خدمات سایت


متن کامل خبر

گرد و خاک در تهران/ سه شنبه هوا بهتر می شود/ آلوده ترین منطقه تهران، در شرایط اضطرار

آرشیو
وزش باد با سرعت 25کیلومتر بر ساعت از غرب تهران موجب شد پایتخت نشینان آلوده‌ترین هوا از ابتدای سال 95 تاکنون را تجربه کنند.
1395/03/17 05:39:29 ب.ظ

لیلا نظری سخنگوي شركت كنترل كيفيت هواي تهران گفت: ميانگين غلظت ذرات معلق کوچکتر از 2.5ميكرون در ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي تهران امروز 17 خرداد با شاخص عدد ی 118 فراتر از حد استاندارد بود و کیفیت هواي تهران در شرایط ناسالم براي گروه‌هاي حساس جامعه است.

به گفته وي، پديده افزايش ريزگرد‌ها در سال‌هاي اخير همواره در روزهاي گرم با وزش باد مهمان شهرهاي غربي كشور مي‌شود و تهران نيز هر از چند گاهي از آن بي بهره نمي‌ماند.

همچنين ايستگاه‌ شهرک چشمه منطقه22 با شاخص152 آلوده ترين هواي تهران را داشت و ايستگاه‌هاي شريف منطقه 2 با 148 و دانشگاه علم و صنعت منطقه 4 با 142 دومين و سومين ايستگاه‌‌هاي آلوده پايتخت بودند.

ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون مي‌توانند احتمال حمله قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در بیماران تنفسي، كودكان و افراد مسن را تشديد كنند، بنابراين تا كاهش آلودگي هوا توصيه مي‌شود گروه‌های حساس شامل زنان باردار، بيماران قلبي تنفسي، افراد مسن و كودكان از فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز خودداري كنند.

فردا هوا بهتر می شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه هوای تهران با شاخص کیفی 118 در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه است، گفت: منشأ هوای امروز تهران از گرد و غبارهای غرب کشور بوده و فردا شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

محمد رستگاری با تأکید بر اینکه دلیل ناسالم بودن هوای امروز و دیروز تهران، گردو غبار ورودی از غرب کشور اعلام شده گفت: امروز بعداز ظهر نیز در گیر این هوای نامطلوب بوده اما از فردا شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود.

وی در پایان گفت :بعد از 77 روز از ابتدای سال تاکنون که 11 روز آن پاک و باقی سالم بوده، امروز بعنوان 79 امین روز از آغاز سال و دومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفته است.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آلودگی هوا,
  • گرد و غبار,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 665

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 666

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 461

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 656

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 801

پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود image پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود 1399/01/09

بر اسس اعلام پلیس فتا بیشترین جرایم فضای مجازی در سال گذشته مرتبط با جرایم اقتصادی بوده که بیش از نیمی از آن به مساله فیشینگ برمی‌گردد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2604

دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود  image دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود 1398/12/12

سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش مراجعه‌ی حضوری افراد، تمامی دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2393

پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد image پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد 1398/11/15

درحالی‌که دیروز وزیر بهداشت از توقف سفرها به چین خبر داد، پروازهای یک خط هوایی به این کشور هنوز برقرار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2299

پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود image پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود 1398/10/15

رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: مراجع قضایی در تهران اعلام کرده‌اند که در سال جاری پرونده‌های قضایی مرتبط با سایت‌های دیوار و شیپور باید در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2416

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8791