خدمات سایت


متن کامل خبر

آخرین روز زندگی زنی که قرار است به خاطر قتل شوهر اعدام شود

آرشیو
در حالی که قرار است سحرگاه فردا فرزانه پای چوبه‌دار برود، خانواده او همچنان در تلاشند تا رضایت اولیای دم را برای بخشش جلب کنند.
1392/12/12 12:03:48 ب.ظ

این تلاش‌ها در حالی است که پدر شوهر فرزانه اعلام کرد در تصمیمش برای قصاص عروس سابقش مصر است. در همین حال فرزانه پیش از انتقال به انفرادی آخرین خواسته‌اش را دیدن دخترش برای آخرین مرتبه اعلام کرد. به گزارش خبرنگار ما، فرزانه متهم است روز 10 بهمن ماه سال 86 شوهرش احمد را در

خانه‌شان در اصفهان به قتل رسانده است. او در مراحل مقدماتی بازجویی اتهام قتل را برعهده گرفت و گفت چون شوهرش به او تهمت می‌زد ناخواسته دست به چنین کاری زده است. در چنین شرایطی او با درخواست خانواده احمد از سوی قضات شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان به قصاص محکوم و این رای نیز در دیوان‌عالی کشور تایید شد.

طبق آنچه از قبل اعلام شده بود روز 13 بهمن ماه گذشته فرزانه در زندان اصفهان پای چوبه ‌دار رفت. در حالی که طناب ‌دار دور گردنش حلقه زده بود فرزانه گفت قاتل نیست و مردی به نام «الف» شوهرش را کشته است. التماس‌های او در آخرین لحظه‌ها کارساز شد و پدرشوهرش یک ماه به او فرصت داد تا قاتل اصلی را رسوا کند.

چند روز بعد فرزانه طی نامه‌یی به دادستان اصفهان جزییات بیشتری از ماجرای قتل شوهرش را شرح داد. او گفت دوست شوهرش وارد خانه شان شده و با تهدید او شوهرش را کشته و گریخته است. فرزانه گفت: «الف» ادعا کرد می‌خواهد احمد را بکشد و در ادامه همسرش را طلاق بدهد تا با من ازدواج کند. به دست و پایش افتاده بودم تا او را از تصمیمش منصرف کنم اما فایده‌یی نداشت. «الف» گفت چون تو بچه‌داری خانواده شوهرت قصاصت نمی‌کنند. او من را تهدید کرد اگر در این باره چیزی به کسی بگویم خودم و خانواده‌ام را می‌کشد. من هم از ترس اتهام قتل شوهرم را قبول کردم.

اظهارات فرزانه در حالی است که پدر شوهر او  از قطعی بودن تصمیمش صحبت کرد و گفت: قاتل باید قصاص شود و من روز اجرای حکم به زندان اصفهان می‌روم تا در مراسم اعدام قاتل پسرم حضور داشته باشم. من کاری به حرف‌هایی که زده می‌شود ندارم. دادگاه تعیین کرده که قاتل چه کسی است و او باید مجازات شود. هیچ بخششی هم در کار نیست.

از سوی دیگر مادر فرزانه نیز شرایط روحی دخترش را خیلی بد اعلام کرد و گفت آخرین خواسته او دیدن دخترش است. او گفت: قرار است دخترم را به انفرادی منتقل کنند. از ما خواسته‌اند برای دیدن او به زندان برویم. با این حال وقتی با فرزانه تلفنی صحبت کردم او گفت آخرین خواسته‌اش دیدن دخترش فاطمه است. این زن ادامه داد: دخترم شرایط خیلی بدی دارد و می‌گوید می‌خواهد برای آخرین مرتبه دخترش را ببیند. شاید با این کار او آرام شود. آخرین مرتبه‌یی که فرزانه دخترش را دید او فقط 2 سال داشت. بعد از این حادثه فرزانه به زندان افتاد و از دیدن دخترش محروم شد. حالا فقط دیدن فاطمه می‌تواند فرزانه را آرام کند.

مادر فرزانه درباره آخرین تلاش‌ها برای جلب رضایت اولیای دم گفت: ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. در این مدت چند واسطه فرستاده‌ایم تا شاید پادرمیانی آنها نتیجه دهد اما تا به حال این کارهای نتیجه‌یی نداشته است. با این وجود سحرگاه سه‌شنبه هفته قبل از اجرای حکم من و شوهرم جلوی زندان می‌رویم و به دست و پای پدر شوهر فرزانه می‌افتیم تا شاید او به جوانی دخترمان رحم کند و او را ببخشد.دخترم در آخرین تماسی که با هم داشتیم گفت  می‌خواهد زنده بماند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7505

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6460

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7254

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8317

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8183

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8833

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8688

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8841

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9199