خدمات سایت


متن کامل خبر

یخچال شوکیس سامسونگ به مردم کمک می‌کند تا راحت‌تر رژیم بگیرند!

آرشیو
سامسونگ یخچال شوکیس را برای افرادی طراحی کرده که می‌خواهند رژیم غذایی خود را حفظ کنند.
1394/04/20 05:41:50 ب.ظ


سامسونگ یخچال شوکیس را برای افرادی طراحی کرده که می‌خواهند رژیم غذایی خود را حفظ کرده و با دیدن غذاهای خوشمزه در یخچال هوس خوردن آنها به سرشان نزند! در ادامه بیشتر با این قابلیت یخچال‌های سامسونگ به روایت دفتر سامسونگ در ایران آشنا خواهید شد.

«از شنبه دوباره رژیمم رو شروع می‌کنم!» این جمله را احتمالاً همه ما بارها از زبان افراد مختلف شنیده‌ایم. کسانی که رژیم غذایی‌شان را شکسته‌اند و می‌خواهند آن را دوباره از نو شروع کنند. برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و ثابت ماندن بر اجرای آن، تنها داشتن یک برنامه غذایی و انتخاب این که چه چیزهایی باید و چه چیزهایی نباید خورده شوند، کافی نیست؛ یکی از مهم‌ترین مسائل این است که چگونه می‌شود از خوردن مواد غذایی خارج از برنامه، جلوگیری کرد.

طبق تحقیقات انجام شده در اروپا 14 درصد مردم، ترجیح می‌دهند غذایی را که با رژیم غذایی‌شان سازگار نیست، از دسترس دور کنند. همچنین 40 درصد از اروپایی‌ها معتقدند که اگر غذای سالم اولین چیزی باشدکه در یخچال می‌بینند، راحت‌تر می‌توانند به رژیم‌شان پایبند بمانند. این موضوع مستلزم آن است که فضایی درون یخچال تعبیه شده باشد تا هرآنچه دیده بیند دل نکندیاد!

یخچال شوکیس سامسونگ  محصولی است که دقیقاً این موضوع را مورد توجه قرار داده است. این یخچال سه بخش مختلف دارد که این امکان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد تا بتوانند مواد غذایی مورد نظرشان را دردسترس یا دور از دسترس قرار دهند. این ویژگی برای افرادی که برای افزایش یا کاهش وزن پایبند رژیم‌های غذایی هستند، بسیار حائز اهمیت است تا به این ترتیب بتوانند ضمن رعایت حال بقیه افراد خانواده، مواد غذایی خودشان را در جای مشخصی قرار دهند.همچنین یخچال شوکیس، نزدیک به ۳۰ درصد فضای بیشتر در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد، سیستم سرمایش بهتری دارد و از طراحی منحصر به فردی نیز سود می‌برد.

 

کنترل میزان کالری دریافتی برای کسانی که رژیم کاهشی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اینکه چه‌طور در برابر وسوسه پایان‌ناپذیر خوردن خوراکی‌هایی چون شیرینی، شکلات، آجیل، چیپس، اسنک، انواع سس و... مقاومت کنند. به گفته رئیس سازمان غذا و دارو، در کشور ما حدود ۴۰ درصد از مردم بیش از میزان نیاز روزانه، کالری دریافت می‌کنند و دچار افزایش وزن و چاقی هستند که نتیجه آن ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر مانند بیماری‌های قلبی و عروقی، فشارخون و دیابت است.

نتایج یک تحقیق در اروپا نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از مردم عقیده دارند اگر یخچال به درستی چیده شود، راحت‌تر می‌توانند رژیم غذایی‌شان را رعایت کنند. یخچال شوکیس سامسونگ این کار را برای مصرف‌کننده راحت کرده. چرا که با طراحی منحصر به فردِ دو در آن، می‌توان مواد غذایی سالم و کم کالری را در درب اول و دسترسی راحت‌تر و مواد غذایی پرکالری و چرب را در فضای داخلی و دور از دسترسی سریع قرار داد. به این ترتیب می‌توان میزان کالری دریافتی را راحت‌تر مدیریت کرد و به رژیم غذایی پایبند ماند.

آمارهای ارائه شده، بر اساس تحقیقی که توسط Kantar media در پنج کشور ایتالیا، بریتانیا، آلمان، فرانسه و لهستان انجام شده، آورده شده‌اند. در این تحقیق از بیش از هزار نفر از افراد بالای ۱۶ سال در هر کشور، در مورد رژیم غذایی و ارتباط آن با یخچال، سوال شده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37