خدمات سایت


متن کامل خبر

زن جوان مغازه مانتوفروشی را به آتش كشيد

آرشیو
زن جوان برای تلافی كردن و به بهانه انتقام‌گيری مغازه مانتو فروشی را به آتش كشيد.
1389/09/29 06:54:21 ق.ظ

در ساعت 18:15 روز 17 آذر امسال مأموران كلانتري 105 سنايي از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان يك فقره آتش‌سوزي در يك مغازه مانتوفروشي در خيابان ولي عصر قرار گرفتند.

با حضور تيم آتش‌نشاني و پايان عمليات اطفاي حريق، بنا بر اعلام نظريه كارشناسي سازمان آتش‌نشاني درباره عمدي بودن آتش سوزي، پرونده‌اي با موضوع "حريق عمدي " در شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 6 تهران تشكيل شد؛ با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور مقام قضايي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در حدود ساعت 18:30 از طريق تماس پرسنل فروشگاه اطلاع پيدا كردم كه فروشگاه دچار حريق شده و در حال سوختن است؛ بلافاصله به محل مراجعه و پرسنل آتش‌نشاني را در حال اطفاي حريق مشاهده كردم؛ پس از خاموش شدن آتش و در حاليكه مقداري از دود و گازهاي حاصل از آتش‌سوزي كمتر شده بود به اتفاق مأموران وارد فروشگاه شده و مشاهده كردم كه كليه اموال و لباس‌هاي موجود در مغازه به طور كامل از بين رفته است.

كارآگاهان اداره شانزدهم در تحقيقات پليسي و ميداني خود، با مراجعه به مغازه مانتوفروشي طعمه حريق اطلاع پيدا كردند كه اين مغازه مجهز به دوربين‌هاي مداربسته است؛ بلافاصله كارآگاهان تصاوير مربوط به روز آتش‌سوزي را مورد بررسي قرار دادند.

در بررسي انجام شده از تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مستقر در داخل مغازه مانتوفروشي، كارآگاهان به تصوير زني حدوداً 50 ساله رسيدند كه در حال به آتش كشيدن مانتو فروشي بود؛ تصاوير بدست آمده نشان مي‌داد كه اين زن در ساعت 18:00 وارد مغازه مانتوفروشي شده و پس از به آتش كشيدن يك عدد مانتو، آنرا بر روي قفسه لباس‌ها انداخته و قبل از آنكه كسي متوجه اقدام او شود از مانتوفروشي خارج شده است.

با شناسايي عامل آتش‌سوزي، بلافاصله چهره اين زن ميانسال به كاركنان مغازه مانتوفروشي و مالباخته نشان داده شد و تمامي آنها به اتفاق وي را به هويت "مريم " مورد شناسايي قرار دادند.

مالباخته پس از شناسايي "مريم "، به كارآگاهان گفت: اين خانم از مدتي پيش به مجتمع تجاري جنب مغازه من مراجعه و عنوان داشته است كه به دنبال كار مي‌گردد و براي همين با نظر هيئت مديره مجتمع به عنوان "سرايه‌دار " به كار گرفته شد و پس از تعطيل شدن مجتمع اقدام به تميز كردن طبقات داخل پاساژ مي‌كرد.

مالباخته در ادامه اظهارات خود به كارآگاهان گفت: پس از گذشت مدتي، از طريق مديريت مجتمع اطلاع پيدا كردم كه اين خانم مكان مشخصي را براي گذراندن شب ندارد و مجبور است قسمتي از حقوق خود را صرف هزينه كرايه محل استراحت كند؛ به همين علت و پس از اعلام رضايت مديريت پاساژ از نحوه كار اين خانم، تصميم گرفتم تا اتاق كوچكي را كه در طبقه بالاي مجتمع خريداري كرده و استفاده‌اي از آن نداشتم را در اختيار او قرار دهم تا به اين طريق كمكي به او شده باشد و به هيچ عنوان تصور نمي‌كردم كه روزي اين خانم اقدام به آتش زدن مغازه من كند.

با شناسايي عامل آتش‌سوزي، كارآگاهان اداره شانزدهم به محل سكونت اين خانم در طبقه بالاي مجتمع تجاري جنب فروشگاه محل آتش سوزي رفته و او را در تاريخ 23 آذر دستگير و به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل كردند.

متهم پس از مشاهده تصاوير لحظه به آتش كشيدن مغازه لب به اعتراف گشود و درباره علت و انگيزه خود به كارآگاهان گفت: در ساعت 17:00 روز حادثه با فروشنده يكي از مغازه‌هاي داخل مجتمع درگيري لفظي پيدا كرده بودم كه در همين زمان مديريت مجتمع متوجه موضوع شد؛ در حاليكه من درباره علت درگيري با فروشنده مغازه، به مدير مجتمع توضيح مي‌دادم ناگهان چند نفر از فروشندگان مغازه مانتوفروشي مالباخته با دخالت بي‌موردشان، مرا به عنوان مقصر اصلي درگيري معرفي كردند.

وي ادامه داد: من كه از دخالت آنها بسيار عصباني شده بودم تصميم گرفتم تا دخالت آنها را تلافي كنم و براي همين بدون آنكه متوجه داخل شدنم به مغازه مانتوفروشي بشوند خودم را به يكي از قفسه‌هاي لباس انتهاي مغازه رساندم. تصميم داشتم تا بوسيله آتش زدن چند مانتو كاري كنم خسارت مانتوها به گردن آنها انداخته و آنها مجبور به پرداخت پول مانتوها بشوند و اصلاً تصور نمي‌كردم كه اين كار باعث به آتش كشيده شدن تمام مغازه مالباخته خواهد شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7547

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6494

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7278

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8336

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8198

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8851

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8858

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9220