خدمات سایت


متن کامل خبر

سونی حداکثر تا اواسط ماه آینده تولید حسگرهای دوربین خود را از سر می گیرد

آرشیو
اثرات زمین لرزه اخیر در ژاپن همچنان در کل صنعت محصولات عکسبرداری و الکترونیک احساس می شود و این تاثیر خصوصا روی تولیدکنندگان دوربین که برای تامین حسگرهای تصویری خود به سونی متکی بوده اند مشهود است.
1395/02/27 10:37:20 ق.ظ

همانطور که در جریان هستید تاسیسات اصلی این شرکت ژاپنی برای ساخت حسگر بعد از زمین لرزه های اخیر در ژاپن تعطیل شد و در واقع تولید آنها به حالت تعلیق در آمد تا بازرسان بتوانند تاسیسات سونی را مورد بررسی قرار داده و خسارت های وارده را تخمین بزنند.

حالا این کمپانی اخبار تازه را در خصوص پیشرفت های صورت گرفته برای بازسازی تاسیسات آسیب دیده اش و از سرگیری فرایند تولید حسگرهای خود منتشر کرده و آنطور که از ظواهر امر بر می آید کارخانه خسارت دیده آن تا پایان ماه جاری میلادی (حداکثر پانزده روز دیگر) کل فعالیت هایش را از سر می گیرد.

براساس این خبر شش روز پیش فعالیت این کارخانه به صورت آزمایشی آغاز شد و دیگر فرایندهای پشتیبان شامل مونتاژ نیز حداکثر دو روز دیگر شروع به کار خواهند کرد.

آنطور که سونی گفته، آخرین قطعه در پازل تولید حسگر «عملیات های فراوری قرص سیلیسیم» است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تاریخ 21 ماه می مصادف با یکم خرداد از سر گرفته می شود.

بازگشایی دوباره این واحد می تواند به سان هوایی تازه برای تولیدکنندگان دوربین و اسمارت فون و بسیاری شرکت های دیگر باشد که پیشتر مجبور بودند تولید محصولات خود را به خاطر نبود حسگرهای سونی به تاخیر انداخته یا به کل متوقف نمایند.

نیکون یکی از شرکت هایی است که از زلزله اخیر و تعطیلی واحد تولید حسگر تصویر سونی متضرر شده و در نتیجه تخفیف هایی که برای برخی از محصولاتش تعریف کرده بود را حذف کرد.

بازار موبایل و دوربین نیز از دیگر بخش هایی هستند که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند. در نتیجه کمبودهایی از این نوع صرفا به وخامت مشکلات بازار منتهی می شوند که خوشبختان با انتشار این خبر انتظار می رود این مشکلات هرچه سریع تر مرتفع گردد.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سونی,
  • دوربین عکاسی,
  • دوربین سونی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




DJI از دوربین سینمایی Ronin 4D مجهز به اسکنر لایدار رونمایی کرد image DJI از دوربین سینمایی Ronin 4D مجهز به اسکنر لایدار رونمایی کرد 1400/07/30

دی‌جی‌آی از جدیدترین دوربین سینمایی خود با نام Ronin 4D برای افراد حرفه‌ای رونمایی کرده است که با گیمبال داخلی و پشتیبانی اسکنر لایدار عرضه می‌شود و می‌تواند تا رزولوشن 8K را نیز فیلم‌برداری کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 686

فوجی‌فیلم از GFX50S II رونمایی کرد؛ ارزانترین دوربین مدیوم‌فرمت دنیا image فوجی‌فیلم از GFX50S II رونمایی کرد؛ ارزانترین دوربین مدیوم‌فرمت دنیا 1400/06/15

فوجی‌فیلم از جدیدترین دوربین‌ مدیوم‌فرمت بدون آینه GFX رونمایی کرد؛ دوربین ۵۱٫۴ مگاپیکسلی GFX50S II. با قیمت ۳۹۹۹ دلار، این اقتصادی‌ترین دوربین دیجیتال مدیوم‌فرمتی است که تابه‌حال ساخته شده.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1170

۳۶ درصد از عکاسان حرفه‌ای با گوشی هوشمند عکس می‌گیرند image ۳۶ درصد از عکاسان حرفه‌ای با گوشی هوشمند عکس می‌گیرند 1400/05/31

با افزایش روزبه‌روز کیفیت دوربین‌‌ گوشی‌های هوشمند، نسبت قابل توجهی از عکاسان حرفه‌ای برای خلق تایم لپس یا کاور مجله‌ها از موبایل خود استفاده می‌کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2165

آیا کانن پنل لمسی را جایگزین دکمه فیزیکی شاتر می‌کند؟ image آیا کانن پنل لمسی را جایگزین دکمه فیزیکی شاتر می‌کند؟ 1399/10/02

پتنت جدید کانن نشان می‌دهد که این شرکت به فکر تغییر یکی از قسمت‌های نمادین دوربین‌های حرفه‌ای است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 981

نیکون کلاس آموزش عکاسی رایگان برگزار می‌کند image نیکون کلاس آموزش عکاسی رایگان برگزار می‌کند 1399/09/05

نیکون در اقدامی مشابه آنچه در دوران آغاز دنیاگیری ویروس کرونا انجام داده بود، تا روز یازدهم دی‌ماه امسال تمامی کلاس‌های آموزشی آنلاین خود را به‌رایگان برگزار می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1584

مشخصات فنی نیکون Z7S و Z6S فاش شد  image مشخصات فنی نیکون Z7S و Z6S فاش شد 1399/07/02

بر اساس شایعه‌ای جدید، نیکون Z7S و Z6S قرار است دارای همان حسگر به‌کاررفته در Z7 و Z6 باشند و به‌دلیل داشتن قابلیت‌های اضافه، با قیمت بیشتری نسبت‌به این دو دوربین به بازار عرضه شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2620

محققان اولین عکس ۳۲۰۰ مگاپیکسلی جهان را ثبت کردند image محققان اولین عکس ۳۲۰۰ مگاپیکسلی جهان را ثبت کردند 1399/06/19

محققان با استفاده از سنسورهای بزرگترین دوربین دیجیتال دنیا موفق شدند تصاویری با کیفیت بی سابقه ۳۲۰۰ مگاپیکسل ثبت کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2531

افت ۵۰ درصدی فروش دوربین عکاسی بدون آینه در ماه مارس در ژاپن  image افت ۵۰ درصدی فروش دوربین عکاسی بدون آینه در ماه مارس در ژاپن 1399/01/26

تحلیلگران شیوع بیماری کرونا را مقصر اصلی افت فروش دوربین‌های عکاسی بدون آینه در ماه‌های گذشته می‌دانند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3377

فوجی فیلم از دوربین میرورلس  X-T4 رونمایی کرد؛ لرزشگیر داخل بدنه و منظره‌یاب ۱۰۰ هرتزی image فوجی فیلم از دوربین میرورلس X-T4 رونمایی کرد؛ لرزشگیر داخل بدنه و منظره‌یاب ۱۰۰ هرتزی 1398/12/07

فوجی فیلم یکی از مطرح‌ترین سازندگان دوربین‌های حرفه‌ای در دنیاست. این کمپانی اخیرا از جدیدترین دوربین میرورلس خود رونمایی کرده و با بروزرسانی‌هایی که در این دوربین شاهد هستیم، آن را به یک دوربین همه‌کاره تبدیل می‌کند

امتیاز:
تعداد بازدید: 2435

رونمایی از فوجی فیلم X100V؛ فیلمبرداری 4K با قیمت 1400 دلار image رونمایی از فوجی فیلم X100V؛ فیلمبرداری 4K با قیمت 1400 دلار 1398/11/16

فوجی فیلم در مراسمی در لندن از دوربین X100V رونمایی کرد. این دوربین از حسگر 26.1 مگاپیکسلی نسل چهارم X-Trans CMOS و پردازنده سیگنال تصویر X-Processor 4 بهره برده و به گفته سازنده برای عکاسان خیابانی تولید شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2943