خدمات سایت


متن کامل خبر

7 نکته برای میلیونر شدن

آرشیو
میلیونر شدن حالا دیگر آسان‌تر از قبل شده است درحالی‌که بسیاری از مردم میلیونر شدن را غیرممکن و شانسی می‌دانند. به اعتقاد آنها شما باید در خانواده‌ای پولدار متولد شده باشید.
1394/12/08 11:40:50 ق.ظ

 به این ترتیب برای ثروتمند شدن باید یا در لاتاری برنده شوید یا پدر و مادرتان كمك زیادی به شما كنند اما حقیقت این است كه همه ما می‌توانیم با تلاش و پشتكار ثروتمند شویم. پولدار شدن رویای محالی نیست. چنانچه تمایل به كسب ثروت بیشتری داشته باشید، به هر مقدار، شما حق رسیدن به پول و دارایی را دارید.

هیچ محدودیتی برای مقدار دارایی مورد نظر وجود ندارد. پول مثل خورشید است، برای هیچ كس تبعیض قائل نمی‌شود. پول به مقدار فراوان همیشه در دسترس افرادی است كه به این موضوع  ایمان دارند. هیچ كس از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به هفت نكته برای میلیونر شدن اشاره شده است.

1- طرز تفكر خود را تغییر دهید

شما باید به ورای هر اتفاق نگاه كنید. وقتی اكثر مردم فقط درخت‌ها را می‌بینند، شما باید كل جنگل را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب، امكان رسم خط‌مشی خود و نیل به اهداف و آرزو‌ها به وجود خواهد آمد. با ترسیم آینده و اهداف خود، به روش‌های مختلف می‌توانید به آرزوهایتان دست یابید.

شما باید قبل از نیل به اولین دارایی، بار‌ها ویژگی‌های شخصیتی خود را كشف كنید. دانستن حقیقت درباره خود همیشه آسان‌ترین كار نیست. گاهی اوقات، در یك روز ممكن است زمانی بزرگ‌ترین دشمن و زمانی نیز بهترین دوست خود شوید. با این وجود، تغییر طرز تفكر خود لازمه رسیدن به مال و ثروت است.

2- به شكلی خستگی‌ناپذیر پول پس‌انداز كنید

حقوق بسیاری از افراد تا پایان ماه كفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد. به هر حال، شما حتماً باید تا می‌توانید پس‌انداز كنید، حتی اگر رقم آن بسیار پایین باشد. تكنیك‌های متعددی برای پس‌انداز كردن وجود دارند.شما باید ضمن كشف سیستم خاص خود شروع به جمع‌آوری مال و ثروت كنید.حتی اگر درآمد ثابتی نیز دارید، باید برای پس‌انداز كردن به وضع یك سری قوانین بپردازید. چه با 50 دلار چه با 500 دلار پس‌انداز در ماه آغازگر این روند هستید، به بهترین نحو ممكن تلاش و این پول را سرمایه‌گذاری كنید.

3-از میلیونرها یاد بگیرید

اغلب مردم دوستان همراه و همدلی را اطراف خود جمع نكرده‌اند. بیشتر اوقات با این قبیل افراد در خواربارفروشی، ورزشگاه، مدرسه، محل كار و غیره آشنا می‌شویم. با افزایش روابط دوستانه میان ما و آنها، اعتماد به دوستان نیز افزایش می‌یابد. به هر حال، در اغلب موارد آنها میلیونر نیستند و نمی‌توانند به شما نیز در این زمینه كمك كنند. آنها احتمالا رویای ثروتمند شدن را غیرممكن می‌بینند. در عوض از میلیونر‌ها یاد بگیرید. با حذف این روابط در پی كشف افرادی باشید كه پله پیشرفت شما در آینده می‌شوند.

4-زیاده‌روی در به دست آوردن ثروت

برای ثروتمند شدن شما اول باید درباره آن نكاتی را یاد بگیرید. این به آن معنا است كه شما باید خود را در موقعیت‌هایی قرار بدهید كه هرگز قبلا آنها را تجربه نكرده‌اید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید رانندگی با یك خودروی جدید را امتحان كنید، از یك دلال معاملات بانكی بخواهید تا یك خانه گران قیمت را به شما نشان بدهد یا یك براونی از بهترین قنادی شهر خود بخرید.

بسیاری از این كار‌ها حساب پس‌انداز شما را خالی نمی‌كنند. در حقیقت، بعضی از آنها رایگان هستند. اگر تمایل به تحقق رویا‌های مالی خود دارید، باید به جایی بروید كه 97 درصد از مردم علاقه‌مند به رفتن به آنجا نیستند. آیا دوره‌های لوكس آموزش گلف، چشمه آب معدنی یا موزه‌هایی در محل زندگی شما وجود دارند كه اجازه زیاده‌روی در كسب ثروت را به شما بدهند؟ اگر جواب مثبت است، از آنها بهره ببرید.

5-به ثروتمند شدن خود ایمان بیاورید

اگر باور دارید كه می‌توانید میلیونر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به دست خواهید آورد. به هر حال، اگر شما این آرزو را برای خود محال می‌دانید و دیگران را مستحق ثروتمند شدن می‌بینید، هرگز پولدار نخواهید شد. همچنین، همیشه افراد ثروتمند را موفق بپندارید. افرادی كه از پول متنفر هستند احتمالا پولدار نمی‌شوند.

بهترین راه برای انجام این كار شناخت مداوم خود و ماهیت پول و ثروت است.شما می‌توانید برای نیل به هدف خود كتاب‌هایی را بخوانید كه توسط افراد میلیونر نوشته شده‌اند. با دریافت آموزش تمام عیار و الهام گرفتن همیشگی از دیگران، شما قادر به كسب ثروتی خواهید بود كه در پی آن بوده‌اید.

6-خدمت خود را توسعه دهید

ثروت مادی مجموع سهم كلی شما نسبت به جامعه است. برای درك نحوه ارزش‌گذاری برای تعداد بیشتری از افراد در مدت زمان كمتر شما خواهید دانست كه می‌توانید همواره بر كیفیت و كمیت خدمت خود بیفزایید.مردم منتظر خدمت‌رسانی دیگران هستند.توسعه خدمات در ادامه به بحث درباره طی مسافتی بیشتر می‌پردازد. وقتی زمان كمك‌رسانی به دیگران فرا‌می‌رسد، شما باید همه دارایی خود را برای انجام این كار فدا كنید. به تحسین مردم نیندیشید. شما فقط دانه‌ها را بكارید. طبیعت مراقب بقیه مراحل خواهد بود.

7-همه فرصت‌ها را به چنگ آورید

در اطراف شما، هر جا كه زندگی كنید، همیشه فرصت‌هایی برای استفاده وجود دارند. جامعه شما به‌شدت به كمك‌تان نیاز دارد. فقط با باز كردن ذهن و قلب خود به سوی این فرصت‌ها، می‌بینید كه امكان سود بردن از آنها در زمان مناسب وجود دارد. به علاوه، شما نمی‌توانید با نه گفتن به فرصت‌ها انتظار میلیونر شدن را داشته باشید. شما باید هر فرصتی را كه اسم‌تان رویش نوشته شده است تصاحب كنید.گاهی منافع مالی به سرعت حاصل نمی‌شود اما با كاشت مداوم دانه‌ها، سرانجام شاهد محصولی پر بار خواهید بود.

پول نتیجه برداشت محصول شما است. همه دارایی‌هایتان از نسبتی مستقیم با فعالیت‌های شما برخوردار است. انجام هر كار تا آخرین توان و داشتن یك هدف برجسته و بزرگ در تمام طول زندگی، می‌تواند شما را ثروتمند كند. تمایل به كسب ثروت در نهایت باعث می‌شود تا چنانچه آماده‌اید پولدار شوید. هر چه بیشتر دانه  (خدمت) بكارید، گیاهان  (پول) بیشتری نیز خواهید داشت.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • رازهای میلیونر شدن,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 225

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 50