خدمات سایت


متن کامل خبر

افراد با حقوق زیر 1.5 میلیون تومان کارت خرید کالا می ‌گیرند

آرشیو
مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با بیان این که بانکهای ملی، صادرات و رفاه کارگران، بانکهای عامل در اجرای طرح فروش اقساطی کالا هستند گفت: حداکثرحقوق دریافتی شرکت کنندگان در طرح کارت اعتباری کالا ۱.۵ میلیون تومان است.
1395/02/07 05:51:58 ب.ظ

عباس هاشمی در خصوص مرحله ابتدایی ارائه کارت خرید کالا گفت: در مرحله اول از اجرای این طرح تعداد 1 میلیون و 500 هزار کارت خرید کالا برای خرید کالاهای تولید داخل در اختیار افراد تحت پوشش وزارت اموزش و پرورش ، سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرد .
 
وی گفت : براساس تفاهمنامه ای که بانک مرکزی با 3 بانک عامل برای اجرای طرح کارت خرید اقساطی کالا امضا شد ، هریک از بانک های عامل 350 هزار کارت برای مخاطبان تعیین شده صادر می کنند .
 
هاشمی افزود : بانک صادرات 350 هزار کارت اعتباری با سازمان بازنشستگی کشوری صادر کرده است که تاکنون 30 هزار کارت تحویل شده و مابقی تا 20 اردیبهشت تحویل می شود همچنین وزارت اموزش و پرورش تا امروز 80 هزار نفر از کارکنان خود را به بانک ملی معرفی کرده است که تا اواخر اردیبهشت کارت اعتباری همه افراد تعهد شده تحویل داده خواهد شد اما بانک رفاه تاکنون فقط 5 هزار کارت برای متقاضیان صادر کرده است .
 
وی گفت : سقف اعتبار شارژ شده در هر کارت برای خرید کالا 6 میلیون تومان است و دارندگان این کارت می توانند کالاهای مشخص شده تولید داخل را با سود 12 درصد و در اقساط 24 ماهه خریداری کنند .
 
هاشمی با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح اقشار کم‌ درامد جامعه تحت پوشش قرار می گیرند گفت : حداکثرحقوق دریافتی شرکت کنندگان در طرح کارت اعتباری کالا 1.5 میلیون تومان است و در مرحله اول اجرای طرح فروش اقساطی کالا ، حدود 4 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است .
 
وی افزود : این طرح برای حمایت از تولید داخل و با هدف تحریک کنترل شده تقاضا و با همراهی و همکاری بخش خصوصی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، دستگاههای اجرایی ، بانک مرکزی و مشارکت سه بانک عامل انجام اجرا می شود .
 
هاشمی گفت : تاکنون حدود 100 شرکت و نمایندگی در طرح فروش اقساطی برای عرضه 13 هزار نوع کالا شامل انواع لوازم خانگی ، تولیدات صنایع نساجی و پوشاک ، صنایع شیمیایی و سلولزی ، صنایع معدنی ، برق و الکترونیک ، باطری خودرو و بسیاری دیگر از کالا ها ثبت نام کردند .
 
وی با بیان اینکه در قالب این طرح 9200 نمایندگی بصورت حضوری و حدود 50 نمایندگی بصورت اینترنتی اماده خدمات رسانی به متقاضیان هستند افزود : متقاضیانی که کارت دریافت می کنند برای شناسایی نمایندگی های و فروشگاه ها و مراکز توزیع تعیین شده می توانند به سایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت به ادرس : www.mimt.gov.ir مراجعه کنند .

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • کارت اعتباری,
  • کارت اعتباری خرید کالا,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نقش روبات های الگوریتمی در ریزش بورس image نقش روبات های الگوریتمی در ریزش بورس 1399/07/02

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: افت پی در پی شاخص بورس سهامداران را بی‌تاب کرده است.روز گذشته سهامداران انگشت اتهام را به معاملات الگوریتمی نشانه گرفتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3207

افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ image افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ 1399/03/24

بازار ارز امروز در حالی فعالیت خود را آعاز کرد که هنوز ضربه روز پنجشنبه برای بسیاری از خریداران و فروشندگان، عادی نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3903

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ image ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ 1399/03/11

در حالی که برخی کارشناسان پیش بینی می کردند با آزاد سازی سهام عدالت بخش مهمی از دارندگان این سهام فروش را بر نگهداری آن ترجیح دهند، اما رفتار مردم در اولین روزهای فراهم شدن امکان فروش، نشان داد بخش مهمی از دارندگان ترجیح می‌دهند فعلا برای فروش دست نگه دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3628

بانک مرکزی: مشکلات فنی رمز دوم پویا به‌زودی برطرف می‌شود  image بانک مرکزی: مشکلات فنی رمز دوم پویا به‌زودی برطرف می‌شود 1398/11/28

بانک مرکزی اعلام کرد اقدامات اصلاحی برای رفع كاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز شده است و در روزهای آتی، شاهد بهبود مشکلات رمز دوم پویا خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2545

کاهش فروش و ثبت‌نام؛ مهم‌ترین عامل افزایش قیمت خودرو image کاهش فروش و ثبت‌نام؛ مهم‌ترین عامل افزایش قیمت خودرو 1398/11/07

فرید زاوه، کارشناس صنعت خودرو ایران، عرضه‌ی کم درمقابل تقاضاى فراوان را عامل افزایش قیمت خودرو دانست و رکود سنگینی برای بازار خودرو در سال آینده پیش‌بینی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2296

دریافت رمز یکبار مصرف از طریق پیامک image دریافت رمز یکبار مصرف از طریق پیامک 1398/09/11

طبق اطلاعیه جدید بانک مرکزی کاربرانی که نمی‌توانند از گوشی های موبایل هوشمند مراحل دریافت رمز دوم یکبار مصرف را انجام دهند، از این پس قادر خواهند بود از طریق پیامک رمز دوم پویا را دریافت کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3355

زیان قطع اینترنت چقدر بود؟ image زیان قطع اینترنت چقدر بود؟ 1398/09/11

سازمان تنظیم مقررات خسارات وارد شده به اپراتورها را ۱۰۸۰ میلیارد تومان اعلام کرده است و بیشترین خسارت به ایرانسل وارد شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2615

تغییر در حوزه مسکن در 1 سال اخیر چگونه بود image تغییر در حوزه مسکن در 1 سال اخیر چگونه بود 1398/08/30

گزارش مرکز آمار ایران، قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی و متوسط مبلغ اجاره برای...

امتیاز:
تعداد بازدید: 2388

خودپرداز بیت کوین در ایران رونمایی شد image خودپرداز بیت کوین در ایران رونمایی شد 1398/08/30

در جریان پنجمین دوره‌ی نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) محصولات جدیدی رونمایی شد که ازجمله‌ جالب‌ترین این ابزار‌ها باید به خودپرداز بیت‌کوین یا BTM اشاره کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2156

مهلت وام اسنپ برای تهیه بنزین تمدید شد image مهلت وام اسنپ برای تهیه بنزین تمدید شد 1398/08/29

اسنپ دقایقی پیش از تمدید مهلت طرح کمک‌هزینه بنزین برای رانندگان خود خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2190