خدمات سایت


متن کامل خبر

طغیان رودخانه کرج عامل سیل جاده چالوس/از سرنشینان 50خودرو اطلاعی در دست نیست/هراز و چالوس مسدود است

آرشیو
سیل تاکنون 50خودرو را در جاده چالوس با خود برده و جاده های هراز و چالوس مسدود است
1394/04/29 02:37:12 ب.ظ

مدیرکل ستاد بحران استان البرز در گفتگو با مهر خبر داده است که در محور کرج - چالوس در محدوده آسارا و روستای سیجان ۵ تن کشته و بیش از ۱۰ تن مفقود شده اند.ابوالقاسم باقری از مفقود شدن ۵۰ دستگاه خودرو در سیل محور کرج - چالوس محدوده آسارا نیز خبر داد و افزود: احتمال افزایش آمار کشته شدگان وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج هم طغیان رودخانه کرج را عامل وقوع سیل در روستاهای سیجان در جاده چالوس ذکر کرد و به ایرنا گفت: سیل 25 خودرو را با خود برده و تا کنون اطلاعی از سرنوشت سرنشینان این خودروها در دست نیست.

محمدتقی ایرانی گفت: بر اساس برآوردهای اولیه خسارت های وارده سنگین است و اکنون به طور دقیق نمی توان میزان آن را اعلام کرد.

او با اشاره به از بین رفتن زیرساخت هایی نظیر راه، شبکه آب و برق روستای سیجان جاده چالوس در اثر سیل گفت: گروه های امدادرسان تجهیزات و آذوقه مورد نیاز را برای سیل زدگان تامین کرده اند.

فرماندار کرج با اشاره به تشکیل ستادهای بحران استان و شهرستان کرج از شب گذشته گفت: مسوولان استان از ساعات اولیه وقوع حادثه در محل حضور داشته اند و حسینیه روستا و دهداری نیز برای اسکان آسیب دیدگان تجهیز شده است.

باقری مدیرکل مدیریت بحران استان البرز نیز با تاکید بر اینکه امدادرسانی کماکان ادامه دارد، گفت: قربانیان حادثه تا کنون همان 5 نفر هستند و امیدواریم سرنشینان 25 خودرویی را که آب برده در سلامت باشند.

او نیز طغیان رودخانه کرج را عامل وقوع این سیل دانست و گفت: طغیان رودخانه همراه با حجم بالای سنگ و گل و لای باعث شده که برخی خودروها در مسیر رودخانه کاملا از بین بروند.

بارش شدید باران و توفان که از عصر یکشنبه استان البرز را در نوردید، باعث طغیان رودخانه کرج درمسیر جاده چالوس شد و تا کنون سیل در روستای سیجان باعث مرگ 5 نفر شده است.

 

«هراز» و «چالوس» مسدود شدند/ اعلام مسیرهای جایگزین
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن محورهای هراز و چالوس خبر داد و گفت: مسافران از مسیرهای جایگزین آزادراه «قزوین - رشت» و جاده «فیروزکوه» تردد کنند.

یاسر خالدی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای چالوس و هراز به مهر گفت: به دنبال بارندگی در شمال ایران از حدود نیم ساعت پیش جاده های هراز و چالوس مسدود شده و پلیس در حال تخلیه بار ترافیکی در این دو جاده است.

او با بیان اینکه ریزش کوه در منطقه چالوس اتفاق افتاده است، گفت: راهداران در تلاش برای بازگشایی این جاده هستند که امیدواریم تا ظهر امروز این جاده بازگشایی شود. همچنین جاده هراز هم با ریزش کوه در تونل شماره ۲ و ۳ مواجه شده است که پیش بینی می کنیم تا یک ساعت دیگر این جاده بازگشایی شود.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام اینکه رانندگان حتی در صورت بازگشایی این مسیرها هم سعی کنند از مسیرهای جایگزین تردد داشته باشند، گفت: مسافران غرب مازندران می توانند از آزادراه قزوین - رشت و مسافران شرق این استان از جاده فیروزکوه تردد کنند.

خالدی با اشاره به سیلاب در جاده فیروزکوه گفت: در محدوده سفیدار گله هم سیلاب اتفاق افتاده است که از دقایقی پیش جلوی تردد خودروها گرفته شده و پیش بینی می کنیم تا نیم ساعت دیگر این جاده هم بازگشایی شود اما در دیگر جاده های ورودی به تهران مشکلی وجود ندارد.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7553

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6499

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7283

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8338

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8202

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8856

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8710

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8867

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9227