خدمات سایت


متن کامل خبر

دغدغه و معضل هایی که عمدتا درباره ماشین‌های لباس‌شویی باید بدانیم

آرشیو
ماشین لباس‌شویی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است؛ وسیله‌ای که کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که این روزها از آن استفاده نکند. اما مصرف‌کنندگان ماشین‌های لباس‌شویی در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف، به دنبال رفع نیازهای متفاوتی از دستگاه‌شان هستند.
1395/03/01 10:53:21 ق.ظ

ماشین لباس‌شویی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است؛ وسیله‌ای که کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که این روزها از آن استفاده نکند. اما مصرف‌کنندگان ماشین‌های لباس‌شویی در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف، به دنبال رفع نیازهای متفاوتی از دستگاه‌شان هستند. این نیازها با توجه به عوامل مختلف از جمله تعداد افراد خانواده، قیمت برق، داشتن کودک و مواردی از این دست، شکل میگیرند. اما شش مورد اصلی هستند که تقریبا میان تمام کاربران مشترک‌اند. این موارد طی پژوهشی که در امریکای شمالی و غرب اروپا انجام شده، مهم‌ترین موارد از نظر کاربران بوده‌اند. مواردی که البته به اغلب آن‌ها در ماشین‌ لباس‌شویی جدید سامسونگAddwashتوجه شده و برای آن‌ها راه‌حلی پیش‌بینی شده است.

ظرفیت دستگاه

میزان ظرفیت دستگاه و گنجایش آن‌، شاید یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان باشد. در پژوهشی که اخیراً انجام شده، 51 درصد مصرف‌کنندگان در فرانسه، ظرفیت دستگاه را مهم‌ترین عامل نگرانی خود ذکر کرده‌اند. این میزان در امریکا به 43 درصد رسیده و در هلند و آلمان به ترتیب 34 و 38 درصد است. عاملی که خصوصاً با افزایش استفاده از دستگاه و همچنین افزایش تعداد اعضای خانواده، اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد و البته واضح است که راه‌حلی ساده دارد: در نظر گرفتن نیازهای آینده خانواده‌ها، هنگام خرید دستگاه.

 

اضافه کردن لباس حین شستشو

برای بسیاری از کسانی که مصرف‌کننده ماشین لباس‌شویی هستند پیش آمده که یادشان رفته باشد تا برخی از لباس‌ها را داخل ماشین بیاندازند یا بخواهند که حین شستشو، اقلام جامانده را به ماشین اضافه کنند. این مسئله، دغدغه 25 تا 30 درصد کاربرانی بوده که از کشورهای امریکا، فرانسه، هلند و آلمان، در پژوهش مذکور شرکت کرده‌اند. همچنین بیش از 80 درصد آن‌ها به افزودن لباس به ماشین لباس‌شویی، حین شستشو احساس نیاز کرده‌اند. اگرچه اکثر آن‌ها معتقد بوده‌ که چنین امکانی وجود ندارد و باقی نیز گفته‌اند که در صورت امکان، تصوری از چگونگی انجام آن ندارند، اما ماشین لباس‌شویی AddWash سامسونگ،‌ این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا حین شستشو، اقلام جامانده را به سادگی به دستگاه اضافه کنند.

صدا و لرزش

صدا و لرزش ماشین ‌لباسشویی دغدغه بالغ بر 36 درصد از مصرف‌کنندگان در فرانسه و 34 درصد از کاربران در کشور هلند گزارش شده است.‌ صدایی که خصوصاً هنگام کار کردن دستگاه روی دور تند، آزاردهنده می‌شود. تصویر لباس‌شویی‌هایی که از جا کنده می‌شوند و حین کار کردن خود نیز حرکت می‌کنند، برای بیشتر افراد تصویر آشنایی است. اگرچه این مشکل در دستگاه‌های جدید کمتر به چشم می‌خورد اما این مسئله هنوز آن‌قدر مهم است که حتی ذهن مصرف‌کنندگان اروپایی را نیز به خود مشغول می‌کند.

مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی لوازم خانگی، در تمام دنیا و در میان اکثر کاربران موضوع مهمی است. هرچند که میزان حساسیت مردم کشورهای مختلف در مواجهه با این موضوع متفاوت است، اما همگی نسبت به آن دغدغه دارند. بیشترین میزان دغدغه از آن آلمانی‌ها است و 27 درصد از مصرف‌کنندگان نسبت به مصرف انرژی ماشین‌ لباس‌شویی خود حساس‌اند. دغدغه‌ای که در سال‌های اخیر در کشور ما نیز بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و کاربران را به سمت استفاده از محصولات با مصرف انرژی بهینه سوق داده است. به سبب همین نیاز هم، شرکت سامسونگ بهینه‌سازی مصرف انرژی محصولات خود را از جمله AddWash، به عنوان یک اصل مهم در نظر میگیرد.

شستشوی بی‌نقص

لکه‌های باقی‌مانده روی لباس، شاید بدترین چیزی باشد که یک فرد می‌تواند پس از شستشوی لباس خود با آن مواجه شود. به همین دلیل است که در کشورهای مختلف نیز به یک اندازه به این موضوع حساس هستند و چیزی حدود 20 درصد کاربران، نسبت به این موضوع نگرانی دارند. دغدغه‌ای که AddWash به آن پاسخ داده و با اضافه کردن یک مرحله پیش از شستشو و با خیساندن لباس‌ها در «کف»، به تمامی لکه‌ها نفوذ می‌کند تا هیچ لکه‌ای پس از شستشو روی لباس باقی نماند.

خشک‌کن لباس

زندگی‌های شلوغ و پرشتاب امروزی، دیگر فرصتی برای پهن کردن و خشک شدن لباس‌ها باقی نمی‌گذارد. همین شلوغی و شتاب باعث شده تا یکی دیگر از نیازهای مهم کاربران، وجود سیستم خشک‌کن لباس باشد. مورد مهمی که به زندگی مصرف‌کنندگان سرعت می‌بخشد و نیاز آن‌ها را از صبر کردن برای خشک شدن لباس‌ها برطرف می‌کند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ماشین لباسشویی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 163

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 79