خدمات سایت


متن کامل خبر

جزییاتی تازه از مرگ عموی هادی ساعی/ دو پیمانکار شهرداری برادر بودند/ هیچگونه آثار ضرب و جرح دیده نشده

آرشیو
عموی ٦٠ ساله تكواندوكار معروف كشورمان، پس از جر و بحث با پیمانكاران شهرداری به دلایلی جان خود را از دست داد.
1394/01/17 04:43:00 ب.ظ

ساعت ٢ بعد از ظهر روز ١٢ فروردین به ماموران پلیس خبر رسید كه مردی ٦٠ ساله در یك باشگاه سواركاری به طرز مشكوكی جان باخته است.


خیلی زود كارآگاهان به همراه حسین پور، بازپرس شعبه ٥ دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه شدند تا در این‌خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند. با حضور ماموران مشخص شد كه مرد میانسالی به طرز مشكوكی به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس‌ها نشان داد كه این باشگاه سواركاری متعلق به ‌هادی ساعی، تكواندوكار معروف كشورمان است كه عمویش پس از درگیری با پیمانكاران شهرداری به طرز مشكوكی جان باخته است.

ماجرا از این قرار بود كه وقتی شهردار منطقه از این باشگاه دیدار كرده بود، متوجه شد كه زباله‌های درون سطل از سوی ماموران شهرداری به بیرون منتقل نمی‌شود و مسئولان باشگاه خودشان باید این زباله‌ها را تا بیرون باشگاه حمل كنند.

شهردار پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله با ماموران شهرداری همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا برای حمل زباله به باشگاه بیایند. وقتی پیمانكاران شهرداری برای انتقال زباله‌ها به این باشگاه رفته بودند به دلیل نارضایتی با ‌هادی ساعی و عمویش درگیر شدند.

شاهدان ماجرا در تحقیقات به ماموران گفتند: "این دو پیمانكار شهرداری كه یكی راننده و دیگری هم كارگر بود، با عموی‌ هادی ساعی درگیر شدند، كه در نهایت عموی‌ هادی ساعی نقش زمین شد و جان خود را از دست داد. 

بنابراین جسد به پزشكی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.‌ هادی ساعی نیز برای مشخص شدن میزان مصدومیتش به پزشكی قانونی منتقل شد.

همچنین كارآگاهان پس از اطلاع از این حادثه به دستور بازپرس، دو پیمانكار شهرداری بازداشت كردند، اما این این دو پیمانكار هرگونه دخالت در مرگ مرد میانسال را انكار كردند."

این درحالی است که تحقیقات نشان می‌دهد عموی‌ هادی ساعی دارای عارضه قلبی بود. تحقیقات در خصوص این پرونده تا اعلام نظریه پزشكی قانونی و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمی‌توان مقصر اصلی این حادثه را مشخص كرد.

بر اساس گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، این باشگاه سوارکاری(آریا) با حمایت این عضور شورای شهر مدت‌‌ها است در پارک جنگلی بزرگ غرب تهران(چیتگر) محدوده کلانتری 181 عوارضی فعالیت می‌کند و مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است و شنیده‌ها حکایت از عمل جراحی قلب عموی این ورزشکار معروف کشورمان به نام "مهر علی" می‌دهد که مدت‌‌ها پیش در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران انجام شده است.

این گزارش می‌افزاید، این دو متهم که با یکدیگر برادر بودند به نام امیر و حمید به اتهام تثبیب در فوت عموی هادی ساعی هم اکنون در زندان به سر می‌برند. البته گفته می‌شود هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی بدن متوفی دیده نشده است.

ابولفضل قناعتی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس گفتگویی که من شخصا با هادی ساعی داشتم وی اظهار کرد که در پی یک درگیری لفظی که بین عموی وی و پیمانکاران بخش زباله و رفت و روب شهرداری رخ داده متاسفانه عموی وی عصبانی شده و با بالارفتن فشار او متاسفانه فوت می کند.

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت هادی ساعی و اینکه اعلام شده بود در این درگیری ساعی نیز از ناحیه پا مجروح شده است، گفت: من در خصوص وضعیت خودشان نیز از وی سوال کردم که حال وی خوب است اما اعلام کردند که در این درگیری یک شی با پای وی برخورد کرده اما نمی توان گفت که این شی را پیمانکار شهرداری پرتاب کرده و یا خیر اما به هر حال پای ساعی دچار جراحت شده است.

قناعتی خاطر نشان کرد: هادی ساعی فردا و در صحن علنی شورا در این خصوص توضیح خواهند داد.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7547

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6494

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7278

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8335

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8198

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8851

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8705

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8858

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9220