خدمات سایت


متن کامل خبر

اریک اشمیت و تیم کوک در یک استارت آپ تولید کننده‌ی سر دوش حمام سرمایه گذاری کردند

آرشیو
تیم کوک و اریک اشمیت دو تن از شناخته شده‌ترین افراد که در حال حاضر از جمله‌ی افراد کلیدی در دو کمپانی اپل و گوگل هستند در یک استارت آپ نوپا که در زمینه‌ی ساخت سر دوش فعالیت می‌کند، سرمایه گذاری کردند.
1394/05/21 10:47:14 ق.ظ

تیم کوک، مدیر عامل اپل و اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل در یک استارت آپ واقع در دره‌ی سیلیکون سرمایه گذاری کرده‌اند. این استارت آپ در زمینه‌ی ساخت دوش‌های حمام فعالیت می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط نیویورک تایمز این استارت آپ که نِبیا (Nebia) نام دارد موفق شده دوش‌هایی را تولید که ۷۰ درصد در مصرف آب صرفه جوبی می‌کند. در یک استحمام معمولی قریب به ۷۵ لیتر آب مصرف می‌شود در حالی که نبیا میزان کل آب مصرفی در زمان استفاده از سر دوش‌های این کمپانی را ۲۲ لیتر عنوان کرده است.

سر دوش‌های نبیا آب میزان مصرف آب را از طریق پخش کردن قطرات آب با فشار بالا بسیار کاهش می‌دهد، در حالی که با استفاده از محصول این کمپانی سطح تماس آب با بدن نیز در مقایسه با سر دوش‌های معمول بسیار بیشتر است.

بسیاری از افراد شناخته شده در دره‌ی سیلیکون سردوشی‌های نبیا را تحسین کرده‌آند. برای مثال جو گبیا، مدیرعامل Airbnb تجربه‌ی دوش گرفتن با محصول نبیا را متفاوت خوانده و سم آلتمن، مدیر Y-Combinator نیز تجربه‌ی استحمام با سر دوشی نبیا را بهترین تجربه‌اش از دوش گرفتن در تمام عمر خوانده است.

نبیا هنوز جزئیات میزان سرمایه‌گذاری انجام شده را اعلام نکرده است. اپل در گفتگو با نیویورک تایمز سرمایه‌گذاری تیم کوک در این استارت آپ را تایید کرده اما به این موضوع اشاره کرده که اپل نقشی در این بین نداشته و کوک بصورت شخصی در این کمپانی سرمایه گذاری کره است.

نبیا در حال آزمایش سردوشی‌های خود در محوطه‌ی کمپانی‌های اپل، گوگل و همچنین دانشگاه استنفورد است. ایالت کالیفرنیا نیز از جمله‌ی مناطقی است که کمبود آب در آن احساس می‌شود و از این‌رو بسیاری از ساکنان این ایالت ثروتمند از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنند.

نبیا تا کنون موفق شده تا در کیک‌استارتر بیش از ۶۶٫۰۰۰ دلار سرمایه جمع آوری کند که با هدف ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری این استارت آپ فاصله‌ی چندانی ندارد. در صورت جمع آوری سرمایه‌ی مورد نیاز این کمپانی قادر است بخش اول سفارش‌های دریافت شده را در اختیار خریداران قرار دهد.


به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

اولین داروی سلول‌درمانی سرطان پوست ملانوما توسط FDA آمریکا تأیید شد image اولین داروی سلول‌درمانی سرطان پوست ملانوما توسط FDA آمریکا تأیید شد 1402/11/29

این دارو Amtagvi نام دارد و بر پایه سلول‌های سیستم ایمنی بیمار عمل می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43