خدمات سایت


متن کامل خبر

مایکروسافت ایکس باکس وان اِس را معرفی کرد؛ کوچک ترین ایکس باکس تاریخ

آرشیو
مایکروسافت دقایقی پیش در کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3، نمونه‌ی بروز شده‌ی ایکس باکس وان را معرفی کرد. نام جدیدترین کنسول مایکروسافت، ایکس باکس وان اِس است و تغییرات بهینه‌سازی‌های زیادی را تجربه کرده است.
1395/03/25 11:11:56 ق.ظ

ایکس باکس وان در آخرین اقدام مایکروسافت، رژیم لاغری فشرده‌‌ای را تجربه کرده است. نمونه‌ی بروز شده‌ی کنسول محبوب بازی مایکروسافت، ایکس باکس وان اِس (Xbox ONE S) به میزان ۴۰ درصد در ابعاد کاهش یافته و هم‌چنین با رنگ سفید عرضه خواهد شد. یکی دیگر از تغییرات مهم این کنسول، حذف آداپتور و انتقال آن به داخل کنسول بوده است. هم‌چنین کاربران قادر خواهند بود دستگاه خود را به هر دو حالت عمودی و افقی قرار دهند. 

در کنار ظاهر جدید، ایکس باکس وان اِس چندین بهبود دیگر را نیز تجربه کرده است. مهم‌ترین تغییر این کنسول نسبت به نمونه‌ی پیشین خود، پشتیبانی از ویدیو‌های 4K در کنار استفاده از HDR برای بازی و فیلم، است. یکی از درگاه‌های USB‌ نیز برای سهولیت استفاده، به جلوی کنسول منتقل شده است. دکمه‌ی شناخت و جفت‌سازی کنترلر‌های نیز به قسمت جلویی منتقل شده است؛ پیش‌تر این دکمه در سمت چپ دستگاه تعبیه شده بود. مایکروسافت در ایکس باکس وان اس درگاه اتصال مخصوص کینکت را حذف کرده است و برای اتصال سنسور حرکتی این شرکت، باید رابط مخصوص آن به یو‌اس‌بی را خریداری کنید. 

فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس، در کنفرانس معرفی نسل جدید این کسنول گفت:

ما متوجه این موضوع شدیم که باید کنسول خود را کوچک‌تر کنیم و به خوبی نیز این کار را انجام دادیم. در کنار کاهش ابعاد، ما موفق شدیم برخی امکاناتی که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند را نیز به ایکس باکس اضافه کنیم که پشتیبانی از 4K و HDR برخی از این قابلیت‌ها هستند. 
علاوه بر خود دستگاه، کنترلر ایکس باکس وان نیز تغییراتی را به خود دیده است. علاوه بر رنگ جدید آن، این کنترلر در بخش پشت خود اکنون از جنس متفاوتی بهره می‌برد تا در دست گرفتن آن تجربه‌ی بهتری را به کاربران منتقل کند. هم‌چنین دکمه‌ی بلوتوث نیز به کنترلر اضافه شده است؛ این تغییر بدین معنا است که اکنون می‌توانید از فاصله‌ی بیشتری به بازی با ایکس باکس وان بپردازید و هم‌چنین امکان جفت‌سازی کنترلر با کامپیوتر را نیز خواهید داشت. این قابلیت قطعا با استقبال گیمر‌های کامپیوتر‌های شخصی مواجه خواهد شد.

ایکس باکس وان اِس در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ی محدود این کنسول با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این در حالی اسن که نسخه‌های ۱ ترابایت و ۵۰۰ گیگابایتی نیز با قیمت‌های ۳۴۹ و ۲۹۹ دلار نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • مایکروسافت,
  • ایکس باکس وان,
  • XBOX ONE,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد image عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد 1403/01/05

هدف اصلی راکستار گیمز همچنان عرضه این بازی در سال 2025 است، اما مسائلی در توسعه بازی احتمالاً مانع این امر شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود image سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود 1402/12/02

احتمالاً شاهد ویژگی‌های واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بازی بسکتبال و سرقت سخت‌تر خودروها در GTA 6 خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

این کنسول بازی به اندازه کف دست است! image این کنسول بازی به اندازه کف دست است! 1402/11/29

مدل بسیار کوچک کنسول بازی Game Boy، ظرفیت‌های رزبری پای را برای انجام پروژه‌های خلاقانه نشان می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 159