خدمات سایت


متن کامل خبر

علی منصور همسایه تراکتور در صدر جدول/محرم می خواهد سپاهان را قهرمان کند/خودزنی تبریزی ها / برد همزمان استقلال و پرسپولیس

آرشیو
تیم نفت در وقت های تلف شده به 3 امتیاز شیرین رسید و پرسپولیس خیالش از سقوط راحت شد و استقلال همچنان امیدوار به کسب سهمیه
1394/02/11 11:26:40 ب.ظ

امتیاز به مطلب 17 نفر

علی منصور همسایه تراکتور در صدر جدول/محرم می خواهد سپاهان را قهرمان کند/خودزنی تبریزی ها

ورزش > لیگ برتر - تیم نفت در وقت های تلف شده به 3 امتیاز شیرین رسید و در صدر جدول با تفاضل گل کمتر بعد از تراکتورسازی قرار گرفت.

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بازی های حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیروزی شیرین دقایق نهایی نفت و صدرنشینی این تیم همراه شد. شاگردان خسته علیرضا منصوریان که مدتهاست هر 4 روز یکبار باید با حریفان شان بازی کنند ، در مشهد به مصاف پدیده رفتند. مربی جوان زردپوشان که با تاکتیک ویژه پرس به مصاف تیم خوب اما بی دغدغه مشهدی رفته بود مثل معمول هدفش حمله از عمق بود و سرانجام هم توانست به 3 امتیازی که می خواست برسد. تیمی که نزدیک به نیمی از لیگ را در صدر جدول بود بار دیگر توانست در صدر جدول با تراکتورسازی هم امتیاز شود و برای تفاضل کمتر در رده دوم قرار بگیرد. آنها که قرعه سختی در دو بازی پایانی دارند در این بازی ابتدا توسط وحید حمدی نژاتد و در دقیقه 19 به گل رسیدند. گلی که در شروع نیمه دوم و در دقیقه 59 توسط محمد غلامی پاسخ داده شد اما در دقیقه 90 این کاپیتان بلندبالای تیم علیرضا منصوریان بود که توانست تیم بی تماشاگرش را به 3 امتیاز مهم برساند. او در دقیقه 91 برای تیمش 3 امتیاز بدست.

در تبریز دو تیم همشهری تراکتورسازی و گسترش در تبریز به مصاف هم رفتند. تراکتورسازی که در جمع مدعیان سخت ترین قرعه را دارد ، در این بازی ابتدا از حریف پیش افتادند . دوسانتوس برزیلی گلزن یاران تونی اولیویرا بود تا تبریزی ها عرق در شادی شوند اما در ادامه بازی این یاران کمالوند بودند که جشن تبریزی ها را خراب کردند. بازیکنان تیم دوم تبریز که نمی خواستند انگ تبانی به خود بچسبانند برای ماندن در لیگ و فرار از پلی آف به آب و آتش زدند و در نهایت این یاران فراز بودند که توسط سید محسن حسینی مدافعی که امیر قلعه نویی عاشق شیوه فوتبالش است به گل رسیدند و گل دقیقه 61 شان را حفظ کردند و امتیاز بازی را تقسیم کردند. حالا تراکتورسازی در امتیاز 54 شریک پیدا کرده و باید در دو بازی سخت بعدی از استقلال و نفت 6 امتیاز بگیرد تا اولین جام قهرمانی اش را کسب کرده باشد.

در دیگر بازی مهم بالای جدولی ها ، سپاهان در اهواز به مصاف استقلال این شهر رفت. اصفهانی ها که با محرم دوباره اوچ گرفته اند در دقیقه 4 بازی استارت موفقیت شان را زدند. محرم گل اول را برای تیمش زد. لوسیانو پریرا هم که یکبار فرکی را در اهواز قهرمان لیگ کرده است ، این بار در اصفهان می خواهد با او دومین قهرمانی را بدست بایورد. سپاهان که از 4 هفته قبلی بیشترین امتیازها را گرفته است این بار توانست در اهواز به پیروزی برسد. آنها یک بازی نچندان سخت در هفته آینده در خانه دارند و بازی پایانی شان هم با نفت مسجد سلیمان در مسجد سلیمان است که به احتمال فراوان بازی خداحافظی این شهر با لیگ برتر است. آنها روی کاغذ بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

ذوب آهن در خانه توانست 3 امتیاز دیگر بگیرد و با توجه به تساوی فولاد در انزلی به رده چهارم صعود کند. ذوب آهن که در خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته بود با دو گل کارلوس سانتوس و اسماعیلی فر به پیروزی رسید و 48 امتیازی شد. اسکوچیچ هم در بازگشت به انزلی نتوانست در مصاف با فیروز کریمی موفق باشد و بازی شان با تساوی بدون گل تمام شد. فولادی ها حالا با 48 امتیاز ، از صدر جدول فاصله گرفته اند و شانس شان برای قهرمانی به صفر رسیده است. درست مثل ذوب آهن و استقلال.

راه اهن هم با نتیجه 2 بر یک از سد سایپا گذشت. شاگردان کاظمی با دو گل مجتبی شیری در مقابل گل زینلی بازی را بردند و شانس شان برای ماندن در لیگ را افزایش دادند. راه اهن 25 امتیازی حالا می تواند امیدوار باشد که در این دو هفته بالاتر از تیم هایی چون ملوان ، استقلال اهواز و پیکان قرار بگیرد و از سقوط فرار کند. الان تیم های نفت مسجد سلیمان ، راه آهن پیکان، استقلال اهواز و ملوان در خطر سقوط و رفتن به پلی آف هستند.

درحالی که پرسپولیس در بازی تیم قعر جدولی پیکان از پی این بود تا امتیازات لازم برای ماندن در لیگ برتر را بگیرد توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل مهدی طارمی ستاره این روزهای تیمش ، ماندنش در لیگ را قطعی کند. این تیم که از زمان روی کار آمدن برانکو طعم برد را نچشیده بود و آخرین بردش به بازی آسیایی با النصر بر می گشت در دقیقه 62 با پرش عالی طارمی و ضربه سر زیبای او روی یک ضربه کرنر به گل رسید و 3 امتیاز گرفت تا دیگر حتی روی کاعذ هم پرسپولیس دغدغه سقوط نداشته باشد .

با این پیروزی که نخستین پیروزی برانکو در پرسپولیس بود سرخپوشان 33 امتیازی شدند و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.آنها حتی اگر دو بازی باقیمانده خودشان در لیگ برتر را هم واگذار کنند تحت هیچ شرایطی به دسته پایین تر سقوط نمی کنند.

در بازی همزمان و مهم قم هم استقلال به مصاف میزبانش صبا رفت. قلعه نویی که خودش هم یادش نمی آید آخرین بردش چه هفته ای از لیگ برتر بوده ، این بار نگذاشت کار تیمش به اما و اگر برسد. 

در این بازی کرار جاسم بازیکن عراقی آبی ها در همان دقایق ابتدایی کار خودش را  کرد.در دقیقه هشتم بود که این بازیکن پر حاشیه خیال قلعه نویی را راحت کرد تا این بار هم دست پر از قم به تهران برگردد.آبی ها که کورسوی امیدی به گرفتن سهمیه آسیا دارند با فشار آوردن روی دروازه صبا و در دقیقه 58 این بار توسط دیگر گلزن خودشان سجاد شهباززاده به گل رسیدند تا با 47 امتیاز پایین تر فولاد و ذوب آهن در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

شاگردان قلعه نویی برای گرفتن سهمیه آسیا باید دو بازی آخر خودشان در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارند و چشم امید به این داشته باشند که فولاد،ذوب آهن و سپاهان در این دو هفته امتیاز از دست بدهند.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042