خدمات سایت


متن کامل خبر

وزارت مسکنی‌ها در منزل کار می‌کنند

آرشیو
وی درباره تامین امکانات برای کارمندان دورکار گفت: اغلب همکاران در منزل دستگاه کامپیوتر دارند اما برای تمامی این افراد کامپیوتر و اینترنت فراهم می‌شود؛ البته رقم دقیق هزینه ها مشخص نیست اما پیش بینی می شود که 100 تا 200 میلیون تومان نیاز به سرمایه گذاری باشد.....
1389/10/05 09:22:52 ق.ظ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه اجرای طرح "دورکاری" در این وزارتخانه آغاز شده است، گفت: مقرر شده است مدیران وزارت مسکن هم هفته‌ای یک روز "دورکار" شوند.

رضا انجم شعاع در گفتگو با مهر افزود: آئین نامه اجرای دورکاری مورد تاکید دولت به خصوص در شهر تهران است تا به لحاظ شرایط ویژه این شهر، برخی از همکاران در قالب دورکاری روزهایی از هفته را در منزل به کار بپردازند.

وی تصریح کرد: این نوع کار باعث می شود تا علاوه براینکه کارمندان زمان بیشتری را در محیط خانواده به سر می برند، هزینه های رفت و آمد به وزارتخانه را هم نپردازند.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون 10 نفر داوطلب دورکاری در این وزارتخانه شده اند، گفت: هفته گذشته اقدامات دورکار شدن این همکاران انجام شده است که الان این افراد در منزل به کار خود ادامه می دهند.

انجم شعاع افزود: در بخشنامه دولت سقف کارمندان دورکار 30 درصد تعیین شده که به همین منظور برنامه ریزی برای این تعداد از کارمندان که 100 نفر را در وزارتخانه تشکیل می دهند، انجام شده است و درکل 300 نفر در تمامی شرکتهای زیرمجموعه و سازمانها باید دورکار شوند.

وی با اشاره به 1200 نفر کارمند در وزارت مسکن و شهرسازی و شرکتهای تابعه آن گفت: ماهیت کار در وزارت مسکن، نظارت و سرکشی بر پروژه ها است که 2 معاونت ساختمان و مسکن و شهرسازی و معماری هم از معاونتهای عملیاتی محسوب می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسکن تصریح کرد: برای مدیران وزارتخانه هم برنامه ریزی شده است تا هفته ای یک روز از منزل به کارهای خود بپردازند تا آن دسته از کارمندان که تصور می کنند دورکاری یعنی اخراج آنها از کار، احساس امنیت بیشتری به دست بیاورند.

انجم شعاع با اشاره به مشاغل تعریف شده در این وزارتخانه برای دورکاری، گفت: 7 گروه کاری برای دورکاری در وزارت مسکن و شهرسازی تعریف شده است که کارشناس شهرسازی، کارشناس حقوقی، مدیرامور راه و ساختمان، آرشیتکت، کارشناس تحلیل گر سیستم، کارشناس روابط عمومی و کارشناس امور اداری این مشاغل را تشکیل می دهند.

وی درباره تامین امکانات برای کارمندان دورکار گفت: اغلب همکاران در منزل دستگاه کامپیوتر دارند اما برای تمامی این افراد کامپیوتر و اینترنت فراهم می‌شود؛ البته رقم دقیق هزینه ها مشخص نیست اما پیش بینی می شود که 100 تا 200 میلیون تومان نیاز به سرمایه گذاری باشد.

معاون وزیر مسکن وشهرسازی با بیان اینکه این هزینه ها در درازمدت قطعا کاهش هزینه را به دنبال دارد، گفت: در آئین نامه پیش بینی شده است که تا سقف 15 درصد در قالب حقوق و مزایا به کارمندانی که از امکانات خود برای کار استفاده می کنند، پرداخت شود.

وی با تاکید براینکه در وزارت مسکن و شهرسازی اجباری برای دورکاری ندارد، گفت: هرکدام از کارمندان دورکار، در صورت عدم تمایل می توانند دوباره به محل کار بازگردند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ image اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ 1402/12/07

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع افزایش تعرفه باند پهن یا دیتا برای بخش ثابت و سیار بوده که در بخش سیار زودتر بارگذاری کردند اما اپراتورهای ثابت‌ بعد از اپراتورهای سیار اقدام کردند که بین ۳۰ تا ۳۴ درصد است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

قیمت انواع سشوار image قیمت انواع سشوار 1402/12/02

بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد  image ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد 1402/12/02

قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت image کوروش کمپانی‌های دیگر در کمین اموال مردم!/ ماجرای زندگی‌هایی که برای آیفون ۱۳ هوا رفت 1402/11/30

«کوروش کمپانی تعطیل و مالک آن متواری شد»؛ اما این تمام ماجرا نیست؛ حالا اما شرکت‌های دیگری که همزمان با کوروش کمپانی فعالیت خود را آغاز کرده بودند، همچنان مشغول به فعالیت هستند و به نظر می‌رسد باز هم، کسی ناظر بر فعالیت این شرکت‌ها نیست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

رکوردزنی بیت کوین بعد از دو سال image رکوردزنی بیت کوین بعد از دو سال 1402/11/25

قیمت بیت‌کوین روز سه‌شنبه برای نخستین بار در بیش از دو سال گذشته به بالای ۵۰ هزار دلار رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70