خدمات سایت


متن کامل خبر

نابودی یک برند دیگر/پارس الکتریک هم تعطیل شد

آرشیو
این روزها بازار تعطیلی برندهای قدیمی داغ شده و هر روز خبر مرگ یک برند به گوش می‌رسد.
1395/03/26 01:35:38 ب.ظ

چند سالی است که تولیدکنندگان داخلی حال و روز خوبی ندارند و حتی برخی از برندهای قدیمی به کما رفته و نفس‌هایشان به شماره افتاده است.

سال‌ها است که مسئولان نوید روزهای خوب را می‌دهند و این بیماران بد حال را تنها با وعده زنده نگه داشته‌اند اما این روزها چوب خط عمر برخی از این برندها پر شده است و برندهای قدیمی به ترتیب در حال نابود شدن هستند.

 

همین چند روز پیش بود که خبر تعطیلی شرکت ارج شنیده شد و امروز بعد از چند سال زمزمه‌های تعطیلی شرکت پارس الکتریک شنیده می‌شود.

 

این برند قدیمی که زمانی بهترین برند خاورمیانه بود امروز نفس‌های آخر خود را می‌کشد و دیگر امیدی به بهبود آن نیست.

 

محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به تعطیلی شرکت پارس الکتریک گفت: این شرکت چندین سال است که حال خوبی ندارد و تعطیلی و ورشکستگی آن امری دور از تصور نیست.

 

وی افزود: از دلایل نابودی این شرکت می‌توان به مدیریت دولتی و عدم استفاده از فناوری‌های نوین اشاره کرد چرا که وقتی مدیر دلسوز نباشد کارخانه رونقی پیدا نمی‌کند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: در سال‌های گذشته ورود برندهای کره‌ای به بازار ایران موجب شد تا کشش بازار به سمت برندهای وارداتی برود و همین امر منجر به ورشکستگی برندهای داخلی شد.

 

به گفته طحان‌پور باید قبل از این که مشکلات تولیدکنندگان عمیق شود فکر چاره‌ای برای آن شود نه این که وقتی یک برند قدیمی از بین رفت برای آن عزاداری شود.

 

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • پارس الکتریک,

نظرات ثبت شده برای این خبر

حسین
(1395/03/29)
متاسفانه صننعت لوازم خانگی به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است و تولید کنندگان لوازم خانگی همراه با صنعت جهانی پیش نمی روند و از طرفی مافیای وارد کنندگان اجازه جولان به تولیدات داخلی نمی دهند و چاره ای جز تعطیلی برندهای داخلی نیست؟ دولت باید تدبیری برای به روز شدن صنایع بکند

Son of man
(1395/05/01)
سلام واقعا متاسف شدم برای خانواده کارگرانش. اگر نمیتوانستن کارخانه راحفظ کند حداقل برندش را حفظ میکردند(مثلا روی کارخانه یامحصولات جدیدی که روانه بازار میشود )

Captcha




ال جی ماه آتی  اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند image ال جی ماه آتی اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند 1398/10/07

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2450

راهنمای خرید شوفاژ برقی image راهنمای خرید شوفاژ برقی 1398/09/15

روزهای سرد سال فرار رسیده و در آستانه فصل زمستان هستیم. هر آنچه که بیش از همه چیز در این فصل اهمیت دارد، تجهیز خانه و یا محل کار به سیستم های گرمایشی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2365

یخچال میکی موسی هم رسید image یخچال میکی موسی هم رسید 1398/08/14

شرکت اسمگ که در زمینه تولید لوازم خانگی های لوکس و متمایز فعالیت می کند، طی یک همکاری مشترک با شرکت دیزنی قرار است تا یخچال فریزر الهام گرفته از میکی موس را برای بزرگداشت این شخصیت کارتونی پرطرفدار روانه بازار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2660

پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ image پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ 1398/08/04

کمتر از ۲ ماه دیگر تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی مانده است. سالی که برای بازار لوازم خانگی ایران پر از حاشیه و گرانی بود و دست بسیاری از خریداران لوازم خانگی که قصد خرید جهیزیه داشتند، به دلیل افزایش قیمت بی سابقه در ایران بازار، از خرید محصول کوتاه ماند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4453

اسمگ با ظاهری تازه در آشپزخانه  شما ظاهر می‌شود image اسمگ با ظاهری تازه در آشپزخانه شما ظاهر می‌شود 1398/07/18

شرکت اسمگ (Smeg) یکی از شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه ی لوازم خانگی برقی است. اخیرا اسمگ به ارائه مجموعه جدیدی از لوازم آشپزخانه خود با روکش رزگلد پرداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3231

خربد همزن برقی تا 500 هزار تومان image خربد همزن برقی تا 500 هزار تومان 1398/07/14

همزن برقی وسیله ای برای مخلوط کردن یا همزدن مواد غذایی است که با سرعت های مختلف به کار می رود

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

موارد مهم برای داشتن لباسشویی سالم image موارد مهم برای داشتن لباسشویی سالم 1398/07/14

مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در واقع نگهداری صحیح از این سری محصولات خانگی به افزایش طول عمر آن ها کمک می کند. رعایت نکات ذیل می تواند عمر لباسشویی را زیاد کرده و به علاوه منجربه تمیزی بیشتر لباس هاشود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1789

هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی‌های ال جی عرضه شد image هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی‌های ال جی عرضه شد 1398/07/08

شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive خبر داد. این ماشین لباسشویی های در جلو هوشمند افزایش رفاه کاربران خود را به همراه دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2741

آشنایی با غذاساز مدل مدل HR7778  فیلیپس image آشنایی با غذاساز مدل مدل HR7778 فیلیپس 1398/07/05

شرکت فیلیپس از سال ۱۸۹۱ میلادی آغاز به کار کرده است. فیلیپس در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم ‌خانگی و … فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2411

ماشین لباسشویی بکو WMY71283 CW را بشناسید image ماشین لباسشویی بکو WMY71283 CW را بشناسید 1398/06/28

بکو تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای است که به معرفی یک ماشین لباسشویی مدل WMY71283 CW پرداخته است. این لباسشویی بکو بسیار کم‌مصرف بوده و دارای رتبه‌بندی انرژی +++A است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1930