خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

مایکروسافت سرفیس 3 را معرفی کرد

آرشیو
به دنبال موفقیت سرفیس پرو3 امروز مایکروسافت از سرفیس 3 رونمایی کرد.
1394/01/15 05:10:13 ب.ظ

تبلت سرفیس پرو 3 از دید مجله تایم به عنوان یکی از 25 نوآوری سال 2014 معرفی شد؛ پس معرفی مدلی جدید و گسترش فروش تبلت‌های سرفیس از سوی مایکروسافت چندان عجیب نیست. سرفیس 3 دارای صفحه نمایشی 10.8 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل و نسبت صفحه نمایش 3:2 است که در سرفیس پرو 3 نیز به کار رفته بود

مایکروسافت یک پردازنده اینتل اتم x7 چهار هسته ای را برای تبلت جدیدش برگزیده و از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به دوربین عقب 8 مگاپیکسل، دوربین جلوی 3.5 مگاپیکسل، باتری با عمر 10 ساعت، یو اس بی 3.0 و اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد.

قلم نوری مشهور مایکروسافت هم در کنار سرفیس 3 حضور دارد.

بر روی این تبلت ویندوز 8.1 کامل قرار دارد که البته در آینده به شکل رایگان به ویندوز 10 آپدیت خواهد شد. مجموعه کامل آفیس، یک سال سرویس اشتراک آفیس 365 و یک ترابایت حافظه ابری وان درایو نیز از سرویس‌های کاملی است که با خرید این تبلت در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

سرفیس 3 در دو مدل با قابلیت ارتباط وای‌فای و 4G LTE آماده فروش شده و قیمت پایه‌ی آن 499 دلار (با حافظه داخلی 64 گیگابایت) اعلام شده است.

لوازم جانبی مانند Type Cover محبوب مایکروسافت هم برای تبدیل تبلت به لپ‌تاپ ارائه شده و داکینگ استیشن توانایی ارتباط یک مانیتور اچ‌دی، ماوس و پرینتر را به تبلت افزوده است. این تبلت از 5 ماه می روانه بازارهای فروش خواهد شد.

عرضه این تبلت در حالی است که مشتریان مایکروسافت در انتظار معرفی نسل جدیدی از تبلت های سرفیس در تابستان امسال هستند. باید دید آیا مایکروسافت طراحی کلی این تبلت محبوب را بر هم خواهد زد و یا با همان ظاهر قبلی اما سخت افزار جدید آن را روانه بازار می‌کند.

منبع : دیجی کالا
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha