خدمات سایت


متن کامل خبر

مذاکرات جدید ایران و آلمان برای تولید مشترک لوازم خانگی

آرشیو
یک تیم تحقیقاتی از آلمان برای مشارکت صنعتی با ایران در حوزه لوازم خانگی فعال شده که تا ۲۴ ماه آینده، تولید محصولات به صورت مشترک در ایران را آغاز کند.
1395/02/25 10:15:28 ق.ظ

به گزارش مهر، با ورود هیات‌های آلمانی به ایران و آغاز بررسی زمینه‌های مشترک همکاری در بخش‌های مختلف صنعتی، قرار است یک تیم تحقیقاتی از آلمان برای مشارکت صنعتی با تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی فعال شده و تولیدات مشترک را در فاصله زمانی ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده، وارد بازار ایران کنند. 

وزارت صنعت، معدن و تجارت در ملاقات‌های اخیری که با سرمایه‌گذاران و نمایندگان کمپانی‌های خارجی داشته، این نکته را مورد تاکید قرار داده که از این پس، ورود کالاهای ساخته شده به بازار ایران را با محدودیت مواجه خواهد کرد و در مقابل، تولید مشترک به صورت جوینت‌ونچر و با انتقال تکنولوژی باید در بخش‌های مختلف صنعت ایران شکل گیرد و ۳۰ درصد از محصولات تولیدی نیز صادر شود. 


اووه راشکه، یک مقام مسوول از شرکت‌های آلمانی نیز از برداشتن اولین گام برای آغاز فعالیت‌های تجاری و صنعتی در ایران خبرداد و گفت: آلمان به بازار ایران اعتقاد راسخ دارد و با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی با ثبات ایران، این کشور بازاری بسیار جذاب برای لوازم خانگی آلمانی به شمار می‌رود، ضمن اینکه پس از لغو تحریم‌ها، به صورت نظام‌مند تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های تجاری خود را در ایران توسعه داده و از طریق شرکا و مشتریان محلی سابق خود، به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه نائل شده‌ایم و از این که بار دیگر به بازار ایران باز می‌گردیم، بسیار خوشحالیم. 

وی اظهار داشت: بحث انتقال تکنولوژی برای ما مشکل نیست و در مدت بررسی تیم‌های تحقیقاتی خود، در انتظار تامین‌کننده های ایرانی برای بررسی تولید مشترک می‌مانیم، این در حالی است که در صنعت خودرو نیز هم‌اکنون هم قطعات به ایران ارسال می‌شود و در صورت به نتیجه رسیدن بررسی‌ها، تا سال ۲۰۱۷ برنامه‌هایی برای ورود و همکاری در صنعت قطعه‌سازی نیز در دست داریم. 


راشکه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که در صورت بروز مسایل سیاسی، ایران را ترک نکنید، تاکید کرد: اگرچه ما هم مثل شما به قوانین کشورمان پایبند هستیم اما این بار ما آمده‌ایم که در ایران بمانیم، ضمن اینکه سالانه ۹ درصد سرمایه خود را صرف تحقیق و توسعه می‌کنیم و اگرچه در اساسنامه خود برای فروش سهام برنامه‌ای نداریم اما بحث تولید مشترک و انتقال فناوری صنعتی همواره از سیاست‌های ما بوده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لوازم خانگی,
  • ایران,
  • آلمان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 229

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77