خدمات سایت


متن کامل خبر

همسرکشی به بهانه سوختن غذا

آرشیو
تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردی که به علت سوختن غذا همسرش را به قتل رسانده بود ،ادامه دارد.
1392/10/03 12:45:20 ب.ظ

در 11آذرماه سال جاری، از طریق بیمارستان بعثت وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد خانم جوانی به نام زهرا 17 ساله دو روز قبل، به علت شدت جراحت های وارد شده به ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و با اعلام رضایت پدر و مادر متوفیه که با اطلاع از موضوع به تهران آمده کرده بود ند بلافاصله در همان تاریخ اعلام مرگ مغزی عمل اهدای اعضای بدن به افراد نیازمند نیز انجام شد.

با آغاز تحقیقات در اداره دهم ، والدین مقتوله پس از حضور در اداره دهم و طرح شکایت از دامادشان به کاراگاهان عنوان کردند که همسر دخترمان به نام غفار33 ساله اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و بارها اقدام به آزار و اذیت همسرش کرده و حتی چندین بار نیز بدنش را داغ زده . زمانیکه ما از شهرستان با زهرا تماس می گرفتیم ، اجازه صحبت به او نمی‌داد و حتی در مراجعت به تهران نیز نمی‌گذاشت تا دخترمان را ببینیم تا اینکه از طریق بستگان اطلاع پیدا کردیم که وی پس از مصرف مواد ، مجددا با زهرا مشاجره کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده که این بار باعث شده وی بیهوش شده، به کما برود و نهایتا در بیمارستان فوت کرد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و در شرایطی که غفار پس از انتقال همسرش به بیمارستان ، مدتی ناپدید شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته بود ، به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد که وی با مراجعه به کلانتری 157 هاشم آباد خود را معرفی کرده است.

با انتقال غفار به اداره دهم وی در اظهارات اولیه مدعی شد که هیچگونه مشکلی با همسرش نداشته و تمامی بستگان و آشنایانشان حسرت زندگی او و همسرش را داشته اند اما در ادامه تحقیقات بعمل آمده از سوی کارآگاهان مشخص شد که غفار با همسرش دچار اختلاف بسیار شدیدی بود و حتی در یک مورد نیز وی را از ناحیه دست با چاقو مجروح کرده و مرتبا وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

غفار در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت که در حال استراحت بودم ؛ همسرم نیز در حال درست کردن غذا بود که با شنیدن بوی سوختن غذا از خواب بیدار شدم و همین موضوع بهانه درگیری من با زهرا شد و چند ضربه با سیلی و کمربند به او زدم ؛ پس از پایان درگیری و مصرف مقداری مواد مخدر به آشپزخانه رفتم تا برای خود غذا درست کنم ؛ در همین زمان ، زهرا به آشپزخانه آمد و گفت غذا درست نکن ؛ خودم غذا درست کردم، اما چون هنوز عصبانی بودم قاشق داغی را که با آن غذا درست می‌کردم ، روی دستش گذاشتم. زمانی که خواستم از آشپزخانه خارج شوم ، زهرا جلوی در آشپزخانه ایستاده بود ؛ او را هل دادم که بر روی زمین افتاد ؛ حدودا 5 دقیقه بعد حالش بد شد که بلافاصله با یکی از بستگان خود تماس گرفته و با کمک او ، همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به گزارش پزشکی قانونی در خصوص وجود آثار متعدد کبودی بر روی قسمت های مختلف بدن مقتوله گفت: با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در مورد علت مرگ مقتوله، تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان اداره دهم و اعترافات متهم در مورد ضرب و شتم منجر به مرگ ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7543

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6490

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7275

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8329

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8197

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8847

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8857

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9214