خدمات سایت


متن کامل خبر

سامسونگ و تلاش هایش برای کاهش آلودگی صوتی در منازل؛ نگاهی نزدیک تر به ماشین ظرفشویی WaterWall

آرشیو
آلودگی صوتی یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که زندگی بشر امروزی را در محیط های پرتنش شهری تحت تاثیر خود قرار داده است.
1395/03/03 04:31:21 ب.ظ

حالا حتی خانه ها هم از این نوع آلودگی در امان نمانده اند و ماشین های لباسشویی و ظرفشویی شاید اصلی ترین عوامل ایجاد سر و صدا در منزل باشند.

اما تاثیر مخرب سر و صدا بر انسان و سلامت روحی و جسمی اش باعث شده تا شرکت ها تمام تلاش خود را برای ساخت محصولاتی بی صدا و بازگرداندن آرامش به محیط منازل به کار بگیرند و سامسونگ هم که حالا جزو اصلی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می رود از این قاعده جدا نیست.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با تلاش هایش در این راستا جلب می کنیم.

آیا تا به حال به منابع آلودگی صوتی اطراف‌تان دقت کرده‌اید؟ آلودگي صوتي، صداي ناخواسته‌اي است كه موجب بر هم زدن آرامش در زمان استراحت يا تمركز افراد در حين انجام كار مي‌شود و اثرات مخربی بر سلامت انسان دارد. منابع آلودگی صوتی بسیار گسترده اند ، از صدای عملیات ساختمان‌سازی گرفته تا صدای ناهنجار موتور ماشین‌ها و حتی لوازم خانه! سازمان بهداشت جهانی اخیراً اعلام کرده که سر و صدای لوازم برقی خانه می‌تواند موجب برهم زدن آرامش هنگام خواب و ایجاد تنش شده و خطر ابتلا به فشار خون و بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل شرکت سامسونگ الکترونیکس، کوشیده تا به سهم خود، این آلودگی را به حداقل برساند و محصولات خود را با کمترین میزان آلودگی صوتی تولید کند.

آرامش هنگام کار

اگر همه لوازم خانگی در کنار کاری که انجام می‌دهند، صدایی آزاردهنده از خود تولید کنند، به هدف خود که همان فراهم کردن آسایش برای مصرف‌کنندگان است، دست پیدا نمی‌کنند. چرا که در قبال انجام کارهای منزل ، آرامش افراد را سلب خواهند کرد. از جمله محصولاتی که صدای آنها هنگام کار بعضاً آزاردهنده است، ماشین‌های ظرف‌شویی هستند. شرکت سامسونگ اما در آخرین محصول خود، برای کاهش صدای تولید شده توسط ماشین ظرف‌شویی اقدامات مختلفی انجام داده است. به‌طوری که ماشین ظرف‌شویی WaterWall سامسونگ، نسبت به ماشین‌های ظرف‌شویی متداول 13 درصد صدای کمتری تولید می‌کند. سامسونگ در حالی دست به تولید این محصول زده که طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی 40 درصد از جمعیت اروپا به اندازه یک دفتر کار شلوغ و پر سر و صدا در معرض سر و صدای لوازم برقی خانگی قرار دارند.

نوآورانه و مطابق معیارهای علمی

شرکت سامسونگ به‌عنوان شرکتی که یک سبک زندگی راحت و سالم را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند، نیاز مصرف‌کنندگان خود را در نظر گرفته و ماشین ظرف‌شویی WaterWall را تولید کرده که دارای اولین بازوی شستشوی خطی در دنیاست و نسبت به مدل‌های با بازوی شستشوی چرخان، صدای کمتری تولید می‌کند. سامسونگ برای تعیین میزان تولید صدای محصولات خود فرمولی تحت عنوان «آزاردهندگی صوتی» (Psychoacoustic Annoyance) تعریف کرده است. این فرمول صدا را بر اساس معیارهای مختلفی از جمله میزان بلندی، تیز بودن، سختی و قدرت نوسانات می‌سنجد که مجموع آنها میزان آزاردهنده بودن صدا را مشخص می‌کند. برای این کار سامسونگ از فرمول تعیین بلندی صدای Zwicker استفاده کرده است.

کامل و همه‌فن حریف

یکی از دلایل اصلی صدای نسبتاً زیاد ماشین‌های ظرف‌شویی متداول، بازوی چرخان آنهاست. این محصولات صدایی بلند و متناوب تولید می‌کنند که دلیل آن چرخش بازوی شستشو است. در حالی‌که ماشین ظرف‌شویی WaterWall صدایی به مراتب کمتر تولید می‌کند که سبب عدم آزار صوتی این دستگاه می‌شود. این دستگاه همچنین با داشتن بازوی شستشوی خطی، سبب می‌شود که تمامی ظروف (حتی قابلمه و ماهیتابه های چرب) بطور کامل شسته شده و برخلاف مدل‌های متداول با بازوی چرخان، در گوشه‌های محفظه ماشین نیز ظرفی نشسته باقی نماند. ماشین ‌ظرف‌شویی WaterWall با امکان تقسیم بندی شستشو، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان دو حالت شستشو (یکی معمولی و دیگری شستشوی با شدت) را انجام دهند. از دیگر امکانات محصول جدید سامسونگ، سبد قرارگیری ظروف است که علاوه بر انعطاف‌پذیری، به‌سادگی از جای خود بیرون آمده و امکان پر و خالی کردن سریع و راحت ظروف را فراهم می‌کند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ماشین ظرفشویی,
  • WaterWall,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ image پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ 1398/08/04

کمتر از ۲ ماه دیگر تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی مانده است. سالی که برای بازار لوازم خانگی ایران پر از حاشیه و گرانی بود و دست بسیاری از خریداران لوازم خانگی که قصد خرید جهیزیه داشتند، به دلیل افزایش قیمت بی سابقه در ایران بازار، از خرید محصول کوتاه ماند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4453

با یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 آشنا شوید image با یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 آشنا شوید 1398/04/29

یخچال و فریزر مدل « HM34 » از گروه یخچال‌ و فریزرهای ساید بای‌ ساید شرکت معتبر سامسونگ است. مصرف انرژی A+این دستگاه، آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد. ظاهر زیبای این دستگاه با همراهی دو دسته‌ی عمودی ِساده تکمیل می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3853

با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1412S آشنا شوید image با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1412S آشنا شوید 1398/02/11

ماشین ظرفشویی یک دستگاه برقی است که در آشپزخانه کاربرد دارد و از آن برای شستشو و تمیزکردن ظروف استفاده می شود. شرکت دوو یک ماشین ظرفشویی مبله مدل DDW-M1412S تولید کرده که از ظرفیت ۱۴ نفره و کیفیت بالایی برخوردار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4533

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی + قیمت image راهنمای خرید ماشین ظرفشویی + قیمت 1397/09/06

همانند بخش های گذشته، در این بخش نیز لیستی از قیمت انواع ماشین ظرفشویی های دست دوم گرداوری شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4673

با یخچال فریزر ساید بای ساید مدل ROSSO2 آشنا شوید image با یخچال فریزر ساید بای ساید مدل ROSSO2 آشنا شوید 1397/02/26

این یخچال فریزر یکی از زیباترین ساید های شرکت سامسونگ است در طراحی این محصول به نکات ظریف زیادی توجه شده مثل لامپ های LED که روشنای بیشتر و مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتری...

امتیاز:
تعداد بازدید: 4873

قیمت پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار ایران  image قیمت پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار ایران 1397/02/13

با گذشت زمان و پیشرف تکنولوژی ساخته های دست بشر نیز بیشتر شد ازین رو خانم ها نیز پا به پا مردان در بازار کار مشغول به فعالیت اند . در ذیل قیمت های پرفروش ماشین ظرف شویی در بازار لوازم خانگی را در اختیار شما قرار میدهیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5059

نرخ پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌‌ها image نرخ پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌‌ها 1397/01/18

ckenvpxox6wvonou.jpg اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود هستید بهتر است از آخرین قیمت پرفروش ترین های بازار ایران با خبر شوید به همین منظور در لیست ذیل قیمت پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های بازار ایران جمع آوری شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5153

الکترولوکس از نخستین یخچال فریزر بیوپلاستیک جهان رونمایی کرد image الکترولوکس از نخستین یخچال فریزر بیوپلاستیک جهان رونمایی کرد 1397/01/11

شرکت الکترولوکس از عرضه ی یخچال فریزری خبر داده که تمام طبقات آن از بیو پلاستیک و منابع تجدید پذیر ساخته شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3190

برترین لوازم آشپزخانه هوشمند در سال 2018 اعلام شد image برترین لوازم آشپزخانه هوشمند در سال 2018 اعلام شد 1396/12/26

لوازم خانگی با قابلیت اتصال و ابزارهای آشپزخانه گجت های ایده الی برای خانه هوشمند محسوب می شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4098

ماشین لباسشویی TWINWash به ایران آمد image ماشین لباسشویی TWINWash به ایران آمد 1396/12/13

ماشین لباسشویی جدید TWINWash (تویین واش) ال جی را بیشتر بشناسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3333