خدمات سایت


متن کامل خبر

تیتر داغ دنیای آی تی از دروغ بودن رمزگشایی آیفون توسط اف بی آی تا جایزه ویژه لینکداین به یک ایده

آرشیو
با هم مروری بر داغ ترین اخبار دنیای آی تی در روز یکشنبه 22 فروردین 1395 می‌کنیم:
1395/01/23 10:48:42 ق.ظ

شماره 1- کمپانی Nest، تولیدکننده ابزارهای هوشمند خانگی پس از خرید کمپانی Revolv (معامله اکتبر 2014 انجام شد) اعلام کرد ابزارهای قدیمی Revolv را زین پس پشتیبانی نخواهد کرد. مشتریان قدیمی از این تصمیم Nest که در زیرمجموعه آلفابت (پدر کمپانی گوگل) قرار دارد، به‌شدت ابراز نگرانی کرده و می‌گویند از کجا معلوم سایر محصولات هوشمند خانگی چنین بلایی سرشان نیاید! گفتنی است نست این کمپانی را برای مغزهایی که در داخل آن وجود دارد خریده است نه محصولات قدیمی تولیدی آن!

گوگل در تازه‌ترین اظهارنظر قول داده است تا به زیان دیدگان خسارت پرداخت کند.

شماره 2 - کمپانی AccorHotels پلتفرم به اشتراک‌گذاری خانه Onefinestay را به مبلغ 169 میلیون دلار خرید تا حضور آنلاین خود را در بخش اجاره خانه و املاک و هتل داری توسعه بخشد.

شماره 3 - مدیران اپل می‌گویند خبر رمزگشایی آیفون توسط اف بی آی دروغی بیش نیست و دست اف بی آی زمانی برای اپل رو شده که مقامات مجدداً به اپل برای رمزگشایی آیفون فشار جدید آورده‌اند. از سوی دیگر کاخ سفید با ارائه هرگونه لایحه برای فشار آوردن به کمپانی‌های آی تی نظیر اپل برای رمزگشایی دیتا مخالف قبلی خود را تکرار کرده است. دعوا دوباره بالاگرفته است.

شماره 4 - فیس‌بوک که این روزها در حال از دست دادن کاربران خود است، ویژگی جستجوی ویدئو به‌صورت استریمینگ را به محصولات برودکستینگ خود افزود تا جلب مشتری کند.

شماره 5 - لینکداین به سیستم ابداعی که بتواند به شما بگوید چند درصد ممکن است فلان شغل را به شما بدهند؛ جایزه خواهد داد. بشتابید!

شماره 6 - یاهو در انتظار کاهش 15 درصدی درآمد سالانه خود است و بحث فروش مغز این کمپانی همچنان در دنیای آی تی داغ بوده و البته مخفی توسط خریداران احتمالی دنبال می‌شود.

شماره 7 - نوکیا 1300 نفر از کارمندان خود را در فنلاند بازخرید می‌کند تا از این طریق هزینه‌های خود را 900 میلیون یورو تا سال 2018 کاهش دهد.

شماره 8 - سایت Reddit ابزار مسدودکننده جدیدی را روی سرورهای خود نصب می‌کند تا کاربران نتوانند پیام‌های مختلف به دیگران ارسال کنند.

شماره 9 - اپل 588 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و این بدان معناست که هر کاربر به‌طور متوسط 1.7 درصد از ابزار اپل را در اختیار دارد. مطابق آمار Credit Suisse بیش از 1 میلیارد ابزار فعال اپلی در جهان وجود دارد.

شماره 10 - چین از طریق سیستم فیلترینگ Great Firewall of China سایت‌هایی که اخبار مربوط به اسناد پاناما و مقامات چینی را برملا کرده را مسدود کردند تا کاربران نتوانند نام مفسدین مالی چینی را که در حکومت چین هستند، مشاهده کنند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • فیسبوک,
  • نوکیا,
  • اخبار تکنولوژی,
  • لینکداین,

نظرات ثبت شده برای این خبر

دلارام
(1395/05/15)
شک نکنید پشت پرده، اپل و مایکروسافت و بقیه کمپانی های دیگه آمریکا، مخفیانه هر چی اف بی آی بخواد براش انجام میدن و این نمایش هایی که از شجاعت و وفاداری به حقوق مردم و حریم خصوصی اونها برای ما بازی میکنند صرفا در حد همون نمایش و تئاتر سیاه بازی ست و بس. اینها رو میگن که اعتماد خریداران رو از دست ندهند وگرنه محاله اف بی آی و مقامات کاخ سفید چیزی ازشون بخوان و اینها بتونن بگن "نه! بخاطر احترام به آزادی و حقوق شهروندی و حریم خصوصی مردم عزیز آمریکا از انجام خواسته شما معذوریم!"

Captcha




بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 17

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27