خدمات سایت


متن کامل خبر

تلویزیون های OLED ال‌جی ، مورد تحسین کارشناسان جهان

آرشیو
از وقتی که کمپانی ال جی الکترونیکس از تلویزیون های شگفت انگیز OLED خود پرده برداشته است ، این محصولات مورد تحسین کارشناسان بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته اند
1394/02/22 01:22:58 ب.ظ

محصولاتی که حتی منتقدان سخت گیر دنیای تکنولوژی را به تحسین خود واداشته است.به خصوص، EC93000GI از همه جهان توجهات زیادی را به خود جلب کرد و بهترین نقدکننده‌های محصولات صنعتی نظیر CNET، فناوری OLED شرکت ال‌جی را ستودند. پس از استفاده آزمایشی از EC93000GI نقدکننده‌ها تلویزیون OLED ال‌جی را به عنوان بهترین تلویزیون موجود در بازار با کیفیت تصویری بی‌همتا و طراحی منحصر به فرد نامیدند.

برای اینکه متوجه شوید چرا تلویزیون OLED بهترین محصول موجود در بازار است، در اینجا نظرات برخی از شناخته‌شده‌ترین رسانه‌های سراسر دنیا را آورده‌ایم.

بهترین کیفیت تصویر تاریخ

همانطور که می‌دانیم، ال‌جی با نوآورانه‌ترین محصولات جهان رهبری بازار تلویزیون را در دست دارد که این موضوع سختگیرترین منتقدین محصولات صنعتی را تحت تأثیر قرار داده است. CNET که شهره نقدهای تیزبینانه است، EC93000GI را در سه کلمه توصیف می‌کند: «بهترین تصویر تاریخ». و آنچه که تلویزیون OLED ال‌جی را از سایر تلویزیون‌های بازار متمایز می‌کند تنها خارق‌العاده بودن آن نیست بلکه گیرایی و جذابیت بالای آن است.

در حالی که EC93000GI برای کیفیت ممتازش شناخته شده است، ال‌جی را نیز در جایگاه پیشگام و پیشروی بازار تلویزیون OLED قرار می‌دهد. پیشگامی ال‌جی در کشف فناوری نمایشگری کاملاً جدید انقلابی در بازار تلویزیون‌های OLED به وجود آورده است. به عنوان نسل بعدی تلویزیون‌های آینده با نوآورانه‌ترین قابلیت‌ها، مطمئناً عنوان رهبر تلویزیون OLED برازنده ال‌جی است.

مشکی واقعی و رنگ‌های زنده EC93000GI

بهترین کیفیت تصویر با رنگ‌های مشکی زنده که نقّادان هرگز در جایی دیگر شاهدش نبودند یکی از دلایل برانگیخته شدن تحسین‌ها برای EC93000GI است.

از آنجایی که تک تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که هرگز قبلاً جایی ندیده‌اید. همچنین، با عمق رنگ ایجاد شده تمام جزئیات تصویر به وضوح ارائه می‌شوند. به عنوان رهبر بازار تلویزیون OLED فناوری Pixel Dimming شرکت ال‌جی برتری خود را به رخ رقبا می‌کشد.

“سطح مشکی سیاه ذغالسنگی است و کنتراست عالی اجازه می‌دهد همه نوع محتوا با پویایی شگفت‌انگیز تصویر بازتولید شود” (Lyd&Bilde 9/12/14).

طراحی و کاربری مدرن

بر فراز فناوری نمایشگری خود، تلویزیون ال‌جی طراحی انقلابی مدرنی را در فرم شیک و فوق‌العاده باریک ارائه کرده است. بنا به گفته Tek.no رسانه فناوری نروژی، در تحسین نمایشگر فوق باریک این تلویزیون و سادگی پلت‌فرمش می‌توان گفت، کاربری و طراحی EC93000GI درجه یک است. تلویزیون OLED ال‌جی نمایشگر فوق باریک منحنی به زیبایی هرچه تمامتر دارد که بر طبق بینایی و گستره دید طبیعی انسان شکل داده شده است، به علاوه تجربه بصری راحتتری را ایجاد می‌کند.

در باب کاربری، تلویزیون Smart+ ال‌جی با پلتفرم webOS تجربه کاربری بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند. Flatpanels.dk با گفتن این جمله که “نفسی عمیق از هوای تازه در مقایسه با بسیاری از رابط‌های کاربری بی‌روحی که تا کنون دیده‌ایم” برتری تلویزیون OLED شرکت ال‌جی را به رخ می‌کشد. سادگی رابط کاربری webOS در آنچه شما از تجربه بصری تلویزیونتان تصور می‌کردید انقلابی بر پا کرده است.

با توجه به کیفیت ممتاز تلویزیون‌های OLED و مزایای بسیارش جای تعجب نبود که ال‌جی تحسین‌های افتخارآمیزی را از سراسر دنیا دریافت کند. به محض اینکه شما تلویزیون EC93000GI را به هال منزلتان بیاورید، حتماً متوجه خواهید شد ارزش هرچه را که بابت آن پرداخته‌اید داشته است. همانطور که رسانه سوئدی Hemmabio می‌گوید: “با پولتان کیفیت تصویری بهتر از این نمی‌توانید بدست آورید.”

تلویزیون EC93000GI از مدتی پیش توسط شرکت گلدیران (نماینده انحصاری محصولات صوتی و تصویری ال‌جی) و با ضمانت خدمات پس از فروش این شرکت به بازار ایران عرضه شده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101