خدمات سایت


متن کامل خبر

درخشش شیر بچه های والیبال/آمریکا در تهران زانو زد

آرشیو
بازی بزرگ والیبال ایران و آمریکا در تهران برگزار شد. یک سالن پر از هوادار و یک بازی پر هیجان.
1394/03/29 11:57:42 ب.ظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران مقابل آمریکا، دیداری سخت و نفس گیر با تیم صدرنشین گروه. ایران اما در مصاف با تیمی که در دور رفت، همه بازی هایش را در خانه بازی کرده بود، برای پیروزی قدم به میدان گذاشته بود. سالن 12 هزار نفری جای سوزن انداختن نداشت، آن هم ساعت ها قبل از آغاز بازی. بازیکنان آمریکایی باورشان نمی شد که برخورد مردم این قدر با آنها مهمان نوازانه باشد. آنها با گل هایی که از ملی پوشان گرفتند، وارد میدان شدند و بعد یک جدال مردانه.

ست اول:

بازی را آمریکایی ها شروع کردند. در میان سر و صدای کر کننده هواداران نخستین امتیاز را شهرام محمودی برای ایران گرفت. جو ورزشگاه کاملا روی بازی تاثیر داشت. عادل غلامی که پشت سرویس ایستاد ضربه اش با سردرگمی بازیکنان آمریکا به امتیاز دوم برای ایران تبدیل شد. امتیاز سوم را هم بازیکن آنها به تور زد تا نشان دهد که قهرمان دوره قبل استرس زیادی برای این بازی دارد.

4 بر دو به نفع ایران. بردن آمریکا کار سختی است. اما بچه های ایران نشان داده اند که می توانند از سخت ترین بازی ها امتیازهای لازم را بگیرند. دو اشتباه از بچه های ایران کار را به تساوی کشاند اما سرویسی که آمریکایی ها به بیرون زدند دوباره شاگردان کواچ را پیش انداخت.

پس از آن محمد موسوی پشت سرویس ایستاد. ضربه خوب او با دفع ناقص آمریکایی ها همراه بود و امتیازی دیگر را برای ایران به همراه داشت. یک بار دیگر موسوی و باز هم سرویسی زیبا. این بار هم مدافعان آمریکا این توپ را ناقص دفع کردند تا ایران به عدد 7 برسد.

محمد موسوی که این بار خوب سرویس می زد باز هم از سرویس های پرشی موجی استفاده کرد. توپ به دست مدافعان آمریکا برخورد کرد و پس از چهار بار رفت و برگشت سرانجام ضربه آمریکایی ها به اوت رفت تا ایران به امتیاز 8 برسد. بازی خوب تیم ملی در این ست ادامه پیدا کرد و ملی پوشان دو امتیاز متوالی گرفتند. ایران 10 شد و آمریکایی ها 7. سرویس راسل هم به اوت رفت و ملی پوشان صاحب امتیاز 11 شدند اما بلافاصله امتیاز 8 آمریکایی ها هم بدست آمد. فشار جمعیت سبب شد تا آمریکایی ها سرویس بعدی شان را از دست بدهند و سرویس عالی عادل غلامی روی دست متیو اندرسون، ایران را به امتیاز 13 رساند تا آمریکایی ها وقت استراحت بگیرند.

بازی همچنان با میدان داری ایران پیش می رفت و تا امتیاز 16، ایران 4 امتیاز از رقیب پیش بود. امتیاز 17 ایران را سعید معروف عالی گرفت و البته آمریکایی ها هم به امتیاز 13 رسیدند، یک بازی هیجان انگیز در سالن 12 هزار نفری، سوت هایی که قطع نمی شدند و اصلا آمریکایی ها نمی توانستند سرویس بزنند. امتیاز 18 ایران هم روی همین فشار بدست آمد. دریافت بد آمریکایی ها روی سرویس خوب میلاد عبادی پور ما را صاحب امتیاز 19 کرد. بچه ها داشتند از جان و دل بازی می کردند و برای اینکه امتیاز 14 را به آمریکایی ها ندهند تا تقریبا بیرون ورزشگاه رفتند!

امتیاز 15 برای آمریکایی ها هم بلافاصله بدست آمد. ولی باز آنها سرویس از دست دادند. حالا ایران 20 بود. تیم ملی با میرزاجانپور و شهرام توانست 22 امتیاز داشته باشد. درحالی که آمریکایی ها تازه 16 بودند. باز آمریکایی ها در خط سرویس بودند و باز سرویس از دست دادند. ایران 23 شد و مهدوی به زمین آمد برای دفاع روی تور. 23-17 امتیاز بازی بود. آمریکایی ها امتیاز 18 را هم بدست آوردند اما کواچ درخواست ویدئو چک داد. اینجا در ایران به عکس لهستان، داوران خط عدالت را اجرا می کردند و ویدئو چک هم به نمایش در می آمد تا حرف و حدیثی نباشد.

دفاع عالی موسوی امتیاز 24 را به ایران رساند و حالا ما برای بردن ست اول فقط یک امتیاز می خواستیم. قائمی در خط سرویس، امتیاز از دست داد و ما با یک دفاع می توانستیم برنده شویم. آمریکایی ها امتیاز 25 را هم با از دست دادن سرویس، به ما دادند. ایران ست اول را عالی برد؛25 بر 18.

ست دوم: شروع ست دوم با بازی برتر آمریکایی ها همراه شد. چند تغییر در ترکیب این تیم، شرایط را به سودشان عوض کرد. دریافت های شان بهتر شد و توپ های شان از روی تور ایران رد شد. انها با همین بازی بهتر توانستند اولین تایم استراحت را 8 بر 5 به سود خود تمام کنند. ملی پوشان ما اما خیلی سریع به امتیاز 7 رسیدند و عبادی پور در خط سرویس ایستاد. سرویس عالی و بعد آبشار تماشایی شهرام محمودی بازی را مساوی کرد. 

برتری آمریکایی ها در ست دوم تا جایی پیش رفت که آنها تا به امتیاز 19 رسیدند. درحالی که ایران 3 امتیاز کمتر داشت اما یک وقت استراحت از کواچ ، بازی را برگرداند و ایران توانست به امتیاز 18 برسد.

در ادامه بازی باز پوئن ها تنیسی شد و آمریکایی ها 23 بر 21 از ما پیش بودند. . امتیاز 22 ما را شهرام گرفت و حالا نیاز به یک سرویس پوئن داشتیم. دفاع عالی عادل غلامی بازی را مساوی کرد ، همان چیزی که می خواستیم. میلاد دوباره سرویس زد. این بار به تور کوبید و حالا باید بچه ها خوب امتیاز می گرفتند تا ست را از دست ندهیم. شهرام این امتیاز را گرفت.

آمریکایی ها خیلی اتفاقی به امتیاز 25 رسیدند اما موسوی هم ما را به امتیاز برابر رساند. باز امتیاز 26 برای امریکایی ها شد و رقابت ادامه داشت . این بار میلاد عبادی پور امتیاز گرفت. یک امتیاز عالی . قائمی سرویس زد و موسوی امتیاز گرفت. سالن به مرز انفحار رسید. حالا ایران پیش بود. فرهاد باید یک سرویس عالی دیگر می زد. تمرکز ، ضربه ولی امتیاز به آنها رسید. رالی ادامه داشت. 

شهرام امتیاز 28 را هم برای ایران گرفت اما این بار سرمربی آمریکایی ها اعتراض کرد . اعتراضی که بی دلیل بود. امتیاز 29 ایران را سعید معروف با دلاوری بدست آورد و ما دومین ست را هم بردیم.

ست سوم:

شروع ست سوم و در امتیازات ابتدایی ، دو تیم شانه به شانه هم پیش می رفتند . امتیاز 3 مساوی نشان از همین بازی برابر داشت. ایران اما باید این ست را می برد و بازی را تمام می کرد. امتیازها یک به یک پیش می رفتند . امتیاز 7 برای ایران 6 برای آمریکایی ها نشان از بازی برابر دو تیم داشت.اما در امتیاز 8 و با دفاع عالی موسوی ، این ایران بود که اختلاف را به دو رساند و برنده وقت استراحت شد. امتیاز نهم برای ایران را هم شهرام محمودی گرفت اما بعد از این آمریکایی ها به امتیاز 7 رسیدند. امتیاز دهم ایران را سرویس زن امریکایی هدیه داد. همان بازیکنی که در لس آنجلس 7 امتیاز متوالی از ما گرفت. آمریکایی ها در این ست هم مدام سرویس از دست می دادند. ما 11 بودیم و آنها 8.ایران نیاز داشت تا در بازی برگشت قهرمانی رو کند که در سرویس های متوالی جبران کند امتیازهایی را که اندرسون در امریکا گرفته بود. این بار این سعید معروف بود که با سرویس های عالی ستاره تیم باشد. او ایران را با 7 امتیاز پیش انداخت و این رفتارشان را هم تلافی کرد. ایران 17 بود و آنها 10 تا سرمربی امریکا چاره عیر از گرفتن وقت استراحت نداشته باشد. ایران بازی را خیلی مقتدر داشت می برد و بازی رفت را تلافی می کرد.

بچه ها قدرت برتر ایران را با نمایش انواع تاکتیک های حمله برابر آمریکایی ها به رخ کشیدند. حالا دیگر منتقدان دلواپس تیم ملی هم نمی توانستند از آنها برای بازی شان در لس آنجلس ایراد بگیرند چون ملی پوشان دقیقا همان کاری را با حریف کردند که خستگی در لس آنجلس به سرشان آورده بود. ایران داشت در جدول 10 امتیازی می شد . بچه ها 21 بر 16 پیش بود و فقط باید این ست را مدیریت می کرد. آمریکایی ها اما از شل گرفته شدن بازی توسط ملی پوشان استفاده کردند و دو امتیاز متوالی گرفتند تا کواچ تایم استراحت بگیرد. آمریکایی ها تا امتیاز 18 هم رسیدند اما معروف توانست امتیاز 23 را برای ایران بگیرد. صنوبر در خط سرویس موفق نبود اما سرویس آمریکایی ها در سرویس بعدی شان موفق نبودند ما 24 شدیم. سرویس عالی عبادی پور هم امتیاز 25 برای ما شد. 3 امتیاز شیرین به ایران رسید.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 142

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 339

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 328

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 374

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 343

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209