌هاچنین مبحث محیطی مهمی را برای محصولاتشان در نظر بگیرند.»

بر اساس محاسبات ISO 14046، واحد UL Environment تأیید کرده است که مصرف آب در مرحلۀ پیش‌ساخت لباسشویی نمایانگر ۳۷ درصد چرخۀ عمر مصرف آب است. اینمحاسبات به ال‌جی کمک می‌کند فرآیندها و مواد را شناسایی کند و مصرف آب را کم کند.مرحلۀ مصرف مشتری در چرخۀ عمر لباسشویی حدود ۳۵ درصد از مصرف کلی آب است کهتأکید بر اهمیت ادامۀ تولید محصولاتی دارد که آب کمتری مصرف می‌کنند.

کریس جانگ، رئیس شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس امریکا، اعلامکرد: «ثبت ردپای آب به شیوۀ UL یک مرجع اصلی طرح زیست‌محیطی است و نتایج این بررسی نشان می‌دهدکه چقدر ردیابی آب در چرخۀ عمر محصول اهمیت دارد و این اهمیت تنها در مورد فازاستفاده از آن نیست. ال‌جی مفتخر است که در حوزۀ ثبت ردپای آب پیشگام است و از ایناطلاعات برای بهبود بهره‌وری آب در محصولات ما استفاده می‌کند.»

ماشین لباسشویی‌های WM8000 برای عملکرد بهتر و تجربۀ شست‌وشو با بهره‌وری بیشتر طراحی شده‌اندکه با عنوان افتخارآمیز “پربازده‌ترین محصول ۲۰۱۳″ گواهی ستارۀ انرژی (EnergyStar) را ازآژانس حفاظت محیطی امریکا کسب کرده‌اند. به عبارت دیگر، این ماشین لباسشویی بهعنوان بهترین بهترین‌ها در میان آنهایی که ستارۀ انرژی را دریافت کرده‌اند شناختهشده است. همین امر نشان‌دهندۀ پیشگام بودن ال‌جی در تولید محصولات با بازده انرژیبالاست. در واقع، یک ماشین لباسشویی با این عنوان می‌تواند معادل ۷۴ هزار بطری آب در سال، در مقایسهبا ماشین لباسشویی‌های معمول که تأییدیه ستارۀ انرژی ندارند، برای مشتریان ذخیرهکند. این مدل از فناوری مبتکرانۀ شست‌وشوی سریع (TurboWash) برخوردار است که با هر بار پر کردن ماشین ۲۰ دقیقه در زمان صرفه‌جویی می‌کندو در همین حال عملکرد پاک‌کنندگی چشمگیری نیز دارد.

اولین گواهی جدید تأیید ثبت ردپای آب UL تنها یک نمونه از پیشگامی ال‌جی در تولیدمحصولات با رویکرد محیطی بدون قربانی کردن عملکرد یا سبک است. ماشین لباسشویی‌هایال‌جی WM8000HVAوWM8000HWA اولین ماشین لباسشویی‌هایی هستند که استانداردپایداری برای ماشین لباسشویی‌های خانگی را کسب کرده‌اند که توسطULEnvironment ،CSAGroup ، انجمنسازندگان لوازم خانگی و سهام‌داران دیگر ایجاد شده است. این استانداردِ پایداریجدید تأثیرات محیطی یک محصول در ۶حوزۀ اصلی را شناسایی می‌کند: مواد، ساخت و عملکرد، انرژی و مصرف آب هنگاماستفاده، نوآوری، استفاده از مواد مصرفی و مدیریت پایان عمر.

بیش از ۷۰محصول ال‌جی در چندین طبقه‌بندی، از ماشین لباسشویی و یخچال تا تلویزیون و دستگاهتهویۀ مطبوع، عنوان ستارۀ انرژی پربازده‌ترین محصول ۲۰۱۳ را در این سال دریافت کرده‌اند.علاوه بر این، ال‌جی، با مجموع ۳۲محصول تأییدشده، از شرکای اصلی در برنامۀ تأیید محصولات بدون کربن است که انتشارگازهای گلخانه‌ای را همراه با چرخۀ عمر محصول بررسی می‌کند و برای محصولات گواهیتأییدی ارائه می‌دهد که نمایانگر خنثی کردن کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ایاست.

 

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80