خدمات سایت


متن کامل خبر

فريب زنان تحت عنوان انرژي‌درماني

آرشیو
مدير مرکز انرژي‌درماني که به آزار و اذيت ده‌ها زن متهم شده ‌است با شکايت زناني که مدعي هستند توسط او اغفال شده‌اند پاي ميز محاکمه رفت.
1394/01/29 05:59:24 ب.ظ

مدير مرکز انرژي‌درماني که به آزار و اذيت ده‌ها زن متهم شده ‌است با شکايت زناني که مدعي هستند توسط او اغفال شده‌اند پاي ميز محاکمه رفت. به گزارش خبرنگار ما پرونده اين مرد جوان دو سال قبل در دادگاه کيفري استان تهران به جريان افتاد و در اولين شکايت‌ها چندزن که براي انرژي‌درماني نزد او ‌رفته بودند مدعي‌ شدند از سوي مدير مؤسسه مورد تعرض قرار گرفته‌اند.


 در مدتي کوتاه بر تعداد شاکيان افزوده ‌شد. اين زنان اعلام کردند از آنجايي که در زندگي شخصي خود مشکل داشتند به مرکز انرژي‌درماني مراجعه کردند و مدير مؤسسه با اين ادعا که مي‌تواند انرژي‌هاي منفي را از آنها دور کند آنان را ثبت‌‌نام و سپس در جريان کلاس‌ها با همين عنوان زنان جوان را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذيت قرار داد.


يکي از شاکيان در توضيح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: «به‌خاطر مشکلات شديدي که با همسرم داشتم در وضع روحي بدي به اين مرکز مراجعه کردم. مدير مؤسسه بعد از اينکه متوجه وضعيتم شد گفت براي اينکه انرژي‌هاي منفي از بدنت خارج شود بايد در کلاس‌ها ثبت‌نام و روش‌هايي را که مي‌گويم استفاده کني، من هم قبول کردم.


 آن مرد کلاس‌هاي مختلفي براي ما برگزار مي‌کرد و اکثر کساني که در اين کلاس‌ها شرکت مي‌کردند زنان بودند. او بابت هرکاري که انجام مي‌داد علاوه ‌بر شهريه‌اي که گرفته ‌بود پول‌هاي اضافه ديگر هم دريافت مي‌کرد. مدتي بعد از اينکه در کلاس شرکت کردم پشيمان شدم و مي‌خواستم آنجا را ترک کنم چون هيچ تغييري در خودم احساس نکرده‌ بودم اما مدير من را پشيمان کرد و گفت نبايد اين کار را بکني؛ تو راه زيادي رفته‌اي و خيلي به نتيجه نزديک هستي. بعد، يک روز در کلاسي که به صورت خصوصي برايم برگزار کرده‌ بود مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و گفت اين يکي از روش‌هاي درماني است.


تا مدت‌ها به‌خاطر اين مسئله ناراحت بودم و نمي‌دانستم بايد موضوع را چطور به خانواده‌ام بگويم تا اينکه متوجه شدم به‌جز من با زنان زيادي اين بدرفتاري را کرده ‌است و همه آنها از اين اتفاق ناراحت هستند اما نمي‌توانند موضوع را مطرح کنند تا اينکه تصميم گرفتيم همگي شکايت کنيم و بگوييم که چه اتفاقي افتاده‌ است».


مدير مؤسسه با شکايت‌هاي اوليه بازداشت شد و در طول بازجويي‌ها تعداد زنان به ٦٠ نفر رسيد اما مدتي بعد ٢٠ نفر از آنها شکايت‌هاي خود را پس گرفتند و اعلام کردند با تحريک زنان ديگر عليه مدير مؤسسه انرژي‌درماني پرونده تشکيل دادند و هيچ آزار و اذيتي نسبت به آنها انجام نشده است. ضمن اينکه آنها عنوان کردند زناني که موضوع آزار و اذيت را مطرح مي‌کنند کاملا دروغ مي‌گويند. با ارسال پرونده به شعبه ٧٩ دادگاه کيفري استان تهران مدير جوان مؤسسه يک‌بار ديگر مورد بازجويي قرار گرفت.


 او اتهام آزار و اذيت را انکار کرد و گفت: همگي شاکيان دروغ مي‌گويند، کاري که من مي‌کردم يک روش علمي براي خارج‌کردن انرژي‌هاي منفي از بدن است کلاس‌ها نيز عمومي بود چطور ممکن است در کلاس‌هاي عمومي بتوان به افرادي تعرض کرد و ديگران متوجه نشوند. متهم مدعي‌ شد شاکيانش به‌خاطر مشکلات شديد خانوادگي دچار اختلالات روحي شده‌اند و به همين دليل چنين مسائلي را مطرح مي‌کنند اما او به آنها تجاوز نکرده‌ است. وي گفت: «اختلافات مالي بين من و شاکيان وجود داشت که آنها همان زمان من را تهديد به شکايت کردند اما فکر نمي‌کردم چنين اتهامي را وارد کنند».


اين در حالي بود که هيأت قضات شعبه ٧٩ بعد از شنيدن دفاعيات متهم از شاکيان خواست تا براي معاينات پزشکي به پزشکي‌قانوني مراجعه کنند در اين ميان به‌جز دو نفر از آنها هيچ‌کدام حاضر نشدند به پزشکي‌قانوني بروند، با اين حال همچنان بر ادعاي خودشان باقي ماندند. بعد از تکميل تحقيقات و آماده‌شدن پرونده براي رسيدگي روز چهارشنبه گذشته جلسه رسيدگي به پرونده متهم با حضور تعدادي از شاکيان برگزار شد.


متهم که با قرار وثيقه آزاد است يک‌بار ديگر اتهاماتي را که به او وارد کرده‌اند رد کرد و گفت: من دوره‌هاي علمي خارج‌کردن انرژي و سموم بدن که باعث اضطراب و تشويش مي‌شود و همچنين دوره انرژي‌درماني را گذرانده‌ام و کاري که در مؤسسه مي‌کردم هم همين بود. هيچ‌کدام از شاکيان واقعيت را نمي‌گويند ضمن اينکه اگر براي کسي کلاس خصوصي برگزار مي‌شد به خواست خودشان بود. هيأت قضات با توجه به رد ادعاي شاکيان از سوي متهم براي بررسي بيشتر پرونده در شعبه ٧٩ وارد شور شدند.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 329

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 374

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 343

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209