خدمات سایت


متن کامل خبر

10 لپ‌تاپ استاد گیمینگ+تصاویر

آرشیو
شاید در نظر افراد بسیاری یک لپتاپ برای اجرای بازی های رایانه ای مناسب نباشد اما با این حال بسیاری از کاربران حاضر هستند تا هزینه هایی زیادی برای استفاده از یک لپتاپ قدرتمند پرداخت کنند.
1393/02/01 01:38:31 ب.ظ

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن تکنولوژی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. کامپیوترها روز به روز کوچک‌تر و قدرتمندتر می‌شوند.

این رشد سریع‌السیر باعث می‌شود تا این افراد مبلغ زیادی برای خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند هزینه کنند.

شاید بتوان گفت که از مشتریان زیادی که به خرید لپ‌تاپ‌های قدرتمند می‌پردازند، بیشتر آنها از کامپیوتر خود برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نیز استفاده می کنند.

نگاهی داریم به 10 لپتاپ برتر گیمینگ در جهان.


Sager NP 8265
با قیمت پایه 1400 دلار این لپ‌تاپ یکی از بهترین مدل‌ها برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه‌ای متوسط یک مدل گیمینگ داشته باشند. با اینکه سیستم این لپ‌تاپ آنچنان قدرتمند نیست اما به دلیل قابلیت جایگزینی بسیاری از قطعات می‌توان تا مدت زیادی قدرت آن را بهبود بخشید. این مدل در دو اندازه 15 اینچ و 17 اینچی وارد بازار می شود که هر دو برای کاربران انتخاب های مناسبی هستند.
Falcon Northwest TLX
این لپتاپ برای افرادی مناسب است که علاقه دارند تا حد امکان وسایلشان را شخصی سازی کنند. شرکت تولیدکننده به کاربران اجازه می‌دهد تا محصول مورد نظر خود را از میان چندین رنگ و طرح انتخاب کنند و حتی در صورت درخواست طراحی خودشان را بر روی آن بزنند. قیمت پایه این وسیله 2676 دلار است.
Digital Storm Behemoth
با قیمت پایه 2534 دلار یکی این وسیله یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ با ظاهری زیبا و سیستمی قدرتمند است. این محصول به یک پخش‌کننده بلوری نیز مجهز است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی با کیفیت بسیار بالا مناسب باشد.
Falcon Northwest DRX
با رنگی زیبا و طراحی چشم گیر این لپ‌تاپ توانسته توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. همانند مدل دیگر این شرکت که در این فهرست ذکر شده است شما می توانید آن را با سلیقه خود شخصی سازی کنید. یکی از بهترین ویژگی های این لپ‌تاپ راحتی تعویض قطعات سخت افزاری در آن است به طوری که یک کاربر عادی می تواند خود قطعات سخت افزاری این دستگاه را جایگزین کند. قیمت پایه این لپتاپ 3143 دلار اعلام شده.
Digital Storm Carbine
یکی از چشم گیرترین ویژگی های این لپ‌تاپ گرافیک قدرتمند آن است که حتی در پایین ترین مدل آن بسیار قدرتمند است. حداقل حافظه داخلی این دستگاه 750 گیگابایت است که از بسیاری لپ‌تاپ‌‌های  رقیب بیشتر است. این مدل به یک سیستم خنک کنندگی پیشرفته نیز مجهز است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند یکی از چشم گیرترین ویژگی های این لپتاپ گرافیک قدرتمند آن است که حتی در پایین ترین مدل آن بسیار قدرتمند است. حداقل حافظه داخلی این دستگاه 750 گیگابایت است که از بسیاری لپتاپ های رقیب بیشتر است. این مدل به یک سیستم خنک کنندگی پیشرفته نیز مجهز است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند . قیمت پایه این دستگاه 1799 دلار است.
Battalion 101 W370ST
این هم یکی دیگر از مدل‌های لپ‌تاپ موجود است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا طبق سلیقه خود آن را شخصی‌سازی کنند. این لپ‌تاپ مخصوص گیمینگ به 16 گیگابایت رم مجهز است و قیمت پایه 1489 دلار دارد.
Valkyrie CZ-27 V1
با قیمت پایه 1429 دلار این لپ‌تاپ تعدادی از بهترین امکانات ضروری برای گیمر ها را فراهم می کند . یکی از ویژگی های خاص این مدل وجود مانیتوری با رزلوشن 1920*1080 است که می تواند به کاربران بهترین کیفیت را ارایه دهد.
MSI GT70 20D Dragon Edition 2
با قیمت پایه 1729 دلار این لپتاپ همانند نامش بسیار قدرتمند است با ظرفیت گرافیکی 4 گیگابات شما می توانید با این دستگاه هرآنچه که در نظر دارید را با بهترین کیفیت اجرا کنید.
Origin Eon 17-S
مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی با رزلوشن 1920*1080 این لپتاپ می تواند هم به عنوان یک وسیله عالی برای بازی و هم به عنوان یک وسیله عالی برای تماشای فیلم باشد. قیمت پایه این لپتاپ 1666 دلار است.
Alienware 18
این سری لپ‌تاپ‌ها همیشه به عنوان برترین در این زمینه فعال بوده اند. با ظاهری زیبا و سرعتی عالی شما می توانید بهترین کیفیت را از این دستگاه دریافت کنید. نکته ای که این شرکت را از سایر شرکت های تولید ککنده لپتاپ گیمینگ متمایز می کند این است که شما می توانید مشخصات لپ‌تاپ را کاملا بر اساس سلیقه شخصی انتخاب کنید و حتی ظاهر آن را از میان چندین مدل انتخاب کنید. هرچند که این موارد هزینه هنگفتی را برای خریداران به همراه دارد. قیمت پایه این لپتاپ 2099 می باشد.
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 13

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد image عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد 1403/01/05

هدف اصلی راکستار گیمز همچنان عرضه این بازی در سال 2025 است، اما مسائلی در توسعه بازی احتمالاً مانع این امر شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 88

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82