خدمات سایت


متن کامل خبر

ال جی از سری جدید ماشین لباس شویی های هوشمند مجهز به NFC رونمایی کرد

آرشیو
کمپانی ال جی از مدتی قبل دست به تولید لوازم خانگی هوشمند زده و سعی کرده بود نحوه ارتباط با انواع لوازم خانگی را بهبود بخشد.
1393/01/17 04:08:04 ب.ظ

در نسل جدید ماشین های لباس شویی ال جی که در InnoFest 2014 رونمایی شده است نیز علاوه بر رعایت قوانین زیست محیطی، با تعبیه ارتباط NFC سعی شده تا ارتباط بین ماشین لباس شویی و گوشی های هوشمند و تبلت ها نسبت به گذشته هموارتر شود.

وجود ارتباط NFC در سری دوم و سوم ماشین های لباس شویی جدید ال جی این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت نیاز و از طریق گوشی هوشمند نرم افزار ماشین لباس شویی را ارتقا دهد. برای مثال، ماشین های لباس شویی جدید ال جی دارای 14 روش شستشوی مختلف (شامل شستشوی لباس پشمی، شستشو با آب سرد، لباس بچه و موارد دیگر) هستند و در صورتی که روش جدیدی نیز به این مجموعه اضافه شود، کاربر می تواند به سادگی آنها را از طریق گوشی هوشمند به ماشین لباس شویی منتقل کند. همچنین اگر ماشین لباس شویی با مشکلی مواجه شود، کاربر می تواند از قابلیت Smart Diagnosis بهره برده و با نزدیک کردن گوشی هوشمند به ماشین لباس شویی، اطلاعات مربوط به مشکل را خوانده یا به مرکز خدمات بفرستد.

به گفته ال جی، سری جدید ماشین های لباس شویی این کمپانی در مقایسه با استاندارد مصرف انرژی +++A تا 40 درصد بهینه تر عمل می کند. این میزان بهینه بودن از طریق قابلیت های مختلف تعبیه شده در این سری از جمله Turbowash، SixMotion Direct Drive و Jet Spray بدست آمده و در ضمن این سری امکان شستشوی لباس ها در کمتر از یک ساعت را نیز دارد. میزان مصرف آب در سری جدید نیز در مقایسه با قبل حدود 15 درصد کاهش یافته است. ماشین های لباس شویی جدید سری دو و سه دارای صفحه نمایش LED لمسی بوده و توانایی شستشوی با بخار را نیز دارند.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80