خدمات سایت


متن کامل خبر

لیگ برتر هفته 26 / شکست سنگین نفت تهران / تراکتورسازی صدرنشین جدید لیگ برتر ایران / اولین باخت برانکو با پرسپولیس

آرشیو
هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با انجام سه دیدار به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترین دیدار تیم نفت تهران به مصاف ذوب آهن رفت
1394/01/28 01:21:01 ب.ظ


هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر روز گذشته با انجام سه دیدار به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترین دیدار تیم نفت تهران به مصاف ذوب آهن رفت.در این بازی که در اصفهان برگزار شد شاگردان علی منصور که مدت ها به صدر جدول رده بندی چسبیده بودند شکست سنگینی را مقابل ذوب آهن متحمل شدند با نتیجه 5 بر 3،دست خالی به تهران برگشتند.

برای ذوب آهن در این دیدار کاوه رضایی (در دقایق  21 و 49 )، هادی محمدی (در دقیقه 41)، دانیال اسماعیلی‌فر (در دقیقه 44) و کمال کامیابی‌نیا (در دقیقه 45)، ارسلان مطهری ( در دقیقه 77) و حسین ابراهیمی (در دقیقه 92) برای نفت تهران گلزنی کردند.

با این پیروزی شاگردان گل محمدی 42 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نفت تهران هم با قبول شکست در این بازی در همان امتیاز 48 باقی ماند و یک رده در جدول رده بندی سقوط کرد.

اما در دیگر بازی از این هفته تیم های تراکتورسازی و سایپا در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.دیداری که باعث شد تا شاگردان تونی اولیویرا به صدر جدول رده بندی برسند.

در این بازی تبریزی ها که در دقیقه 10(پویا نزهتی) یک گل را دریافت کردند هرگز خودشان را نباختند.آنها که در خانه بازی می کردند تا آخرین دقایق بازی ناامید نشدند و در دقیقه 82 توسط میرهانی هاشمی گل تساوی را وارد دروازه شاگردان جلالی کردند.اما این پایان کار نبود.تراکتوری های که پس از زدن این گل روحیه گرفته بودند البته کمی هم خوش شانسی آوردن. در دقیقه 90 آندرانیک تیموریان یک اوت دستی پرتاب کرد که پرتاب این بازیکن با اشتباه مدافعان سایپا وارد دروازه خودی شد تا تراکتورسازی با توجه به این پیروزی و البته شکست نفت تهران مقابل ذوب آهن به صدر جدول رده بندی برسند.

این اتفاق در حالی افتاد که در دیگر بازی همزمان از هفته بیست و ششم فولاد و نفت مسجد سلیمان دربی  خوزستان را برگزار کردند که این بازی هم با نتیجه سه بر دو به نفع شاگردان اسکووچیچ به پایان رسید.آلویس نانگ( در دقیقه 5 و 79) و محمد قاضی (در دقیقه 11) و محمد قاضی  برای فولاد و برای تیم مکوندی پاشنکو (در دقیقه 29 )و حمید بوحمدان (در دقیقه 82) گلزنی کردند.

فولادی ها با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان 47 امتیازی شدند و رده سوم جدول رده بندی صعود کردند.شاگردان مکوندی هم در همان 21 امتیاز باقی ماندند تا خطر سقوط به دسته پایین تر آنها را بیش از پیش تهدید کند.

پرسپولیس تهران هم در نخستین حضور برانکو ایوانکوویچ بر روی نیمکت در حالی بازی را به میهمان خود سپاهان اصفهان دو بر یک واگذار کرد که تا دقایف پایانی با برتری یک بر صفر پیش بود .

در ادامه این بازیها امروز جمعه استقلال تهران برای سیزدهمین بار در این فصل بازی برده را نتوانست اداره کند تا در پایان یک بر یک مقابل میزبان خود ملوان بندر انزلی متوقف شود . با این تساوی هرچند بر روی کاغذ امکان قهرمانی بای این تیم وجود دارد ولی با توجه به دیدارهای پیش رو حتی امکان کسب سهمیه برای فصل اینده رقابتهای باشگاههای آسیا نیز دشوار گشته .

نتایج دیدارهای هفته 26 :


به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1171

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2538

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2893

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2987

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3142

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4053