خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی نسل جدید یخچال «ساید‌بای‌ساید»

آرشیو
در مراسمی، نسل جدید ساید بای سایدهای «ال‌جی» با نام بنتلی در کاخ موزه نیاوران رونمایی شد.
1392/09/26 04:21:34 ب.ظ

در مراسمی، نسل جدید سایدبای سایدهای «ال‌جی» با نام بنتلی در کاخ موزه نیاوران رونمایی شد. یکی از مزایای این محصول، درب جدیدی است که با این تکنولوژی انحصاری درون درب، فضایی ۲/۵ برابر بزرگ‌تر از بارهای خانگی وجود دارد. ازمزایای دیگر این محصول، فیلتر بهداشتی ‌هایژن‌فرش (تکنولوژی انحصاری «ال.جی») است که با داشتن ۴ فیلتر و یک فن منحصر به فرد، طراوت، تازگی و ماندگاری مواد غذایی داخل ساید بای ساید را تضمین می‌کند.فیلتر ضدگرد و غبار، فیلتر ضد قارچ، فیلتر ضد باکتری و فیلتر بو زدا، ۴ فیلتر است که بر اساس آزمایش شرکتی بریتانیایی،تقریبا تمامی باکتری‌ها را بعد از ۱۵دقیقه نابود می‌کند. کمپرسور اینورتر خطی که تکنولوژی انحصاری «ال.جی» است باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا ۴۵درصد، صدایی بسیار کمتر و دوام بیشتر می‌شود. «ال.جی» به دلیل اطمینانی که به کمپرسور اینورتر خطی خود دارد، آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت تعویض کرده است.
شرکت گلدیران(نماینده رسمیمحصولات ال جی)در فروردین ماه 1392 یخچال ساید بای ساید جدیدی به نامBentlee (بنتلی)را وارد بازار کرد.
این یخچال مانند ساید بای ساید های door in door یک درب بزرگ بر روی درب یخچال دارد که این ایده باعث شده تا تفاوت اساسی نسبت به سایدهای مدل قدیم مثل Pioneer داشته باشد،یکی دیگر از تفاوت های جدید این یخچال با سایر مدل ها این است که در سایز های جدید وارد بازار شده که با سایز دیگر یخچالها متفاوت است که درسایز های 32،30،28و34 فوت می باشد.
ساید بای سایدBentlee مانند سایر سایدبای ساید ها دارای کمپرسور خطی بوده (10 سال ضمانت کمپرسور) و در رنگ های سفید ونقره ای می باشد که رنگ سفید چرم آن تفاوت اساسی را با سایر ساید بای ساید های موجود در بازار از شرکت های مختلف لوازم خانگی ایجاد کرده که متناسب با سلیقه های ایرانی تنوع رنگ کالا را ایجاد کرده.
 
از ویژگی های ساید بای ساید Bentlee این است که ،یخساز آن بر روی درب فریزر قرار گرفته که باعث افزایش حجم در فریزر میشود، همچنین همانند مدل Pionee دارای شاسی آب و یخ جداگانه و افزایش ارتفاع آب ریزبرای پر کردن پارچ و لیوان ها با ارتفاع بلند می باشد و دستگیره های افقی طراحی شده در یخچال جلوه خاصی به این یخچال داده است.

به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

عهده دار
(1392/11/05)
سلام برای خریداری این یخچالها به قیمت ذکرشده باید از کجا خریداری کنیم.

عهده دار
(1392/11/05)
آیا این یخچال ها را به قیمت ذکر شده می توانیم اینترنتی خریداری کنیم.ممنون می شوم پاسخ دهید.

عهده دار
(1392/11/05)
ممنون میشم دراین وبلاگ پاسخ سوالم را در نظرات یادداشت فرمایی.http://yasinmahya.blogfa.com باتشکر

Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 13

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 117

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 95