خدمات سایت


متن کامل خبر

اکسپریا Z4 از سونی رسما معرفی شد

آرشیو
سونی دقایقی پیش از پرچمدار امسال خود به نام Z4 پرده برداشت.
1394/01/31 01:57:39 ب.ظ

این موبایل نمایشگری ۵.۲ اینچ داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد. گویا سونی به آرمان های خود باوری سخت داشته و به هیچ عنوان نمی خواهد میزان رزولوشن نمایشگر پرچمدار هایش را افزایش دهد.

قلب تپنده پرچمدار جدید سونی چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ از کوالکام بوده و سه گیگابایت رم، در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. در ادامه با میهن مارکت همراه باشید.

Z4 می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی نماید، از سوی دیگر دوربین این محصول نیز ۲۰.۷ مگاپیکسل بوده و دوربین جلو برای تصاویر سلفی نیز ۵.۱ مگایپسل و دارای زاویه دید گسترده شده. باتری آن نیز دارای ظرفیت ۲۹۳۰ میلی آمپر بوده و با اندروید ۵ نیز به شکل پیشفرض در آن جای گرفته است.


سونی Xperia Z4 در چهار رنگ سفید، سیاه، مسی و سبز عرضه خواهد شد و طبق معمول در برابر گرد و غبار و آب نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. سونی توانسته گواهی IP6 برای گرد و غبار و گواهی IP۵ و IP۸ را برای آب دریافت نماید. داشتن این گواهی به این معناست که می توان Z4 را در هر زاویه ای، زیر یک شیر آب (جریان روان و پر سرعت آب) که قطری ۶.۳ میلیمتری دارد قرار داد. گواهی های فوق همچنین به معنای آن هستند که موبایل مورد بحث می تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه بدون مشکل قرار گرفته و کار کند.

سونی می گوید که پرچمدار جدیدش ضخامتی برابر با ۶.۹ میلیمتر داشته و ۱۴۴ گرم نیز وزن دارد. موبایل جدید از Z3 چهار میلیمتر باریک تر شده و ۸ گرم هم وزن کمتری دارد؛ سونی همچنین اذعان می کند که از پروسه جدیدی برای ساخت فلز مورد استفاده در این Z4 استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات را بالاتر می برد.

نکته جالب دیگر اینکه شرکت ژاپنی به دوربین این موبایل، حالت «آشپزی» را نیز اضافه نموده تا کاربران بتوانند تصاویر بهتری از غذاهایشان تهیه کنند.
برخی لوازم جانبی نیز در کنار پرچمدار جدید معرفی شده اند، برای مثال سونی کاوری را برای این موبایل معرفی نموده که اجازه می دهد اطلاعات مهم را بدون باز کردن درب آن ملاحظه کنید. کاور مورد بحث در ۴ رنگ مشابه با خود موبایل عرضه می شود و قیمتی برابر با ۵۹ دلار دارد. یکی دیگر از محصولات جانبی نیز یک پایه نگهدارنده است که می توانید Z4 را بر روی آن قرار داده، روی میز خود گذاشته و صرفا از زیبایی این موبایل لذت ببرید.
اکسپریای جدید سونی ابتدا در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز قیمت آن نیز مشخص نشده است.
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 106

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 104

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت image اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت 1402/12/19

در بین سال‌های 2018 تا 2022، رتبه اول در اختیار تیک‌تاک بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد image مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد 1402/12/19

ایسوس ذن‌فون 11 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید image ۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید 1402/12/16

اپل با انتشار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 دو آسیب‌پذیری امنیتی مهم را در این سیستم‌های عامل برطرف کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35