خدمات سایت


متن کامل خبر

ترین های سال : بهترین بازی های سال ۲۰۱۴ برای خرید

آرشیو
ا انتشار دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ طیف گسترده ای از بازی ها روانه بازار شد که دلیل آن ظهور نسل هشتم و جعبه مجهول مایکروسافت و ایستگاه بازی سونی است.
1392/10/03 01:03:28 ب.ظ

در این مقاله ما به بررسی و معرفی به علاوه راهنمایی شما در خرید بازی های اورجینال ۲۴۵ هزار تومانی برای کنسول های PS4 و XBOX One میپردازیم. این مقاله به گرافیک بالا اهمیت نمیدهد و به هیجانی که بازی دارد شما را به بازی کردن دعوت میکند.

این بازی ها میتواند در سبک شوتر اول شخص یا سوم شخص باشد یا ورزشی باشد ، یادتان باشد که ما در این مقاله برترین ها را برای شما تداعی میکنیم نه اولین هارا پس به شماره بازی زیاد اهمیت ندهید ( منظور از شماره مقام بازی میباشد.)

این بازی را حتما در لیست خرید خود قرار دهید . این بازی مسابقه ای اساسا به سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد . بازیکنان در ۵۰۰۰ متر مکعب به مسابقه میپردازند. در کشور بزرگ آمریکا ، کوه ها و بیابان ها ، جنگل ها و دشت ها ، از رودخانه ها و دره ها پرش میکنند از یک ایالت به یک ایالت دیگر مسابقه میدهند.آیا چه کسی میتواند امتیاز بالایی کسب کند ؟ یک جاه طلبی بارز! به صراحت بگوییم »هیجان و لذت به تمام معنا !
کی از بهترین انحصاری های کنسول سونی یعنی ps4 بازی زیبای The order 1886 است که با گرافیک خیره کننده در E3 2013 رونمایی شد.یک مبارزه میان مه و کشتی های هوایی که میتواند یک سبک مانند God of war را که ساخته شرکت سانتا مونیکا است را برای شما تداعی کند. این بازی دارای سلاح هایی بیگانه میباشد و تا به حال یک تریلر CG یک تریلر IN-GAME منتشر شده است. این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های انحصاری تاریخ کنسول ps4 دانست.
یک دسته از گیمران هستند که میخواهند ترس زیادی از بازی کردن داشته باشند ولی از Silent hill یا Resident evil لذت و ترس کافی نبرده اند. حال شینجی میکامی با شرکت بتسدا در حال ساخت یک بازی در محیطی کاملا دلهره آور با گرافیکی خیره کننده هستند.این بازی در یک بیمارستان متروکه اتفاق می افتد جایی که انسان ها تک تک زامبی شده و به موجوداتی جهنمی تبدیل شده اند و شما که تازه متوجه این امر شده اید با اندکی گلوله باید به جنگ هزاران مرده متحرک بروید و در یک کلمه بگوییم : بترسید !!
همه جا را سرما گرفته است ! همه گشنه هستند و از گرسنگی با یکدیگر میجنگند. آخر الزمان فرا رسیده است ؟! باز هم یک عنوان زیبای دیگر از آخرین باقی مانده های مرحوم Tom Clancy’s که بازی هایی چون Splinter cell در کارنامه دارد. این بازی در سبک شوتر سوم شخص است . شما جز سربازان قحطی زده هستید و باید در گیمپلی بازی به دنبال غذا بگردید و اگر شما غذایی پیدا نکنید از گرسنگی خواهید مرد. این بازی به صورت آنلاین قابل بازی میباشد و از شبکه های XBOX LIVE و PSN قابل بازی است.پس اگر خواستار بازی های چند نفر به صورت co-op یا Multi-player هستید میتوانید این بازی را هم به سبد خرید خود اضافه کنید.

بیگانگان به رم سرزمین مادری شما حمله ور شده اند وشما با تدبیر و فراست باید آنها را سلاخی و نابود کنید! شمشیر شما کشور شماست. شما هرچه سریع تر باید این بیگانگان را از ریشه درآورید پس با ماجراجویی ها و اتفاقات زیادی روبرو هستید.

یکی از بهترین بازی های سبک Hack-Slash بازی انحصاری RYSE است که در DAY ONE یا همان روز اول انتشار XBOX ONE منتشر شد. این محصول کرایتک اگر چه نتوانست نمرات خوبی به دست آورد و آن هم به خاطر باگ های متعدد بود ولی این عنوان دارای گرافیکی خیره کننده است و اگر شما بخواهید این بازی را نقد کنید به پرستش گرافیک این بازی بعد از خدا میپردازید!

سخن آخر

اگر به دنبال خرید یک بازی مرغوب و هیجان انگیز هستید بازی های بالا را در اولویت قرار دهید ، مطمئنا از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

این دستگاه عجیب، از هوا آب می‌گیرد image این دستگاه عجیب، از هوا آب می‌گیرد 1402/10/19

کمپانی Genesis System در خلال رویداد CES 2024 از یک دستگاه عجیب رونمایی کرد که قادر است از رطوبت هوا آب تولید کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

در روزهای آلوده ایران، ۴۰ درصد از کل برق آمریکا بدون انتشار هرگونه آلاینده تأمین می‌شود image در روزهای آلوده ایران، ۴۰ درصد از کل برق آمریکا بدون انتشار هرگونه آلاینده تأمین می‌شود 1402/10/11

در روزهایی که ما شاهد آلودگی وحشتناک هوا در شهرهای مختلف کشورمان هستیم آمریکا اعلام کرد که ۴۰ درصد از کل برق خود را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 200