خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

تجربه‌ای از جنس اندروید خالص گوگل

آرشیو
اگر کاربر گوشی‌ها یا تبلت‌های اندرویدی باشید، احتمالا نام «لانچر» (Launcher) به گوش‌تان خورده است. لانچرها برنامه‌هایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان بخشی از رابط کاربری دستگاه، به خصوص صفحه خانه‌ و لیست اپلیکیشن‌ها را با سلیقه خود تغییر داد. اگر حوصله‌تان از ظاهر یا عملکرد رابط کاربری پیش‌فرض دستگاه اندرویدی‌تان سر رفته، بهتر است به فکر نصب یک لانچر مناسب باشید.
1393/12/24 01:42:18 ب.ظ

برنامه‌هایی از این دست را می‌توانید با جستجویی ساده در «پلی استور»گوگل پیدا کنید؛ اما نظرتان در مورد لانچر اختصاصی گوگل چیست؟ این شرکت نام Google Now Launcher را برای این برنامه انتخاب کرده است. با نصب این لانچر با ظاهری شبیهبه رابط کاربری دستگاه‌های نکسوس رو به رو خواهید شد.

این لانچر بسیار ساده و مینیمال است و در آن از پیچیدگی‌ها و انیمیشن‌هایعجیب و غریب خبری نیست؛ حتی چیدمان آیکون‌ها و ظاهر منوها هم به سلیقه گوگل طراحیشده است. با این لانچر، قابلیت Google Now همیشه دردسترس خواهد بود و با دستور صوتی OK Google و بیاندرخواست‌تان‌، نتایج جستجوهای گوگل را با کم‌ترین وقفه‌ای پیش روی خود خواهید دید.یکی دیگر از مزایای این لانچر این است که حتی اگر نسخه اندروید دستگاه‌تان کمیقدیمی باشد، قادر خواهید بود حال و هوای جدیدترین نسخه‌های اندروید را به رابطکاربری گوشی یا تبلت‌تان اضافه کنید. البته نباید از خاطر برد که لانچر گوگل درمقایسه با لانچرهای معروف دیگر مثل Nova Launcher و Apex Launcher امکانات شخصی‌سازی کم‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. با در نظرگرفتن همه این موارد، اگر دوست‌دار رابط کاربری ساده و سریع اندروید خالص گوگلهستید، Google Now Launcher بهترین گزینه برایدستگاه شما خواهد بود.

منبع : دیجی کالا
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha