خدمات سایت


متن کامل خبر

انتشار عکس های جدید از کیندل «اوسیز» آمازون و قاب باتری جالب آن

آرشیو
این هفته آمازون احتمالا یک کیندل جدید را به مخاطبانش معرفی می کند اما در حالی که زمان زیادی تا این اتفاق باقی نمانده، سایتی به نام Tmall جزئیات جالبی را در مورد این کتابخوان منتشر کرده است.
1395/01/24 12:50:02 ب.ظ

این هفته آمازون احتمالا یک کیندل جدید را به مخاطبانش معرفی می کند اما در حالی که زمان زیادی تا این اتفاق باقی نمانده، سایتی به نامTmall جزئیات جالبی را در مورد این کتابخوان منتشر کرده است.

دستگاه ظاهرا کیندل اوسیز(Oasis) نام دارد و همانطور که در تصاویر لو رفته می توانید ببینید حاشیه بسیار بزرگی در سمت راست آن (یا چپ، بسته به اینکه ترجیح می دهید چطور از دستگاه استفاده نمایید) دیده می شود.

این حاشیه شکل ظاهری دستگاه را اندکی عجیب و البته از نظر بسیاری ناخوشایند کرده اما آنطور که از روی عکس ها می توان حدس زد، کاربر راحت تر می تواند آن را با یک دست بگیرد. دو دکمه بزرگ فیزیکی نیز در این حاشیه دیده می شوند که می توانید از آنها برای ورق زدن کتاب خود استفاده نمایید و در نتیجه دیگر نیازی به لمس نمایشگر برای این کار نخواهد بود.

اوسیز نمایشگری با تراکم پیکسلی 300ppiدارد و از لحاظ وضوح متون و شارپ بودن تصویر با مدل «وویج» برابری می کند. تعداد LEDهای داخل این کتابخوان حدودا شصت درصد افرایش داشته است و در نتیجه انتظار می رود که نور پس زمینه آن در شرایط کم نور یکپارچکی و یکنواختی بیشتری داشته باشد.

ترجمه ای که از محتوایات صفحه سایتTmall توسط کاربران ردیت صورت گرفته، مشخصات کلی دستگاه را هم فاش می کند؛ کیندل اوسیز وزنی در حدود 131 گرم دارد که به اعتقاد آمازون 20 درصد سبک تر از مدل های قبلی به نظر می رسد.

در مورد ابعاد آن هم باید بگوییم که قطرش به 3.4 میلیمتر در باریک ترین قسمت و 8.5 میلیمتر در قطورترین ناحیه می رسد. تفاوت میان این دو نقطه البته قابل توجه است و به همین خاطر شاید اوسیز عجیب ترین ظاهر را در میان مدل های معرفی شده توسط آمازون داشته باشد.

قاب باتری قابل تعویض این کتابخوان هم به آن امکان می دهد که به مدت 20 ماه در وضعیت استندبای بماند که این رقم فوق العاده است. قاب دستگاه از چرم طبیعی تهیه شده و در رنگ های مختلفی موجود است و با استفاده از آهنربا به بدنه آن می چسبد.

اما کیندل اوسیز دارای وضعیتی به نام «اسلیپ» است (احتمالا یک مد نرم افزاری) که دوام باتری آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. آمازون از این مد تحت عنوان «سیستم باتری دوگانه» یاد کرده، چون باتری داخلی دستگاه و باتری کیس همراه با هم کار می کنند، وقتی قاب دستگاه روی آن باشد و اقدام به شارژش نمایید هر دوی باتری ها به صورت همزمان شارژ خواهند شد و وقتی دستگاه را از منبع برق جدا نمایید کیندل ابتدا از شارژ داخلی خود و سپس شارژ قاب بهره می گیرد.

کتابخوان جدید آمازون همانطور که اشاره شد اوسیز به معنای واحه یا آبادی میان کویر نام دارد با این همه، هیچگونه اطلاعاتی در مورد ضد آب بودن آن یا حتی مقاومتش در برابر آب منتشر نشده است.

اگر این کیندل چنین مشخصه ای داشت می شد با آن در کنار استخر یا ساحل با خیالی آسوده مطالعه کرد. با این همه اوسیز را می توان گام ارزنده آمازون بعد از Paperwhite دانست. سوال اینجاست: آیا اوسیز جایگزین وویج است؟ نمی دانیم.

متاسفانه در سایتTmall هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت دستگاه منتشر نشده است و در نتیجه کاربران مدل های فعلی کیندل فعلا نمی توانند تصمیم نهایی خود را برای خرید این دستگاه بگیرند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آمازون,
  • کیندل,
  • کتابخوان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 113