خدمات سایت


متن کامل خبر

ورق برگشت؛ منصوریان سرمربی استقلال نشد

آرشیو
علیرضا منصوریان تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم روی نیمکت نفت تهران بنشیند.
1394/03/27 10:29:17 ق.ظ

سرمربی فصل گذشته نفت تهران گزینه اصلی سرمربیگری استقلال بود. اما او از حضور در این تیم انصراف داد. منصوریان زمانی گزینه جدی سرمربیگری استقلال شد که هنوز تیمش به مقام سوم لیگ نرسیده بود. در محافل خصوصی حرف از او زده می شد و از اینکه قرار است فصل آینده سرمربی استقلال شود. آن زمان هنوز قلعه نویی و استقلال این قدر افت نکرده بودند. اما منصوریان گزینه جانشینی قلعه نویی بود.

فصل که تمام شد، استقلالی ها رسما با منصوریان تماس گرفتند و از او خواستند که به استقلال برود. این ماجرا چند هفته طول کشید تا اینکه سرانجام امروز منصوریان قید حضور در استقلال را زد.

علیرضا منصوریان به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ ایران، چهره ای بود که نزد استقلالی ها محبوبیت داشت. در شرایطی که امیر قلعه نویی نتایج ضعیفی با استقلال گرفته بود، منصوریان تیمش را نایب قهرمان جام حذفی کرد و به مقام سوم لیگ برتر رسید.

استقلالی ها البته زمانی که هنوز نفت مسابقات خود را به پایان نرسانده بود با منصوریان تماس گرفتند که این مربی در برنامه نود اعلام کرد به آن ها گفته که ابتدا باید مسابقات نفت تمام شود و پس از آن مذاکره می کند. منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت هم از این تماس استقلال با منصوریان ناراحت شد و گفت: تماس نجف نژاد با منصوریان هم به ما ضربه زد هم به استقلال.

منصوریان البته خیلی شفاف به مدیران نفت گفت که با او تماس گرفته شده است. منصوریان در این مورد گفت: «خیلی شفاف به آنها گفتم که در این چند روز از طرف سه باشگاه با من تماس گرفته شده است. این حق باشگاه نفت بود و من باید خیلی شفاف حرف هایم را می زدم. چون من هنوز با باشگاه نفت قرارداد دارم. اتفاقا برخورد خیلی خوبی هم از جانب آنها با من شد. مدیران باشگاه از اینکه من شفاف با آنها حرف زدم راضی بودند. در این مدت و پس از فینال جام حذفی یک عزیزی که خیلی هم برای من محترم است از طرف باشگاه استقلال با بنده تماس گرفت. ما دو ساعت با هم جلسه حضوری داشتیم و ایشان گفتند که ما دوست داریم شما برای فصل آینده در استقلال باشید. البته هنوز اتفاقی نیفتاده است. وضعیت باشگاه استقلال برای سال جدید مشخص نیست. من تمام این اتفاقات را به آنها گفتم. دو تا تیم دیگر هم بود که فعلا نمی توانم اسمشان را بگویم.»

فینال جام حذفی هم که برگزار شد، استقلالی ها مذاکرات خود را با منصوریان جدی تر کردند. آن ها حتی نامه ای به باشگاه نفت ارسال کردند تا به صورت رسمی خواهان صدور رضایتنامه منصوریان شوند. اما باشگاه نفت به استقلال پاسخ منفی داد و اعلام کرد حاضر نیست این مربی را به استقلال بدهد.

در این میان استقلالی ها نام گزینه های خارجی را هم مطرح می کردند. اما همچنان منصوریان گزینه اصلی سرمربیگری بود. بازیکنان هم از این موضوع خبر داشتند و به همین دلیل بود که چند بازیکن استقلال با منصوریان که فکر می کردند قطعا سرمربی فصل آینده تیم است تماس گرفتند

تنها مخالف حضور منصوریان در استقلال اسپانسر این تیم بود. شاهرخ سبک دست در گفت و گویی که با خبرآنلاین داشت، مخالفت خود با حضور منصوریان را به طور ضمنی اعلام کرد و گفت: «من فقط می گویم شان باشگاه استقلال این نیست که نامه اش را باشگاه نفت رد کند و بگوید شما چرا بدون اجازه ما با مربی مان مذاکره کرده اید. آقای منصوریان مربی بسیار خوبی است، ولی در حال حاضر ایشان قرارداد دارد و این مساله کوچکی نیست.»

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1171

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2538

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2893

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2987

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3142

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4053